Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Sportback

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind dat fout om op een 2.0 tdi te zetten.
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B.Hofman Bekijk Berichten
      Onze buurman heeft deze week zijn zwarte A5 SB opgehaald! Met S-line. Staat wel mooi naast onze Zwarte A4 avant.

Hij oogt wel erg klein.
      Zwart verkleint visueel, in zilvergrijs ziet hij er iets groter uit.
      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten
        Zie ook niet nut in van 4dr behalve als je contant mensen meevoert maar dan koop je geen A5.
        de twee bijkomende zijdeuren zijn minder essentiëel dan de achterklep !
        een derde deur zou de A5 Coupé niet ontsieren, een zoveel bruikbaar maken
        ooit komt het misschien nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          de twee bijkomende zijdeuren zijn minder essentiëel dan de achterklep !
          een derde deur zou de A5 Coupé niet ontsieren, een zoveel bruikbaar maken
          ooit komt het misschien nog
          Jah da zou echt een goed idee zijn kofferklep à la opel calibra wat ge daar allemaal kreeg ingeladen
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Voila, zonet het roze formulier opgehaald en bij de verzekering binnengegooid. Afspraak is voor volgende woensdagvoormiddag.

... ineens maar een dag verlof genomen ...

Als het weer wat wil meevallen ineens in de namiddag eens zien voor een mooie lokatie voor een fotoshoot.

Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk Berichten
            ...
            Audi A5 Sportback 2.0L TDI 170pk Quattro
            - Kleur: ijszilver
            - Valconaleder Bruin/zwart Sport
            - Pack Intenso Plus
            - Pack Lounge
            - Aluvelgen 5-armen "Dynamic" 8,5 x 18 met banden 245/40 R18
            - Bang & Olufsen Sound System
            - Koplampen Xenon+
            - GSM Pré installatie
            ...
            Produktiedatum staat nu op 08/01/2010. Ik vermoed dat ik hem dan een dikke 2 weken later kan afhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk Berichten
              Voila, zonet het roze formulier opgehaald en bij de verzekering binnengegooid. Afspraak is voor volgende woensdagvoormiddag.

Als het weer wat wil meevallen ineens in de namiddag eens zien voor een mooie lokatie voor een fotoshoot.
              Nice! Proficiat

Vandaag nog eentje gezien in het zilver, knap kleurtje voor een SB.
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Deze ochtend gaan proefrijden met een SB, 2.0Tdi, 143pk, Multritronic. Bak kwam me wat sloom over, en de motor draaide alsof er een doek overheen zat. Dat was een beetje een tegenvaller. De S-stand was al wat vinniger, maar het hield niet over. Verder is het navigatiesysteem helemaal niet intuïtief te bedienen. Dan weer drukken op dit knopje, dan weer draaien aan de middenste draaiknop, weer even drukken, weer een andere knop (return) om terug te keren. Zeer ontmoedigende bediening. 18" velgen met standaard ophanging daarentegen waren wel zeer overtuigend. Maar weegt toch niet op tegen de slome bak en navi. Hij kon me als totaalpakket niet direct overtuigen, en daarom valt ie van het lijstje af. Looks alleen maken het plaatje niet alleen jammer genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
                  Deze ochtend gaan proefrijden met een SB, 2.0Tdi, 143pk, Multritronic. Bak kwam me wat sloom over, en de motor draaide alsof er een doek overheen zat. Dat was een beetje een tegenvaller. De S-stand was al wat vinniger, maar het hield niet over. Verder is het navigatiesysteem helemaal niet intuïtief te bedienen. Dan weer drukken op dit knopje, dan weer draaien aan de middenste draaiknop, weer even drukken, weer een andere knop (return) om terug te keren. Zeer ontmoedigende bediening. 18" velgen met standaard ophanging daarentegen waren wel zeer overtuigend. Maar weegt toch niet op tegen de slome bak en navi. Hij kon me als totaalpakket niet direct overtuigen, en daarom valt ie van het lijstje af. Looks alleen maken het plaatje niet alleen jammer genoeg.
                  Hoi,

Dat de 143pk niet voldoende is om snel deel te nemen aan het verkeer, daar kan ik in komen.
                  Met de 163 pk heeft diezelfde niks tekort aan vermogen. Ondertussen rijd ik er 3 maand mee, en nog steeds ben ik heel tevreden over het vermogen.
                  De navigatie, dat is een gewoonte hé. Ik heb toch al aardig wat ervaring met navigatiesystemen, en dit van Audi is toch wel aangenaam te gebruiken hoor. Vooral het heel scherpe beeld van het kleurenscherm is opmerkelijk te noemen.

Enige gebrek totnogtoe volgens mij: de achteruitrijlichten geven geen licht genoeg. Gisteravond heb ik nog een klein paaltje geraakt, waardoor de onderkant van de bumper gekrast is. Jammer.

Greetz,

Stelo

Comment

Voila, zonet het roze formulier opgehaald en bij de verzekering binnengegooid. Afspraak is voor volgende woensdagvoormiddag.

Goeiemiddag Peter,

En? Een prettige ochtend gehad? 't Zal wel zijn zeker?

Proficiat met de ingebruikname van jouw nieuwe A5 Sportback. Je zal met plezier redenen vinden om de wagen te mogen gebruiken. Persoonlijk heb ik in jaren al niet meer zo aangenaam gereden.

Benieuwd naar de foto's !
                    Veel rijplezier!

Greetz,
                    Stelo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
                      Enige gebrek totnogtoe volgens mij: de achteruitrijlichten geven geen licht genoeg. Gisteravond heb ik nog een klein paaltje geraakt, waardoor de onderkant van de bumper gekrast is. Jammer.
                      een kenmerk van vele nieuwe Audi-modellen... ik los dat deels op door mijn mistlichten aan te steken, zoniet de stoplichten (niet even evident met een manuele bak, inderdaad)
                      op een Q5 zijn de witte achteruitrijlichten zelfs zo ver ingebouwd in de bumper dat niemand ze ziet van op zij : gewoon gevaarlijk, het is aan te raden uit een parkeerplaats haaks met de weg met de 4 pinkers aan uit te rijden (ook de led's achteraan zijn van op zij praktisch onzichtbaar)
                      mooier is niet altijd veiliger !

Comment

Hoi,

Dat de 143pk niet voldoende is om snel deel te nemen aan het verkeer, daar kan ik in komen.
                        Met de 163 pk heeft diezelfde niks tekort aan vermogen. Ondertussen rijd ik er 3 maand mee, en nog steeds ben ik heel tevreden over het vermogen.
                        De navigatie, dat is een gewoonte hé. Ik heb toch al aardig wat ervaring met navigatiesystemen, en dit van Audi is toch wel aangenaam te gebruiken hoor. Vooral het heel scherpe beeld van het kleurenscherm is opmerkelijk te noemen.

Greetz,

Stelo
                        ²²²

De MMI (en navi) van Audi vind ik één van de betere (ook in bedieningsgemak) op de markt.

Comment

Goeiemiddag Peter, En? Een prettige ochtend gehad? 't Zal wel zijn zeker?
                          Proficiat met de ingebruikname van jouw nieuwe A5 Sportback. Je zal met plezier redenen vinden om de wagen te mogen gebruiken. Persoonlijk heb ik in jaren al niet meer zo aangenaam gereden. Benieuwd naar de foto's ! Veel rijplezier!
                          Greetz, Stelo
                          Bedankt.

Vanmorgen van garage naar tankstation en verzekering gereden en daarna naar huis om wat te eten en wat in de handleiding(en) te kijken. 't Begon in de namiddag al goed te bewolken dus vlug een toertje (40 km) gereden en een paar foto's in Rupelmonde en Bazel genomen. ( http://gspep.smugmug.com/Cars/Audi-A5-Sportback ) Niet naar de kwaliteit van de foto's kijken. 't Moest allemaal zeer snel gaan, want het was goed aan het vriezen en ik was er niet op gekleed om lang in de kou te staan.

De eerste indruk qua rijgedrag is al zeer goed. GSM Bluetooth werkt prima en het B&O soundsystem is ook een goede keuze geweest. Er is nog heel wat te "ontdekken".

Comment

• Superknappe wagen, de kleur en de velgen staan hem echt goed.

Comment

• gspep, ze zijn er de blokken vergeten vanonder nemen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                gspep, ze zijn er de blokken vergeten vanonder nemen !
                                Die wagen is perfect zoals hij nu is. Ze zijn helemaal niks vergeten, integendeel.

Comment

• Dat maak ik wel voor mezelf uit !

Comment

• Heb hem vorige week in het zwart gezien in de Louizalaan toen het al donker was. Knappe wagen! Alleen hebben die achterste passagiers echt wel een klein venster. Maar je moet natuurlijk iets inboeten voor die lijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      gspep, ze zijn er de blokken vergeten vanonder nemen !
                                      Ik ben niet zo voor dat verlagen. Ik kom onderweg teveel verkeersdrempels tegen

Vorige week nog achter iemand gereden die voor elk bultje in de weg moest vertragen tot 10kmh zodat de stukken er niet zouden afvliegen. Begon serieus op mijn zenuwen te werken

Comment

Bedankt.

Vanmorgen van garage naar tankstation en verzekering gereden en daarna naar huis om wat te eten en wat in de handleiding(en) te kijken. 't Begon in de namiddag al goed te bewolken dus vlug een toertje (40 km) gereden en een paar foto's in Rupelmonde en Bazel genomen. ( http://gspep.smugmug.com/Cars/Audi-A5-Sportback ) Niet naar de kwaliteit van de foto's kijken. 't Moest allemaal zeer snel gaan, want het was goed aan het vriezen en ik was er niet op gekleed om lang in de kou te staan.

De eerste indruk qua rijgedrag is al zeer goed. GSM Bluetooth werkt prima en het B&O soundsystem is ook een goede keuze geweest. Er is nog heel wat te "ontdekken".

Hey,
                                        Sjieken auto in dat kleur, en tevens mooie velgen.
                                        Ook ik ben heel content van de B&O.
                                        Je zult er inderdaad nog veel plezier aan beleven.

Greetz,
                                        Stelo

ps. vorige vrijdagavond ben ik nog frieten komen eten vlak voor de kerk van Steendorp. The best in the country!!!

Comment

• Zeer knap! Mooie auto met mooie velgen eronder!
                                          freude am fahren

Comment

Working...
                                          X