Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Sportback

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mariocapelle Bekijk Berichten
    Korting ligt in dezelfde lijn...
    Kan je geen dealke sluiten met de dealer?
    hij zal volgens mij wel een kandidaat vinden die snelle levering van a4 avant kan appreciëren...
    Met de opties die ik gekozen heb dacht het niet...

Comment

• Rijdt goed!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• En het testverslag ervan -> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42007

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Dit weekend ben ik ook eens langsgegaan bij de plaatselijke Audi-boer. Momenteel staat er een A5 Coupé (met Caractère-kit), een A5 Cabrio en een A5 Sportback. Ik vind de SB minder mooi dan de gewone (dus niet-Caractère) A5... De magie van het lijnenspel gaat ietwat verloren en voor dat geld zou ik voor een A6 gaan, als praktisch gebruik een argument is.

Comment

• Ik heb het afgelopen weekend IRL gezien en ik moet zeggen dat ik wel teleurgesteld was, het is echt een 'gewone' A5 met 2 extra deuren. Front en achterzijde zijn volledig hetzelfde.

Als je daartegen een Passat CC en CLS bekijkt...
            MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• 1) Wie kan mij bevestigen of elke quattro versie (4 - cilinder ) 2 aparte uitlaten heeft ?
              Dus net zoals bij de 6 - cilinders dus ?

2) Heeft er iemand een foto van een A5 (Sportback) in het groen met S-line exterieurpakket ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                1) Wie kan mij bevestigen of elke quattro versie (4 - cilinder ) 2 aparte uitlaten heeft ?

2) Heeft er iemand een foto van een A5 (Sportback) in het groen met S-line exterieurpakket ?
                Vanaf de 2.0 tfsi 180 pk heeft de sportback een enkele uitlaat links en rechts.

Heb er zelf namelijk net 1 besteld met 211 pk quattro.
                Last edited by ; 26/10/2009, 20:38.

Comment

1) Wie kan mij bevestigen of elke quattro versie (4 - cilinder ) 2 aparte uitlaten heeft ?

Hoi,

Groen kan je zien bij mijn foto's op de vorige bladzijde.
                  't Is wel geen S-Line, maar zelfs in de gewone versie is echt een heel klassevol kleur.
                  Het groen is echt heel donker. Velen denken aanvankelijk dat het een zwarte is, tot ze wat beter kijken.
                  Vooral in het schemerdonker, of zelfs helemaal in 't duister, zou je denken dat het zwart is.
                  Dus best wel een verrassende kleur...

Greetz,

Stelo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BKQ5 Bekijk Berichten

Dus een 2.0 TDI Quattro heeft geen twee aparte uitlaten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
                      Hoi,

Groen kan je zien bij mijn foto's op de vorige bladzijde.
                      't Is wel geen S-Line, maar zelfs in de gewone versie is echt een heel klassevol kleur.
                      Het groen is echt heel donker. Velen denken aanvankelijk dat het een zwarte is, tot ze wat beter kijken.
                      Vooral in het schemerdonker, of zelfs helemaal in 't duister, zou je denken dat het zwart is.
                      Dus best wel een verrassende kleur...

Greetz,

Stelo
                      Ja, hoe heerlijk knap moet zo'n groene met S-line exterieurpakket, shadowline én de 20" RS velgen eronder wel niet zijn ?

Volgend jaar gaat mijn MINI buiten. 100% zeker. Alleen kijken hoeveel onkosten ik mag maken dan zodat ik mijn vennootschap in geen enkel geval pijn moet doen.

Comment

Dus een 2.0 TDI Quattro heeft geen twee aparte uitlaten ?
                        Nope
                        je kan best kijken op www.audi.de en daar naar de configurator gaan ... de 2.0TDI (in al zijn uitvoeringen) is blijkbaar de enige die enkel een uitlaat links heeft.
                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Dat spijt mij echt enorm.. Vind dat een zware afknapper aan de achterzijde.

Het kan nog meevallen door het S-line exterieurpakket maar dan nog is het niet helemaal mijn dat !!

Volledige shadowline, grill en omlijstingen, komt dat nog uit of is dat er al ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                            Dit weekend ben ik ook eens langsgegaan bij de plaatselijke Audi-boer. Momenteel staat er een A5 Coupé (met Caractère-kit), een A5 Cabrio en een A5 Sportback. Ik vind de SB minder mooi dan de gewone (dus niet-Caractère) A5... De magie van het lijnenspel gaat ietwat verloren en voor dat geld zou ik voor een A6 gaan, als praktisch gebruik een argument is.
                            met gelijke uitrusting is een A6 nog stukken duurder, denk ik

Comment

• LPG

een benzine-motor omzetten naar LPG, is dit nog interessant?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BKQ5 Bekijk Berichten

Heeft de 2.0 TFSI niet een dubbele uitlaat aan de linkerkant? Ik dacht dat enkel de V6'en V8's een enkele uitlaat hadden links en rechts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                  Heeft de 2.0 TFSI niet een dubbele uitlaat aan de linkerkant? Ik dacht dat enkel de V6'en V8's een enkele uitlaat hadden links en rechts.
                                  nee, heb zelf ook een a4 avant gehad met deze motor en enkele uitlaat links en rechts.
                                  Ik heb er expleciet naar gevraagd bij de dealer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    bij de meeste merken is de tijd van volledig ontdubbelde uitlaatlijnen voor V-motoren voorbij (te duur... en het gaat tegen de uniformisering)
                                    nu is het uitzicht van de uitlaten gewoon een marketing-aangelegenheid
                                    soms volledig weg, dan terug zichtbaar, één op beide kanten, twee op één kant... het is allemaal een modeverschijnsel geworden
                                    nu de diesels de broekpijpen niet meer vuilmaken, mogen de pijpen weer recht en gezien worden, ook daar ze even proper blijven als een bij een benzinewagen
                                    kijk onderaan de wagens : de knalpotten zijn meestal dezelfde , maar met pijpen langs één of twee kanten naargelang de (veronderstelde) ego van de beoogde klantsegment

Comment

• Hi allemaal,
                                      Nieuw op het forum, maar kon nergens wat vinden waar ik mij moet of kan voorstellen. Dan maar meteen met de deur in huis. GSPeP komt van de GS (mijn motorfiets) en PeP (initialen op het werk. En hoofdzakelijk omdat ik op heel wat motorfora ook als GSPeP aktief ben.

Een kleine 3 weken geleden mijn nieuwe wagen besteld:
                                      Audi A5 Sportback 2.0L TDI 170pk Quattro
                                      - Kleur: ijszilver
                                      - Valconaleder Bruin/zwart Sport
                                      - Pack Intenso Plus
                                      - Pack Lounge
                                      - Aluvelgen 5-armen "Dynamic" 8,5 x 18 met banden 245/40 R18
                                      - Bang & Olufsen Sound sytem
                                      - Koplampen Xenon+
                                      - GSM Pré installatie

Ter vervanging van mijn bijna 11 jaar oude A6 Avant 1.9 TDI (waarvan ik nog steeds tevreden ben, maar het werd tijd voor verandering)

Produktiedatum staat nu op 08/01/2010. Ik vermoed dat ik hem dan een dikke 2 weken later kan afhalen.

Comment

• Welkom en gefeliciteerd met de mooie aankoop
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk Berichten
                                          Hi allemaal,
                                          Nieuw op het forum, maar kon nergens wat vinden waar ik mij moet of kan voorstellen. Dan maar meteen met de deur in huis. GSPeP komt van de GS (mijn motorfiets) en PeP (initialen op het werk. En hoofdzakelijk omdat ik op heel wat motorfora ook als GSPeP aktief ben.

Een kleine 3 weken geleden mijn nieuwe wagen besteld:
                                          Audi A5 Sportback 2.0L TDI 170pk Quattro
                                          - Kleur: ijszilver
                                          - Valconaleder Bruin/zwart Sport
                                          - Pack Intenso Plus
                                          - Pack Lounge
                                          - Aluvelgen 5-armen "Dynamic" 8,5 x 18 met banden 245/40 R18
                                          - Bang & Olufsen Sound sytem
                                          - Koplampen Xenon+
                                          - GSM Pré installatie

Ter vervanging van mijn bijna 11 jaar oude A6 Avant 1.9 TDI (waarvan ik nog steeds tevreden ben, maar het werd tijd voor verandering)

Produktiedatum staat nu op 08/01/2010. Ik vermoed dat ik hem dan een dikke 2 weken later kan afhalen.
                                          amai, de levertermijnen vallen eens mee voor audi begrippen...
                                          dit wordt een leuke setup, hou ons in de loop hier he

ik kijk zelf uit naar de maand januari, deze blijft nl voor mij een kanshebber als volgende wagen
                                          4 rings driver

Comment

Working...
                                          X