Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5 Sportback
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenIk vind het niet zo'n goed idee om dezelfde vraag in 3 verschillende topics te stellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk BerichtenWaarom niet? Meer kans op een antwoord he dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenIk vind het niet zo'n goed idee om dezelfde vraag in 3 verschillende topics te stellen.
Misschien in de garage zelf, maar dat weet ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenIk zou dat durven te betwijfelen. Toch wanneer het gaat om zinvolle antwoorden. Ik zie ook dat het (minstens) 4 topics geworden zijn.
Allesinds veel beter dan zinloze antwoorden op zinloze reacties zoals er teveel voorbeelden op AF te vinden zijn. Zal in't vervolg info vragen in garage (waar ze het soms ook niet weten)
Nogmaals excuses
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichtensorry dat ik of verschillende topics dezelfde vraag geformuleerd heb maar heb dit gedaan om eventueel meer respons te krijgen op mijn toch deftige vraag IMO.
Allesinds veel beter dan zinloze antwoorden op zinloze reacties zoals er teveel voorbeelden op AF te vinden zijn. Zal in't vervolg info vragen in garage (waar ze het soms ook niet weten)
Nogmaals excuses
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ben B Bekijk BerichtenWeet iemand of deze functie op alle 3 de 2.0 TDI zit of alleen op de 2.0 TDIe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenWaarschijnlijk al niet op de automaten ( alle geluk ).....
Comment
-
Beste A5SB rijders,
Onlangs vroeg lid CAMAROSA ( A4 B8 ) om de rubbers van de deuren onderaan te checken, daar deze bij hem waren los gescheurd.
Ik heb vandaag eens gaan checken bij mijn stalen ros, en inderdaad, ook bij mij is ie aan 1 deur 10 gescheurd.
Gezien het matriaal hetzelfde zal zijn bij a5SBken, misschien ook even checken.
Geef zeker een seintje als er nog slachtoffers zijn....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk BerichtenIemand enig idee wanneer er een facelift komt van de A5 ?
De gewone is al van 2007 en gaat men de sportback dan ook een facelift geven.
Zou stom zijn om nu een nieuwe te kopen en binnen 6 maand met verouderd model te rijden.
Comment
-
Nieuwe A5 gekocht.
Hallo.
Heb vandaag mijn A5 besteld.
Het is een A5 Sportback S-Line TFSI 2.0T 211PK.
Oceaanblauw.
5-segmentspaak
Milano Leder Zwart.
Intenso Plus
Pack Sport S line.
Xenon+
Acoustic Parking System voor en achter.
Bang & Olufsen Sound System
Bandenspanningscontrole.
Audi Music Interface.
Inlegplaatjes Zwart gelakt.
Lederen multifunctiesportstuur..
GSM pre installatie zonder steun.
Nu heb ik 3 vragen???
Had liever de 20Inch banden gehad en de verkoper zij dat dit niet kan op eenSportback,KLOPT DIT????
En de verkoper vertelde ook dat donkere ruiten op deze wagen niet kunnen is dit ook waar?
En heb via de Audigarage de auto laten chippen naar 270PK.Is dit aan te raden op een nieuwe auto of zouden jullie dit laten vallen kostprijs is 1645€ BTW in.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LAWRENCE Bekijk BerichtenHallo.
Heb vandaag mijn A5 besteld.
Het is een A5 Sportback S-Line TFSI 2.0T 211PK.
Oceaanblauw.
5-segmentspaak
Milano Leder Zwart.
Intenso Plus
Pack Sport S line.
Xenon+
Acoustic Parking System voor en achter.
Bang & Olufsen Sound System
Bandenspanningscontrole.
Audi Music Interface.
Inlegplaatjes Zwart gelakt.
Lederen multifunctiesportstuur..
GSM pre installatie zonder steun.
Nu heb ik 3 vragen???
Had liever de 20Inch banden gehad en de verkoper zij dat dit niet kan op eenSportback,KLOPT DIT????
En de verkoper vertelde ook dat donkere ruiten op deze wagen niet kunnen is dit ook waar?
En heb via de Audigarage de auto laten chippen naar 270PK.Is dit aan te raden op een nieuwe auto of zouden jullie dit laten vallen kostprijs is 1645€ BTW in.
Groetjes
20inch kan wel op een A5 SP (7 dubbele spaken)
zwarte ruiten zijn niet mogelijk bij audi, aftermarket wel
Is het door Audi zelf dat je hem gaat tunen? (ABT) persoonlijk zou ik het niet doen als je géén quattro hebt.
Uit ervaring weet ik dat bij iets snellere acceleratie met mijn coupé, en zeker met 7 dubbele spaaks 20inches, heel veel spinning heb op de voorwielen. Met de winterbanden 18inch S5 velgen, is dit veel minder maar komt soms nog voor.
Laat staan dat je er dan nog 90pk meer op die voorbanden steekt...
Ik wou ook tuning uitvoeren en na 1,5 jaar heb ik dit nog altijd niet gedaan omdat eigenlijk de standaard pk's meeeeeer dan voldoende zijn voor het dagelijks gebruik.
succes met je aankoop!
Comment
-
Lounge pack kan niet in combinatie met S-line!!!
Gisteren na lang (valt eigenlijk nog redelijk mee) wachten eindelijk mijn nieuwe bolide mogen gaan afhalen:
A5 sportback 1.8 TFSI S-line:
- Monza silver
- 5-spaaks 18" S-line velgen
- Stof lederen bekleding
- Lederen multi functie sportstuur
- Pack intenso plus
- Audi sound system
- Xenon plus
- Bleutooth carkit GSM
- parkeersensoren voor -en achteraan
- Omkeerbaar koffer tapijt
Zalige auto (meer kan ik tot nu toe niet bedenken!!!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kashba Bekijk Berichtenhoi , kan iemand mij zeggen of dat de uitlaten(a5 sportback)tfsi 2.0 180pk verchroomd zijn als men het pack sportgesign neemt?
en of dat alle nokia gem's werken met gsm pré zonder steun(bluetooth)?
thnx
normaal moet die nokia's wel werken met die BT.
Anders kun je altijd eens de duitse website van audi eens bezoeken, daar staan ze allemaal op.
Comment
-
Hier dan eindelijk de foto's van mijn nieuwe bolide (zie enkele posts hoger). Enjoy!!
Comment
Comment