Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Sportback

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
    Hoi,

De mijne is vandaag aangekomen bij mijn concessiehouder.
    Dinsdag mag ik er mijn nummerplaten op vijzen, en dan is 't ie de mijne !

Doei,

Stelo
    Dit was wel snel hé. Was vandaag nog bij de dealer. Nu bestellen is leveren in december. voor al de andere Audi modellen is het maart/april.

Moet wel eerlijk zijn, dat groen vind ik niet zo mooi. Enige wagen die ik mooi vind in het groen is een AM DB9 ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk Berichten
      proficiat!
      één van Delbar in Moeskroen zeker ?
      Hoi,

Ja, dat klopt!
      Heel goede garage trouwens.

Ben je ook uit de streek?

Greetz,

Stelo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
        Dit was wel snel hé. Was vandaag nog bij de dealer. Nu bestellen is leveren in december. voor al de andere Audi modellen is het maart/april.

Moet wel eerlijk zijn, dat groen vind ik niet zo mooi. Enige wagen die ik mooi vind in het groen is een AM DB9 ;-)
        Hoi,

Ja, inderdaad snel geleverd.
        Ik plaatste de bestelling op 4 september, en op 20 oktober rijd ik er de garage mee buiten.
        En ik nam niet zomaar eentje die al onderweg was, maar echt mijn auto volledig op maat laten samenstellen.

Omtrent het groen was ik wel een beetje bevreesd. Maar nu ik 'm vandaag in real life zag, ben ik echt overtuigd van mijn keuze. Het is heel donker groen, zelfs bijna zwart te noemen.
        Als je 'm wil zien moet je volgende week zaterdag maar in Hasselt eens gaan kijken. 'k Ben er dan een hele dag in vergadering....

Greetz,

Stelo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
          Zijn dit dan nieuwe zetels?
          ik denk dat ze de bestaande garnituren gewoon vervangen, moeilijk is dat niet voor een vakman
          dit nog bij : tot eind november komt nog gratis een zetelverwarming als promo (enkel van voor)

Comment

Hoi,

Omtrent het groen was ik wel een beetje bevreesd. Maar nu ik 'm vandaag in real life zag, ben ik echt overtuigd van mijn keuze. Het is heel donker groen, zelfs bijna zwart te noemen.

Stelo
            groot gelijk ! pluspunt is dat er minder zullen zijn die in deze kleur gaan bollen
            voor een elegante wagen mag ook even een elegante kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BKQ5 Bekijk Berichten
              als je minder belasting kunt betalen op een legale manier, altijd doen toch!
              euh, iemand meer info over deze creative werkwijze?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                euh, iemand meer info over deze creative werkwijze?
                Modus operandi is uitsluitend geldig in NL! Daar wordt de aankoopprijs van elke wagen verhoogd met BPM en bijtelling, er komt dan zo'n 40% bij.

Comment

• Nieuwe wagen eindelijk in gebruik mogen nemen !!!!

Hoi,

Gister mocht ik haar gaan ophalen.
                  Wat een heerlijke ervaring. Nu vind ik echt alle redenen om de baan op te gaan. 'k Ga als het ware met een brede glimlach gaan werken.... :-)

Doei,

Stelo
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 't Is momenteel zwaar boven mijn budget en normaal interesseren mij dergelijke auto's dan ook niet écht.

Maar de A5 SB vind ik een zeer geslaagd ontwerp dat als occasie binnen een jaar of vier-vijf wel eens kans zou kunnen maken (zien wat de prijzen doen tegen dan)

Een beetje dromen , het mag altijd

Comment

• Is dat een groene?
                      Erg knappe bak in ieder geval...

Comment

• hoe knap ik hem ook vind, het nut ervan ontgaat mij volledig.

Comment

Hoi,

Gister mocht ik haar gaan ophalen.
                          Wat een heerlijke ervaring. Nu vind ik echt alle redenen om de baan op te gaan. 'k Ga als het ware met een brede glimlach gaan werken.... :-)

Doei,

Stelo

Sjiek, proficiat en veel genot met haar!

op :-) welke wagen reed je voor haar?

Comment

• @ JanC : het is inderdaad een groene. In 'real life' zou denken dat het een zwarte is, zo donker is dat groen!

@ MarioCapelle: Voor de A5 SB had ik een VW Touareg 2.5 tdi. 't Was iets heel anders hé...

:-)

Comment

• Schitterende keuze, groen...
                              Je ziet het bijna nooit, spijtig. Welke kleur heeft het interieur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                hoe knap ik hem ook vind, het nut ervan ontgaat mij volledig.
                                Hoi Krizie,

Nutiig? Tja, is dat eigenlijk altijd zo belangrijk?
                                Ik vind 'm vooral knap, en 't is dat wat telt bij me.
                                Elk zal zo wel een 'crush' hebben voor de één of andere wagen.

Greetz,

Stelo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                                  Schitterende keuze, groen...
                                  Je ziet het bijna nooit, spijtig. Welke kleur heeft het interieur?
                                  Hey,

Het interieur is zwart (stoffen sportzetels), met wortelhout strips.
                                  Ook het dak is in zwarte stof.

Best gezellig binnen.

Doei,

Stelo

Comment

Hey,

Het interieur is zwart (stoffen sportzetels), met wortelhout strips.
                                    Ook het dak is in zwarte stof.

Best gezellig binnen.

Doei,

Stelo
                                    Proficiat. Mooie wagen, enkel de kleur...maar dat wist kje al ;-). Velgen vind ik ook zeker groot genoeg. Deze zou ik zelf ook nemen. Post eens wat foto's van de sportzetels of maak in eigen topic aan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                      hoe knap ik hem ook vind, het nut ervan ontgaat mij volledig.
                                      Bwa, hij heeft weinig concurrentie. Voor wie een grote auto niet altijd een klassieke sedan, break of suv hoeft te zijn.

En idd... leuke auto's zijn vaak ook niet "nuttig"

Comment

• Begin zwaar spijt te hebben dat ik een A4 avant 2.7tdi s-line bestelde aangezien je nu deze hebt voor dezelfde prijs...

Grrr...

Uiterste levertermijn zal net niet overschreden worden zodat ik mijn wagen niet kan annuleren anders had ik het zéker overwogen. GVD

Anderzijds weet iemand of de korting die je erop krijgt dezelfde is als als je een A4 avant besteld? ik kreeg 8% + een extra'tje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                          Begin zwaar spijt te hebben dat ik een A4 avant 2.7tdi s-line bestelde aangezien je nu deze hebt voor dezelfde prijs...

Grrr...

Uiterste levertermijn zal net niet overschreden worden zodat ik mijn wagen niet kan annuleren anders had ik het zéker overwogen. GVD

Anderzijds weet iemand of de korting die je erop krijgt dezelfde is als als je een A4 avant besteld? ik kreeg 8% + een extra'tje.
                                          Korting ligt in dezelfde lijn...
                                          Kan je geen dealke sluiten met de dealer?
                                          hij zal volgens mij wel een kandidaat vinden die snelle levering van a4 avant kan appreciëren...

Comment

Working...
                                          X