Ziet er goed uit tot nu toe.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5 Sportback
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIk deel je mening jef, alleen kan ik je niet volgen in die link naar de Audi 100 Avant. Naar mijn mening is dat vandaag de dag de A6 Avant.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenWat ik geleerd heb uit de Duitse CC voor de A5 Sportback: geen handgeschakelde benzineversie verkrijgbaar .
klopt ook met het profiel van de overblijvende benzinerijders in dat segment
NB : mijn vermoeden dat de S-Tronic op termijn de Multitronic én de Tiptronic ging vervangen blijkt nu versneld realiteit te worden
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenUit deze hoek doet hij me denken aan de Passat CC
ik zie er zelfs wat trekjes in van de nieuwe 5 GT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vista Bekijk BerichtenZO, straks zien we het verschil niet meer tussen een A4, een A5 sportback en een facelift A6
Comment
-
Zo in het rood ziet die d'r wel goed uit.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZo in het rood ziet die d'r wel goed uit.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenRood is toch echt wel jouw lievelingskleur, hé Geen probleem hoor, vind het ook wel mooi
Wit gaat ook nog wel op verschillende auto's, maar zwart of grijs vind ik echt afschuwelijk op enkele uitzonderingen na.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Had er veel van verwacht, en had al foto's gezien bij de Audi-dealer begin juli ... en ik ben er niet wild van.
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenIk vind de lijn van deze wagen maar niks.
De achterkant is daarom een vormeloos mager iets.
Dan veel liever een Berline of Avant.
Bij de A4 vind ik de kont ook al magertjes (te "triest" kijkende lichten en een wat afhangende kont), hier is dat dus niet anders.
Bij mij blijft de A5 coupé (en ook de cabrio) met stip op nr.1 staan, kort gevolgd door de A6 facelift (vooral berline dan, de Avant mag er al sinds de introductie zijn).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHeb hem IRL gezien in Ingolstadt, niet lelijk maar het geheel komt nogal raar over imo. Hij was goud-oranje met RS6-velgen, ik probeer een van de dagen de foto's hier te zetten.Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment