Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Sportback

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag eens een kijkje gaan nemen naar d'ieteren import te Kortemberg + prijslijst gaan vragen...

Ik rij met een A4 (A4B8 SLINE 2.0TDI Drive Select) sinds 01/2008 en keek met belangstelling uit naar de A5 sportback, maar na het zien, heb ik mijn twijfels, dus hem mijn plannen terug in de kast gestopt.. Veel verschil in uitzicht zie ik toch niet hoor + het achterste is lelijk & lomp... en zoals veel mensen zeggen, zijn intrede tot het gamma is jammer voor zijn véél knappere broer A5 coupé! Ik zie een flop in de verkoopcijfers en néé, het zal niet door de crisis zijn... I hope i'm wrong.

Prijzen zijn wel niet zo hoog als ik verwacht had... start vanaf 36.000 voor 2.0TDI optie-pakketten ook niet zo duur... (ietsje lager dan van A4) Zullen ze zo de mensen aantrekken?

Comment

• Ik vind het eigenlijk onnozel dat ze daar eene 2.0 tdi in leggen in de a5 coupé trouwens ook want een 4(5)/deurscoupé moet sportiever zijn dan een gewone sedan en dan toch zo een motor erin leggen het zou hem ook veel exclusiever maken.
      Ze zouden gelijk mercedes met de cls moeten doen alleen de grotere motoren in erin leggen.
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Hey,
        Staat de A5 Sportback te kijk in Kortenberg?
        Zoja, dan zou ik morgen wel eens gaan zien.
        Vorig weekend was ik volkomen bezet, zodat ik onmogelijk in Knokke kon geraken.
        Greetz,
        Stelo

Comment

• Audi A5 Sportback heeft onderstelproblemen?

Je zou toch denken dat A4 + A5 = no problemo zou betekenen, maar meerdere journalisten die al met de auto hebben gereden zijn zeer kritisch over Audi’s nieuwste model. Er is kritiek op de besturing, maar vooral in het onderstel. Het onderstel zou veel te stijf zijn en het S-Line onderstel zou helemaal een […]

Comment

• Ik heb t ook gelezen en tussen een van de reacties stond dat er iemand op zen a5 coupé s-line ook al problemen aan het onderstel had.
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Waw, waw, waw, waw en nog eens waw!

Dit is voor mij écht de opvuller van het gat tussen de A4 en A6. Wie de A4 te klein (of te ondermaats) vindt, en de A6 te groot (of te lomp), is er nu de A5 Sportback!

Comment

• Vandaag in Kortenberg gaan kijken. Valt goed mee in het echt. Weer een optie bij als begin volgende jaar mijn contract ten einde is.

Comment

• nog een geluk dat ik er niet op gewacht heb

Comment

• Drive select nemen en opgelost... (of geen S-line onderstel!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                      Drive select nemen en opgelost... (of geen S-line onderstel!)
                      Sorry, das geen uitleg. Drive select kost minstens 1500 euro... Audi moet maar zorgen dat zijn onderstel deftig afgesteld is.

Comment

• misschien is het s-line onderstel gewoon té hard voor de wegen in GB.

Comment

misschien is het s-line onderstel gewoon té hard voor de wegen in GB.
                          Denk van niet ;-)

On the winding roads of Tuscany, the S-Line Sportback spent too much of the time simply drawing out the topography of the road surface.....

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• [www.drive.ru]
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Wie wil dat artikel even vertalen... :-)
                                  Audi gaat naar mijn gevoel met deze wagen wel scoren op die lease markt, zeker als de 140PK er komt. Voor mensen die al jaren met een A4 of een 3 rijden (zoals ik) en eens iets anders willen, is dit wel een mooi alternatief.
                                  Last edited by ; 15/08/2009, 13:34.

Comment

Drive select nemen en opgelost... (of geen S-line onderstel!)
                                    drive select helpt bij Audi niet om het comfort te verhogen, wel de sportiviteit... dus kan het dan alleen nog harder worden !!
                                    comfort-stand op drive select is ongeveer gelijk aan "gewone vering" zonder drive select
                                    dus een overbodige optie voor wie een zachte vering wenst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      drive select helpt bij Audi niet om het comfort te verhogen, wel de sportiviteit... dus kan het dan alleen nog harder worden !!
                                      comfort-stand op drive select is ongeveer gelijk aan "gewone vering" zonder drive select
                                      dus een overbodige optie voor wie een zachte vering wenst
                                      Ik had vroeger een A4 (A4B6) S-line, deze vering was goed, maar in sommige gevallen (lange ritten) had ik ook liever een zachtere vering. Ik rij nu met een A4B8 S-line met Drive Select & ik ben hier toch zeer tevreden van. Het is een ideale combinatie! Je past aan naargelang uw voorkeur... De comfort stand geeft zachte vering en een soepel sturen door servotronic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
                                        Ik had vroeger een A4 (A4B6) S-line, deze vering was goed, maar in sommige gevallen (lange ritten) had ik ook liever een zachtere vering. Ik rij nu met een A4B8 S-line met Drive Select & ik ben hier toch zeer tevreden van. Het is een ideale combinatie! Je past aan naargelang uw voorkeur... De comfort stand geeft zachte vering en een soepel sturen door servotronic.
                                        als je vergelijkt met een B6 zal je uiteraard vinden dat ee B8 met Drive Select op confort zachter is
                                        maar als deze B8 dan zachter is dan een gewone B8 zonder drive select valt nog te bewijzen
                                        geen enkel Audi-man heeft mij durven beweren dat de drive Select de wagen zachter maakt dan de gewone vering, toen ik erop aandrong. Hun tegenvoorstel was dan : neem een A6 met pneumatische vering...

Comment

• *geeuw* Ik wil variatie!

Comment

Working...
                                          X