Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja de touring, ik wou eens anders dan nen break want ik rij nu met een A6 break.
En een sedan is fijn maar dan is uwen koffer te klein (lees niet hoog genoeg) voor bv naar containerpark te gaan
En met mijn vrouw haar auto naar het containerpark gaan is en NO
Wat is het verschil tussen zadelbruin en teakbruin? Of is dit dezelfde kleur?
Mijn pa heeft een coupé in zadelbruin in april besteld, gisteren pas in ontvangst genomen. 9 maand wachten... Schandalig eigenlijk, op een aston martin moet je zelfs maar half zo lang wachten.
Wat is het verschil tussen zadelbruin en teakbruin? Of is dit dezelfde kleur?
Mijn pa heeft een coupé in zadelbruin in april besteld, gisteren pas in ontvangst genomen. 9 maand wachten... Schandalig eigenlijk, op een aston martin moet je zelfs maar half zo lang wachten.
Wordt het niet eens tijd dat audi de A5 (en de rest van het gamma) aanbiedt met een potente viercilinder diesel (genre de bmw 23d of de mercedes 250d), gekoppeld aan een automatische versnellingsbak en quattro.
Weet iemand of dit in de pijplijn zit?
Als je nu een A5 wil met quattro en automatische bak, dan ben je verplicht onmiddellijk voor de (fiscaal onaantrekkelijke en dure) 3.0 tdi te kiezen.
Dit gebrek en de onwil om met een voortrekker te rijden duwt wellicht velen in de armen van de andere duitse constructeurs.
Wordt het niet eens tijd dat audi de A5 (en de rest van het gamma) aanbiedt met een potente viercilinder diesel (genre de bmw 23d of de mercedes 250d), gekoppeld aan een automatische versnellingsbak en quattro.
Weet iemand of dit in de pijplijn zit?
Als je nu een A5 wil met quattro en automatische bak, dan ben je verplicht onmiddellijk voor de (fiscaal onaantrekkelijke en dure) 3.0 tdi te kiezen.
Dit gebrek en de onwil om met een voortrekker te rijden duwt wellicht velen in de armen van de andere duitse constructeurs.
Er is toch een 2.7 met gereduceerd vermogen? Al weet ik niet wat hier de BIV en verkeerstaks op is.
Het voordeel van BMW vroeger was juist dat je een kleine motor (2.0) kon kopen in 6 cylinder. Tegenwoordig is dat ook niet meer het geval.
Er is toch een 2.7 met gereduceerd vermogen? Al weet ik niet wat hier de BIV en verkeerstaks op is.
Het voordeel van BMW vroeger was juist dat je een kleine motor (2.0) kon kopen in 6 cylinder. Tegenwoordig is dat ook niet meer het geval.
keep on dreaming... ik wou ook dat het anders was
Je hebt ook de bezine 2.0T 211pk quattro maar om daar jaarlijks 40K km mee te rijden, is ook not done!
Wordt het niet eens tijd dat audi de A5 (en de rest van het gamma) aanbiedt met een potente viercilinder diesel (genre de bmw 23d of de mercedes 250d), gekoppeld aan een automatische versnellingsbak en quattro.
Weet iemand of dit in de pijplijn zit?
Als je nu een A5 wil met quattro en automatische bak, dan ben je verplicht onmiddellijk voor de (fiscaal onaantrekkelijke en dure) 3.0 tdi te kiezen.
Dit gebrek en de onwil om met een voortrekker te rijden duwt wellicht velen in de armen van de andere duitse constructeurs.
van mij mogen ze tegelijk ook eens een 3.0bitdi uitbrengen met meer dan 300 pk, bmw heeft deze wel.
Ik vind dit ook een gemis in het gamma
Comment