Oorspronkelijk geplaatst door Stelo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5 Sportback
Collapse
X
-
-
drive select or not ?
@stelo
na je antwoord ben ik blz 20 van de laatste AW gaan herlezen, en ja, de verwoording van de journalist is toch niet van de geruststellend : bij oneffenheden (bestaat er iets anders in België?) gaat de wagen ontmoedigend steigeren, duiken en pompen. Hij zegt verder : ingolstadt heeft voor dat probleem (dus wel een probleem...) een oplossing, zijnde de Drive Select.
In feite bevestigt de journalist de weinig positieve commentaren van eerdere testers
ik wil dus niet per se gelijk hebben, maar dit vergt wel een uitvoerig eigen test, en op wegen die je goed kent (dus geen ritje van een uur in het onbekend Erps-Kwerpse landschap...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk BerichtenHoi,
Zou ik de eerste zijn op dit forum die een A5 Sportback bestelde?
Het wordt de 2.0 tdi - 163 pk.
Kleur : Diepgroen
Interieur : Stof Atrium Sport - zwart
Opties:
- Acoustic parking V + A
- Afneembare trekhaak
- Xenon koplampen
- Koffermodule
- Opberg module
- Klimaatregeling 3-zone's
- Radiotuner DAB
- Bang & Olufsen Sound Systeem
- Audi music interface
- Binnenspiegel met automatische D/N-stand
- Stopcontact 230 Volt
- Alu-velgen "6-armen parabool" (makkelijk te poetsen!!!)
- Antidiefstalmoeren
- Buitenspiegels pack 1
- Dakhemel in zwarte stof
- Inlegplaatjes in bruine notelaar
- Multifunctie sportstuur
- Servo-tronic
- GSM pré-installatie bleutooth
- Advanced key
- Headlight assistant
- Lichtpakket
- Pack 'intenso plus'
De levering zou ergens in november zijn.
Leuk hé...
Groetjes,
Stelo
:-)
Anders prachtige wagen, post eens enkele foto's hier zou het moete lukken: www.audi.de
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenNagenoeg zelfde configuratie als de mijne, buiten dat ik geen klimaatregeling 3 zones heb, acht dit als een nutteloze optie, en m'n velgen zijn 20 spaken. ik zie wel geen audi drive control met hydrolische demping staan? why not???
Anders prachtige wagen, post eens enkele foto's hier zou het moete lukken: www.audi.de
geen slechte banen in jouw streek ?
PS : oeps, niet goed gelezen, het zijn 20 spaken, geen 20 duimen ... Disregard my last transmission..Last edited by guyugy; 04/09/2009, 14:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk BerichtenIk kan me vergissen maar was het niet de "S-line" vering waar zo op 'gevit' werd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk BerichtenBeste Guyugy,
In de eerste test van autogids schrijven ze dat de vering best meevalt zolang je normaal rijdt. Eens je de sportieve toer opgaat, zou ie wat teveel gaan pompen.
Aangezien ik meestal toch een normale rijstijl aanhoud, denk ik dat ik het bij de originele vering zal laten.
En als ik al eens wat harder wil gaan, is er dan nog de ophanging die me wat kan intomen. Anders kunnen de PV's aan lopende band binnenkomen...
De auto is immers heel stil, en zonder dat je het beseft ben je al geneigd om te hard te gaan.
Anderszijds ben ik niet onder de indruk van wat de Britse pers schrijft. Ze zijn al altijd uitgesproken negatief geweest over VW/Audi. Die mensen leven nog in de overtuiging dat een Rover of een Austin het allerbeste is in autoland.... :-) (ben nu wel wat aan het overdrijven hoor...)
Greetz,
Stelo
Je moet de huidige AW maar eens lezen. Er staat al een iets uitgebreidere test in, waar ze niet al te positief zijn over de afstelling
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenzeer knap,vooral op de eerste foto komt de lijn erg mooi over,
't gaat wel zo een auto zijn die pas echt knap wordt mits de juiste velgen,s line kit etc..
Comment
-
Gisteren eindelijk een aantal gezien bij D'Ieteren in Erps-kwerps -> positief verrast.
Ik had gedacht dat het een flauw afkooksel is van een A4 en een A5. Deels is dat natuurlijk correct maar hij heeft toch een eigen speciale lijn gekregen.
Het is weer een statige wagen met heel wat stijl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenZoals praktisch elke Audi de dag van vandaag (vind ik).
het zijn de afwerkingsdetails die een wagen aantrekkelijk maken, zowel buiten als (toch vooral...) binnen
spijtig zijn deze "details" zo kostelijk dat ze gemakkelijk de helft van de basisprijs kunnen vertegenwoordigen; met alle mogelijke opties wordt de basisprijs bij Audi gewoon verdubbeld
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
-
Hello,
Deze ochtend ben ik anderhalf uur gaan rijden met de A5 Sportback.
De wagen had de traditionele vering, dus geen elektronisch gedoe.
Tevens was het een 2.0 tdi.
Dus precies de configuratie zoals ik 'm enkele weken geleden bestelde.
Awel, ik mag heel content zijn over de keuze die ik maakte!
De wagen is comfortabel, de motor is stil, alles is uitstekend afgewerkt en geeft een prima gevoel. De MMI is een juweeltje.
De 18-duimers gevel wel de rimpels in het wegdek goed door en geven ook lichtjes de rolgeluiden door. Dat is dan de kostprijs zeker voor de mooie looks? De mijne zal 17-duimers hebben, en ik zal aldus nog meer comfort hebben.
Het feit dat er geen dynamische vering op zit is dus geen tekortkoming, spijts wat sommige autojournalisten ook moge beweren. Het is natuurlijk geen rallywagen, maar dat zoek ik ook niet. Daarvoor heb ik nog altijd mijn andere wagen.
Kortom, die wagen zal me jarenlang veel rijplezier verschaffen!!!
En..... de levering zal vroeger zijn dan verwacht !!
De wagen gaat in productie in week 41, en dat is zomaar eventjes 3 weken vroeger!!
Je ziet, ik ben dus heel enthousiast over de bestelling van mijn A5 Sportback.
Greetz,
Stelo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk BerichtenHey,
Ze zijn geleverd bij de concessiehouders !!!!
Greetz,
Stelo4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ferraghini Bekijk Berichten
Weet iemand wat de kleur is van de 2de wagen? Dus de wagen die ja als eerst ziet rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk BerichtenLavagrijs als ik me niet vergis...
Comment
Comment