Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5 Sportback
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk BerichtenJij gelooft nog in Sinterklaas zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk BerichtenJij gelooft nog in Sinterklaas zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenWij hebben een wagenpark met 300 leasewagens, waarvan een 50tal audi's. Op een A5 kan je max 7.5 % fleetkorting krijgen, en na mottig onderhandelen (maandenlang bij verschillende dealers en leasemaatschappijen) is er nog 4% extra afgegaan, maw ongeveer 11.5 korting. Ik denk niet dat je daar veel boven kan gaan..
Ik dacht (verbeter mij indien niet corrrect) dat de originele vraagstelling ging over een A5 quattro 3.0. Dat is heel wat anders dan een bvb A4 TDI 2.0. Op die laatste wordt sowieso maar een kleine marge gerealiseerd en dus is het logisch dat de korting achteraf kleiner is. Nu heb ik zelf nog nooit een A5 besteld dus ik weet het niet precies, maar voor een A6 quattro 3.0 die eerder rijkerlijk van opties voorzien is 15% t.o.v. catalogusprijs zelfs niet overdreven, maar goed, u hoeft dat niet te geloven, en het speelt ook geen rol, ieder heeft zijn manier van zaken doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenLeasewagens, wellicht allemaal TDI's?
Ik dacht (verbeter mij indien niet corrrect) dat de originele vraagstelling ging over een A5 quattro 3.0. Dat is heel wat anders dan een bvb A4 TDI 2.0. Op die laatste wordt sowieso maar een kleine marge gerealiseerd en dus is het logisch dat de korting achteraf kleiner is. Nu heb ik zelf nog nooit een A5 besteld dus ik weet het niet precies, maar voor een A6 quattro 3.0 die eerder rijkerlijk van opties voorzien is 15% t.o.v. catalogusprijs zelfs niet overdreven, maar goed, u hoeft dat niet te geloven, en het speelt ook geen rol, ieder heeft zijn manier van zaken doen.
er rijdt dus iemand rond die kan beweren dat hij zo een hoge korting bemachtigd heeft
hij (én zijn dealer) hebben allebei een goede zaak gedaan
there is no free lunch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenWij hebben een wagenpark met 300 leasewagens, waarvan een 50tal audi's. Op een A5 kan je max 7.5 % fleetkorting krijgen, en na mottig onderhandelen (maandenlang bij verschillende dealers en leasemaatschappijen) is er nog 4% extra afgegaan, maw ongeveer 11.5 korting. Ik denk niet dat je daar veel boven kan gaan..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk BerichtenHeb ook veel interesse in A5 sportback na deze IRL gezien te hebben in Frankfurt.
Veel mooier dan op de foto's!
Welke korting mag ik verwachten op zo'n nieuw model ?
Kan je al testen met een 3.0 TDI of 2.0 TFSI quattro ?
Zou ter vervanging zijn van mijn huidige A4 diesel(130 pk)2de wagen is A3 2.0 TFSI quattro(200 pk)
Weet nog niet goed welke ik zou nemen, wil wel absoluut quattro versie!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Test van Topgear, ook weer niet bijster positief wat de ophanging betreft met 10/20 als resultaat...
En nog eentje. 3/5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk BerichtenTest van Topgear, ook weer niet bijster positief wat de ophanging betreft met 10/20 als resultaat...
En nog eentje. 3/5
http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=11888
Hoi,
Ook in 'De Autogids' van vandaag schrijven ze dat de ophanging wel te wensen overlaat als je een sportievere rijstijl gaat aannemen.
Dus, zo lang je een normale rijstijl aanhoudt dus geen probs.
Zelf mocht ik het tijdens mijn testrit van vorige week ook zo ervaren.
Bij een normale en wettelijke rijstijl is die ophanging best wel aangenaam.
Ook bij het nemen van een rond punt aan fikse snelheid ondervond ik geen problemen.
Op slechte wegen blijf ik zowiezo altijd voorzichtiger, en dit om de mekaniek te sparen.
Als ik immers rally of circuit wil rijden neem ik wel iets anders... zoals bijvoorbeeld de Focus RS!
Het hangt er dus van af wat je van de wagen verwacht !!!
Wil je een sportieve wagen waarmee je heel scherp wil rijden, koop dan zeker niet de Sportback.
Wil je een mooie wagen die zich comfortabel laat rijden, ook aan hogere snelheden op langere afstanden, kies dan gerust voor deze Gran Tourismo die de naam A5 Sportback draagt.
En voor elkeen liggen de verwachtingen wel anders....
Greetz,
Stelo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk BerichtenWil je een mooie wagen die zich comfortabel laat rijden, ook aan hogere snelheden op langere afstanden, kies dan gerust voor deze Gran Tourismo die de naam A5 Sportback draagt.
En voor elkeen liggen de verwachtingen wel anders....
Stelo
Sierlijke verschijning wat mij betreft, akhoewel niet zo opvallend
Pas van dichtbij bekeken valt het op hoe laag de daklijn duikt
Kleur is persoonlijke smaak, maar ik vond de zwarte eleganter dan de lichtgrijze
In donker groen zal het wel ok zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenVandaag eentje gezien bij meijers in Hasselt...
Wat een telleurstelling heel het lijnenspel is serieus naar de zak..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenVandaag een zilvergrijze gezien, had niet direct gezegd dat het een Sportback was. Maar toen'k het zag.. mmmneeh.. niet overtuigd, 't geheel komt raar over
ik begrijp dat de Coupé-fanaten de komst van de SB niet op prijs stellen omdat het eksclusief karakter van de A5 daarmee aangetast wordt, maar de SB zal m.i. nog beter verkopen juist omwille van een veelzijdigheid die de Coupé noodzakelijkerwijze mist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk BerichtenDie heb ik ook zien staan, was het een lichtgrijze? Het lijnenspel is serieus om zeep...
Dan maakt audi zo'n prachtige A5 om hem wat exclusief te houden in dat segment..nee dan gaan ze hem ineens (mislukt) uitmelken...& waarschijnlijk gaat die nog goed verkopen ook nog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenVandaag een zilvergrijze gezien, had niet direct gezegd dat het een Sportback was. Maar toen'k het zag.. mmmneeh.. niet overtuigd, 't geheel komt raar over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk BerichtenHoi,
Ook in 'De Autogids' van vandaag schrijven ze dat de ophanging wel te wensen overlaat als je een sportievere rijstijl gaat aannemen.
Dus, zo lang je een normale rijstijl aanhoudt dus geen probs.
Zelf mocht ik het tijdens mijn testrit van vorige week ook zo ervaren.
Bij een normale en wettelijke rijstijl is die ophanging best wel aangenaam.
Ook bij het nemen van een rond punt aan fikse snelheid ondervond ik geen problemen.
Op slechte wegen blijf ik zowiezo altijd voorzichtiger, en dit om de mekaniek te sparen.
Als ik immers rally of circuit wil rijden neem ik wel iets anders... zoals bijvoorbeeld de Focus RS!
Het hangt er dus van af wat je van de wagen verwacht !!!
Wil je een sportieve wagen waarmee je heel scherp wil rijden, koop dan zeker niet de Sportback.
Wil je een mooie wagen die zich comfortabel laat rijden, ook aan hogere snelheden op langere afstanden, kies dan gerust voor deze Gran Tourismo die de naam A5 Sportback draagt.
En voor elkeen liggen de verwachtingen wel anders....
Greetz,
Stelo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk BerichtenVandaag een zilvergrijze gezien, had niet direct gezegd dat het een Sportback was. Maar toen'k het zag.. mmmneeh.. niet overtuigd, 't geheel komt raar over
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenheb dezelfde gezien vandaag.. ben totaal niet overtuigd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenik geef toe dat de Coupé iets meer heeft dan de SB, maar in het dagdagelijks leven is de SB een stuk praktischer zonder echt lelijker te worden
ik begrijp dat de Coupé-fanaten de komst van de SB niet op prijs stellen omdat het eksclusief karakter van de A5 daarmee aangetast wordt, maar de SB zal m.i. nog beter verkopen juist omwille van een veelzijdigheid die de Coupé noodzakelijkerwijze mist.
Inderdaad. Zeker in leasing gaat de SB een succes worden, vermits op de meeste plaatsen (waar ik toch gewerkt heb) een 'echte' coupe niet toegestaan is vermits enkel 3 deurs. Wagens zoals de SB en de Passet CC zijn dan een mooi alternatief tegen de traditionele lease bakken zoals de 3 serie, A4, Passet, enz...
Dat de A5 eigenaars hier niet zo blij mee zijn kan ik best begrijpen, vermits het hun wagen minder exclusief zal maken.
Comment
Comment