Oorspronkelijk geplaatst door iricky
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5 Sportback
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenVelen zullen het met mij oneens zijn, maar ik vind dit een van de lelijkste audi's op dit moment.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenVeel zullen het eens zijn, veel zullen het oneens zijn. Ieder zijn smaak. Persoonlijk zie ik ook liever de originele A5 of de A4 sedan. Maar lelijk vind ik hem zeker niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk BerichtenSchoonzoon van onze geburen heeft een A5 sportback gekocht en ik vind dit toch een zeer mooie auto hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenVeel zullen het eens zijn, veel zullen het oneens zijn. Ieder zijn smaak. Persoonlijk zie ik ook liever de originele A5 of de A4 sedan. Maar lelijk vind ik hem zeker niet.
Spijtig dat het niet bij de originele A5 is gebleven imo maar er is een markt voor blijkbaar, dus logisch zeker dat Audi dat doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door voodoo077 Bekijk Berichten²Spijtig dat het niet bij de originele A5 is gebleven imo maar er is een markt voor blijkbaar, dus logisch zeker dat Audi dat doet.
Ik vind de A5 coupé een prachtige wagen maar de beperkte ruimte achteraan weerhield mij ervan om mijn A6 te vervangen. Ik wou nog een paar jaar verder doen. De A5 SB is (in mijn ogen) ook prachtig, maar voor mij praktischer dan de coupé. Dus op dat gebied schijnt de redenering van Audi toch te werken.
Toen ik bestelde was de levertermijn 2 maanden, nu zit men al aan 4 maanden. Dus schijnt er toch een markt voor te zijn.
Comment
-
Idem hier ,
De A5 heb ik 1,5 jaar geleden een paar keer getest en deze maakte een grote kans om de vervanger van mijn E90 te worden ..
wel een groot minpunt nl slechts 2 deuren ...
En een coupe als dagelijkse wagen wilde ik toen niet ..., moest de Sportback er dan ook al geweest zijn had ik waarschijnlijk zo 1 besteld
Comment
-
besluit uit de twee laatste posts : er is een markt voor een 3-deurs Coupé (met achterklep)
vele huidige eigenaars van Coupé zouden minder vloeken als ze iets omvangrijk moeten vervoeren, en prospecten voor een SB zouden zich misschien toch laten verleiden door de strakkere lijn van de Coupé qed
Comment
-
Ik ben daar zeker van, ik heb het hier mischien al eens gepost maar een opel calibra had dat ook en dat was echt een van de leukste dingen aan heel die auto met de zetels plat kreeg ge daar gewoon 2 fietsen in2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk ben daar zeker van, ik heb het hier mischien al eens gepost maar een opel calibra had dat ook en dat was echt een van de leukste dingen aan heel die auto met de zetels plat kreeg ge daar gewoon 2 fietsen in
ik denk dat je meer in de koffer van een TT (met platte zetels) kwijt kan dan in een A5 Coupé
natuurlijk dan geen passagiers in de TT, maar ik heb nog nooit een Coupé zien rijden met passagiers achteraan (het zou wel dan gymnasten zijn )
Comment
-
A5 SB en B&O
Sinds zaterdag eigenaar geworden van een A5 SB met B&O sound.
De auto rijdt fantastisch maar de B&O sound is zeer zwak.
Bijna geen bas, ook al staan de lage tonen volledig naar rechts.
Weet iemand wat de juiste instellingen zijn? Heb reeds van alles uit geprobeerd zonder resultaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ruftman Bekijk BerichtenSinds zaterdag eigenaar geworden van een A5 SB met B&O sound.
Weet iemand wat de juiste instellingen zijn? Heb reeds van alles uit geprobeerd zonder resultaat.
Staat jouw Dolby Surround misschien volledig opengedraaid? Ik heb immers de ervaring dat als deze volledig openstaat de bass serieus ingetoomd wordt.
Zelf kan ik zeker niet klagen van de B&O. Mijn bas dient immers maar voor 60% open te staan om een mooi evenwichtige sound te krijgen.
Greetz,
Stelo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk BerichtenHoi,
Staat jouw Dolby Surround misschien volledig opengedraaid? Ik heb immers de ervaring dat als deze volledig openstaat de bass serieus ingetoomd wordt.
Zelf kan ik zeker niet klagen van de B&O. Mijn bas dient immers maar voor 60% open te staan om een mooi evenwichtige sound te krijgen.
Greetz,
Stelo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk BerichtenLaat ik het anders zeggen: de lelijkste Audi is 100x mooier dan de mooiste Renault, Peugeot, Citroen,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ruftman Bekijk BerichtenDe auto rijdt fantastisch maar de B&O sound is zeer zwak.
Een beetje spelen met de verschillende instellingen zal wel een oplossing brengen.
Proficiat met de wagen. Welke versie, kleur, opties ... ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ruftman Bekijk BerichtenSinds zaterdag eigenaar geworden van een A5 SB met B&O sound.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk BerichtenNog nooit een laguna coupé tegen het lijf gelopen dan?!
Maar inderdaad, ik overdreef natuurlijk. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat Peugeot ooit een mooie coupe had, weet het type model niet meer, was door Bertone getekend als ik mij niet vergis, een 407? Nadien niets moois meer gezien van Peugeot, hoewel ik hun modellen wel altijd mooier bleef vinden dan Citroen en Renault.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk BerichtenIk heb ook de B&O maar kan zeker niet klagen over het geluid. Heb de bas zelfs moeten verminderen.
Een beetje spelen met de verschillende instellingen zal wel een oplossing brengen.
Proficiat met de wagen. Welke versie, kleur, opties ... ?
- Xenon+
- B&O sound
- Acoustic parking VR/AR
- Head light assistant
- Pack intenso plus
- Sportzetels
Wat betreft het geluid denk ik dat het een technisch probleem is. Voorin klinkt het nog behoorlijk, achteraan is het gewoon verschrikkelijk. Ik neem contact op met de garage en zal hun beoordeling afwachten.
Ik heb nochtans de B&O installatie op voorhand gehoord en die klonk echt zéér goed. Een beetje ontgoocheld dus.
Comment
Comment