Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5 Sportback
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenindeed...
ik denk dat je meer in de koffer van een TT (met platte zetels) kwijt kan dan in een A5 Coupé
natuurlijk dan geen passagiers in de TT, maar ik heb nog nooit een Coupé zien rijden met passagiers achteraan (het zou wel dan gymnasten zijn )
Wat betreft kofferruimte zou je nog verbaasd kunnen zijn over hoeveel je er toch wel in kwijt kan.
De binnenruimte in de sportback lijkt me niet veel groter,enkel wat meer hoofdruimte voor de achterste passagiers en het voordeel van 2 deuren.
Comment
-
a5 2.7 tdi multitronic!
heb zelf voor de A5 coupe gekozen! besteld op 26/01 en leverbaar april!! maar om nu te zeggen dat de sportcoupe ni knap is!! is echt wel niet aan de orde hier! ben zelf een vervent coupe rijder( intussen mijn 3e, vorigr waren de 2 bmw modellen)! dus k houd nu eenmaal meer van die lijn!! moest k mij een 4 deurs versie aanschaffen!! dan wordt het dus inderdaad deze a5( sportcoupe) ! knappe wagen,; knap disign,knappe motoren!! voor ieder wat wils dus!! voor al wie toch voor de 4 deurs hebben gekozen. top zou k zeggen en succes ermee!!
grtz, Ronny,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten...De binnenruimte in de sportback lijkt me niet veel groter,enkel wat meer hoofdruimte voor de achterste passagiers en het voordeel van 2 deuren.
- Coupé = 4625 mm.
- SB = 4711 mm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ruftman Bekijk BerichtenHet is een 2.0 liter diesel in amethyst grijs voorzien van o.a. volgende opties:
- Xenon+
- B&O sound
- Acoustic parking VR/AR
- Head light assistant
- Pack intenso plus
- Sportzetels
Wat betreft het geluid denk ik dat het een technisch probleem is. Voorin klinkt het nog behoorlijk, achteraan is het gewoon verschrikkelijk. Ik neem contact op met de garage en zal hun beoordeling afwachten.
Ik heb nochtans de B&O installatie op voorhand gehoord en die klonk echt zéér goed. Een beetje ontgoocheld dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenVier personen van een 1m75 is absoluut geen probleem imo.maar ja,geen mensen met een stok in hun rug hé.
Wat betreft kofferruimte zou je nog verbaasd kunnen zijn over hoeveel je er toch wel in kwijt kan.
De binnenruimte in de sportback lijkt me niet veel groter,enkel wat meer hoofdruimte voor de achterste passagiers en het voordeel van 2 deuren.
Zie niet echt in waarom ik dan zou rekening moeten houden met de ruimte voor de passagiers achteraan.
De kofferruimte in de A5 Coupé is inderdaad redelijk groot te noemen, enige probleem is de kleine opening, voor de rest gaat de koffer heel diep vind ik.
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk BerichtenWat voor gemiddeld verbruik hebben de A5 SB rijders hier eigenlijk? Voornamelijk 2.0 TDI (136, 163 & 170pk versies)
Wat niet wil zeggen dat anderen niet mogen reageren
is 7,9 liter/100km met een verhouding van ongeveer 35% autostrade 65% binnenwegen,wel bijna nooit in fille (shift arbeider)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A3 quattro Bekijk Berichtengemiddeld verbruik (over de eerste 1000km) van mijn A4 Avant 2.0 TDI quattro 170pk
is 7,9 liter/100km met een verhouding van ongeveer 35% autostrade 65% binnenwegen,wel bijna nooit in fille (shift arbeider)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk BerichtenWat voor gemiddeld verbruik hebben de A5 SB rijders hier eigenlijk? Voornamelijk 2.0 TDI (136, 163 & 170pk versies)
Wat niet wil zeggen dat anderen niet mogen reageren
kilometer: 2700
gemiddeld verbruik: 8,4 l/km
autostrade: 5%
gewestwegen: 95%
vaak korte afstanden...2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gspep Bekijk Berichten.... Ik hoop dat dit nog wat zakt.
Comment
-
test+video a5 sportback 2.0 tdi multitronic s-line: http://www.groenlicht.be/2010/03/06/...-0-tdi-s-line/
(mooie velgen ...)4 rings driver
Comment
-
Ik was uit nieuwsgierigheid effe bij Audi gestopt(Kampenhout op de Leuvensesteenweg dacht ik?) omdat er daar een R8 stond en dit wel een zeer grote showroom was en voor mij ook héél lang geleden was dat ik nog in een Audi was gestapt. Dit was nu eens de gelegeheid om al de Audi's eens van dichtbij te kunnen bewonderen.
Ik was zéér aangenaam verrast! De A5 Sportback heeft mijn zinnen allesinds serieus geprikkeld.
Qua materialen zitten ze hoger dan Mercedes en BMW dat is duidelijk(allesinds wat de E90 en E60 betreft) Het zijn meer de top materialen van de E39/E46 type. Ik denk dat BMW tochwel geweten heeft dat ze met de nieuwe 5 en 7 Serie terug naar die materialen moesten grijpen om niet meer klanten naar Audi te zien vertrekken, dat is duidelijk!
Comment
-
Manuele bak voor 2.0 TDI 136pk
Heeft iemand hier op het forum meer info over de release van een A5 sportback model met manuele bak en 136pk? Mijn lokale dealer wist mij te vertellen; "hij komt er zeker aan maar heb absoluut geen idee wanneer".
Kan maximaal een maand of twee wachten, daarvoor moet een lease contract afgesloten zijn... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenmijn A5 2.0TFSi (ABT 275pk) verbruikt 1 op 13 voor nederlanders en voor de belgen 7.7 op honderd
Comment
Comment