ni gezond? waarom doet mijn c220cdi 2010 dan 5300 toeren voor het versmijten? (automaat)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5 Sportback
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichtenni gezond? waarom doet mijn c220cdi 2010 dan 5300 toeren voor het versmijten? (automaat)
juist dat is niet te verenigen met de kenmerken van een diesel
als je zo doet, verbruik je evenveel als een met benzinemotor
blijft dan nog het verschil aan prijs aan de pomp, maar deze wordt ook kleiner en kleiner
nee, hoor, met een diesel rij je beter gezapig op koppel, en je gaat maar marginaal minder snel (in Belgiê toch...)
het is trouwens wat je Benz (en alle anderen...) doet in D als je weinig gas geeft : schakelen rond halverweg de max.koppel-plage, en lekker blijven kuieren ver beneden de 2.000t/m
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtende 2,0TDI heeft zijn max.koppel van 1750 tot 2500 t/m
dus ga ik tot 3200/3400, erboven blijft de wagen wel optrekken, maar als je rond de 3000t/m kalm aan schakelt valt je terug op de max.koppel en blijft de acceleratie optimaal
waarom dan hoger gaan ? er komt alleen maar zwarte rook bij uit je pijpen...
een diesel is geen benzine, dus best ons rijgedrag aanpassen ?
Comment
-
Normaal gezien ga ik een A5 sportback bestellen rond eind december/januari. (ipv mijn zwarte A6 avant)
Momenteel hebben we al een A5 coupé s-line in het zwart, maar wil nu echt eens een ander kleur.
Iemand een idee? Ik ben aan het kijken naar een donkergrijs maar niet te donker...
Wat met dat donkerblauw?
thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtendus gewoon in het zilver?
zie ik niet zitten, ik zie graag "donkere auto's".
Een soort muizegrijs...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWaarom 2 bijna identieke wagens?
Nieuwe A6 vind ik
Comment
-
De config zal het volgende zijn:
A5 sportback
Kleur: TBD
2.0tdi multitronic
TWEEKLEURIGE Valcona SPORT Zetels: Zilver-Zwart
Pack Intenso Plus
> - Metaalkleur (Behalve S line en la carte-kleuren)
> - Acoustic Parking System achteraan
> - Snelheidsregelaar
> - GPS Plus met harde schijf
> - Perimetrisch en volumetrisch alarm
> - Boordcomputer met kleurenscherm en Efficiency Program
Pack Lounge
> - Lederen interieur Milano
> - Verwarmbare zetels vooraan
> - Binnenspiegel met dag/nacht functie
> - Elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare buitenspiegels
> - Lederen multifunctiesportstuur
Pack Sport Design
> - Bumpers met sportief design
> - S line logo op de voorvleugels
> - Grijze lamel onder de voorbumper
> - In de achterbumpers gentegreerde aerodynamische diffusor (grijs)
> - Aerodynamische opzetlijsten in koetswerkkleur
> - Deurdrempels met S line-logo
> - Koplampsproeiers
Acoustic Parking System voor-/achteraan
Audi Music Interface
Dakhemel in zwarte stof
GSM 2W dualband pre-installatie (Bluetooth):
Headlight Assistant:
Hill Hold Assist
Klimaatregeling '3 Zones'
Koplampen : Xenon +
Multifunctiesportstuur/Tip-Multitronic
Hopelijk zijn er nog leuke saloncondities... en kan ik er nog een schuifdakje in steken
Levering voor mei 2011
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichteneerste is een beetje passé (wel naar mijn zin...)
onderste geeft indruk van tuning (beurk...)
nog even variant 10 spaken uitproberen ?
Ben op zoek naar een19inch.
7 dubbele spaken 20inch hebben we al op de coupé
Comment
-
Moet zelf nog een aantal weken wachten op mijn A5 sportback.
En heb na het vergelijken van de audi en aftermarketvelgen gekozen voor OZ ultraleggera's HLT 19inch in chrystal silver. Die zijn niet overdreven, lijken dus niet echt als tuning, worden veel gebruikt bij Porsche en ook door Audi in de rallysport.
Die velgen zijn goedkoper, namelijk 1600 euro voor 4, en ook sterker en lichter dan originele audi velgen ! Voor deze prijs kan je ook opleggen voor originele audi 19 inch, maar dan ben je de originele 17 inch velgen en banden kwijt die toch handig zijn voor de winterbanden :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door afan Bekijk BerichtenMoet zelf nog een aantal weken wachten op mijn A5 sportback.
En heb na het vergelijken van de audi en aftermarketvelgen gekozen voor OZ ultraleggera's HLT 19inch in chrystal silver. Die zijn niet overdreven, lijken dus niet echt als tuning, worden veel gebruikt bij Porsche en ook door Audi in de rallysport.
Die velgen zijn goedkoper, namelijk 1600 euro voor 4, en ook sterker en lichter dan originele audi velgen ! Voor deze prijs kan je ook opleggen voor originele audi 19 inch, maar dan ben je de originele 17 inch velgen en banden kwijt die toch handig zijn voor de winterbanden :-)
Effe gegoogled en id zijn wel exclusief. Anders rijdt iedereen rond met dezelfde velgen
Ik zou de bestaande standaard crappy velgen ook gebruiken als winterband , en dan andere bijkopen voor de andere seizoenen...
Comment
Comment