Voor de audi zou ik voor de 2.0 TFSI gaan (benzine omwille van laag kilometeraantal per jaar, zo'n 15000), en voor de jaguar zou ik toch gaan voor de diesel, want de benzine kost evenveel als de diesel (als je de de biv bijtelt), en ik denk dat dat jaguar-beestje wel veel benzine lust.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5 Sportback
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wim1972 Bekijk Berichtenik overweeg de aankoop van een a5 sportback,...de prijs van een aangeklede sportback... is niet veel minder dan de jaguar
en je hebt meteen een idee van wat het (meer) kost in een Jaguar te rijden
beide wagens spelen echt niet in dezelfde divisie !
Comment
-
Als alles goed loopt, gaat mijn A5 SB vandaag in produktie.
Een andere vraag:
Heeft er al iemand van de A5 SB eigenaars al eens getest wat het verschil is tussen de werkelijk gereden snelheid en de aangeduide snelheid op de kilometerteller?
Bvb. Bij mijn huidige A6 is 120 kmh op een GPS gelijk aan 128 kmh op de snelheidsmeter van de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtendan moet je nog eens de ruilwaarde na 4 jaar vergelijken...
en je hebt meteen een idee van wat het (meer) kost in een Jaguar te rijden
beide wagens spelen echt niet in dezelfde divisie !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenAltijd dat gezever over die inruilwaarde... Op een Audi verliest ge ook massa's geld. Procentueel is het waardeverlies op wagens uit die klasses ommes ongeveer hetzelfde, namelijk VEEL TE VEEL!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenAltijd dat gezever over die inruilwaarde... Op een Audi verliest ge ook massa's geld. Procentueel is het waardeverlies op wagens uit die klasses ommes ongeveer hetzelfde, namelijk VEEL TE VEEL!
met meer exotische merken vindt je tegenwoordig zelfs moeilijk een koper, zeker als het model outphased is geraakt (bv alle Jaguars behalve de XF) .
dit blijkt misschien minder uit de leasingsprijzen, want deze worden ondersteund door de hoge kortingen die door de merken toegestaan worden... om voort te kunnen verkopen
als privé-koper scheurt je gewoon je broek aan, wat op zich nog geen reden is om een "exoot" uit te sluiten : exclusiviteit heeft zijn prijs
Comment
-
A5 sportback
Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk BerichtenAls alles goed loopt, gaat mijn A5 SB vandaag in produktie.
Een andere vraag:
Heeft er al iemand van de A5 SB eigenaars al eens getest wat het verschil is tussen de werkelijk gereden snelheid en de aangeduide snelheid op de kilometerteller?
Bvb. Bij mijn huidige A6 is 120 kmh op een GPS gelijk aan 128 kmh op de snelheidsmeter van de wagen.
tussen A5 sportback 170 pk quattro en A4 avant 170 pk quattro, uiteindelijk
heeft de grotere "koffer" het gewonnen van het "design".
Jammer dat deze wagens niet kunnen leveren met 163 pk!
Produktie voorzien 4de week januari en levering einde februari.
Voor 1 keer gaat de tijd eens niet te snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk BerichtenJammer dat deze wagens niet kunnen leveren met 163 pk!
Net bevestiging gekregen dat mijn wagen geproduceerd is. Waarschijnlijk eind volgende week mag ik hem gaan ophalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk BerichtenInderdaad, die extra 7 pk kost 1250 EUR extra BIV
Net bevestiging gekregen dat mijn wagen geproduceerd is. Waarschijnlijk eind volgende week mag ik hem gaan ophalen.
Jouw motorfiets zal de eerstkomende weken wel niet veel buiten komen denk ik.... :-)
Alé, nu nog een kleine 10 dagen en je mag er de baan mee op!
Greetz,
Stelo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk BerichtenJouw motorfiets zal de eerstkomende weken wel niet veel buiten komen denk ik.... :-)
In de garage zeiden ze anderhalve week te rekenen. Dus eind volgende week zou ik de A5 zeker moeten hebben.
Mijn A6 heeft ook al een koper, dus alles loopt prima. Wat mij bij het te koop zetten wel opviel, was dat er zeer veel geïnteresseerden uit Ivoorkust waren. Allemaal oer-franse namen, maar ze schreven wel in het Frans met haar op, en ze gebruiken bijna allemaal dezelfde tekst. Een beetje zoekwerk op Google bezorgde mij een mooie lijst met e-mailadressen van bedriegers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk Berichten
Mijn A6 heeft ook al een koper, dus alles loopt prima. Wat mij bij het te koop zetten wel opviel, was dat er zeer veel geïnteresseerden uit Ivoorkust waren. Allemaal oer-franse namen, maar ze schreven wel in het Frans met haar op, en ze gebruiken bijna allemaal dezelfde tekst. Een beetje zoekwerk op Google bezorgde mij een mooie lijst met e-mailadressen van bedriegers.
Dit was me ook opgevallen toen ik in september mijn Touareg te koop had gesteld.
Met ene ben ik een mail-conversatie gestart. Wat opviel was dat er over de prijs niet onderhandeld moest worden. Hij wou kost-wat-kost die touareg kopen om zijn vrouwtje te plezieren.
Zelfs toen ik hem wijsmaakte dat ik werk in het politiekorps te Kortrijk en dat hij de wagen op mijn werk mocht komen bekijken, bleef hij verder zeggen dat hij de wagen wou. Hij zou wel iemand aanstellen om de wagen op te pikken.
Toen ik meldde dat ik niet meer verder via mail wou onderhandelen, maar 'in persoon', dan werd het muisstil....
Dus mag Ivoorkust toegevoegd worden tot de landen waar meer fraudeurs dan mieren rondlopen.
Elkeen weze gewaarschuwd!
Greetz,
Stelo
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk heb er vandaag een gespot, mooi verschijning maar in dit segment zou ik toch de CLS nemen
Was het een donkergroene op de autosnelweg tussen Antwerpen en Hasselt?
MIjne kameraad is met de mijnen naar Duitsland.
Zijn BMW heeft geen winterbanden, en mijnen A5 SB wel.
Greetz,
Stelo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk BerichtenProficiat met je bestelde wagen, heb ook lang in een tweestrijd gezeten
tussen A5 sportback 170 pk quattro en A4 avant 170 pk quattro, uiteindelijk
heeft de grotere "koffer" het gewonnen van het "design".
Jammer dat deze wagens niet kunnen leveren met 163 pk!
Produktie voorzien 4de week januari en levering einde februari.
Voor 1 keer gaat de tijd eens niet te snel.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk heb er vandaag een gespot, mooi verschijning maar in dit segment zou ik toch de CLS nemen
Comment
-
Goedkoopste CLS zonder opties kost 58000 euro, sportback vanaf 32000 euro (en veel goedkopere BIV en rijtaksen).
Toch wel minstens klasse hoger hoog.
SB zeker niet mis maar vandaag nog één gezien in zwart met mooie velg en is eerlijk gezegd toch vrij onopvallend hoor. Niet kenner zal verschil met gewone A4 niet merken.
Volgens mij een overbodig segment bij Audi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door touring Bekijk BerichtenVolgens mij een overbodig segment bij Audi.
wel funktioneel de ideale kruising van de avant met een berline, en zoveel prettiger
had mij intussen niet laten bekoren door een Q5, dan was het waarschijnlijk een SB geworden, ter vervanging van mijn Avant
nu ga ik (denk ik...) niet meer terug naar een Avant, en naar een Allroad ook niet
afspraak einde van dit jaar met de verkoopcijfers...
Comment
Comment