Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Sportback

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Tja de touring, ik wou eens anders dan nen break want ik rij nu met een A6 break.
    En een sedan is fijn maar dan is uwen koffer te klein (lees niet hoog genoeg) voor bv naar containerpark te gaan

En met mijn vrouw haar auto naar het containerpark gaan is en NO
    5 touring is idd mooie ketel....

en NO =

dan moet je haar maar = verrassen !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
      5 touring is idd mooie ketel....

en NO =

dan moet je haar maar = verrassen !!
      Ik kan haar het best verrassen door op zaterdag naar het containerpark te gaan

Ondertussen zit ik wel met mijn velgen dat ik niet weet wat te nemen.
      Eigenlijk heb ik nog tijd tot mei maar toch

Comment

• Het wordt dus meteoorgrijs

Comment

• 2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten

Grrrr... ge maakt het de mens wel moeilijk é

wat is dat voor kleur?

Comment

• Zo zou ik'm wel willen

Comment

• inderdaad, zo gaat hij ook zijn want dat kleur is inderdaad
                De velgen hebben we al op de coupé dus dat wordt nog effe puzzelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                  Grrrr... ge maakt het de mens wel moeilijk é

wat is dat voor kleur?
                  Teakbraun metallic
                  2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Teakbraun metallic
                    is dat bruin??

Comment

• Kga 2de wagen kopen, nl. A5 sportback deze keer geen s-line.

Opties die ik momenteel koos:

Teakbruin metalic
                      Lederen interieur (zwart)
                      Navigatie
                      xenon lichten
                      afneembare trekhaak
                      isofix
                      sfeerverlichting
                      sensoren voor en achteraan

rest plaats ik later nog wel eens nu geen tijd
                      Last edited by Schnippy; 09/12/2010, 12:03.

Comment

Eindelijk eens een sportback met shadowlook !!!!

Hemels ..

Comment

Teakbraun metallic
                          Wat is het verschil tussen zadelbruin en teakbruin? Of is dit dezelfde kleur?

Mijn pa heeft een coupé in zadelbruin in april besteld, gisteren pas in ontvangst genomen. 9 maand wachten... Schandalig eigenlijk, op een aston martin moet je zelfs maar half zo lang wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noodel Bekijk Berichten
                            Wat is het verschil tussen zadelbruin en teakbruin? Of is dit dezelfde kleur?

Mijn pa heeft een coupé in zadelbruin in april besteld, gisteren pas in ontvangst genomen. 9 maand wachten... Schandalig eigenlijk, op een aston martin moet je zelfs maar half zo lang wachten.
                            dat is maar 8 maand

Comment

• Dezelfde periode hier en dat was al in 2009 wanneer wij de coupé hebben besteld

Comment

• Viercylinder - Quattro - S-tronic

Wordt het niet eens tijd dat audi de A5 (en de rest van het gamma) aanbiedt met een potente viercilinder diesel (genre de bmw 23d of de mercedes 250d), gekoppeld aan een automatische versnellingsbak en quattro.

Weet iemand of dit in de pijplijn zit?

Als je nu een A5 wil met quattro en automatische bak, dan ben je verplicht onmiddellijk voor de (fiscaal onaantrekkelijke en dure) 3.0 tdi te kiezen.

Dit gebrek en de onwil om met een voortrekker te rijden duwt wellicht velen in de armen van de andere duitse constructeurs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Royal Bekijk Berichten
                                  Wordt het niet eens tijd dat audi de A5 (en de rest van het gamma) aanbiedt met een potente viercilinder diesel (genre de bmw 23d of de mercedes 250d), gekoppeld aan een automatische versnellingsbak en quattro.

Als je nu een A5 wil met quattro en automatische bak, dan ben je verplicht onmiddellijk voor de (fiscaal onaantrekkelijke en dure) 3.0 tdi te kiezen.

Dit gebrek en de onwil om met een voortrekker te rijden duwt wellicht velen in de armen van de andere duitse constructeurs.
                                  Er is toch een 2.7 met gereduceerd vermogen? Al weet ik niet wat hier de BIV en verkeerstaks op is.
                                  Het voordeel van BMW vroeger was juist dat je een kleine motor (2.0) kon kopen in 6 cylinder. Tegenwoordig is dat ook niet meer het geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                                    Er is toch een 2.7 met gereduceerd vermogen? Al weet ik niet wat hier de BIV en verkeerstaks op is.
                                    Het voordeel van BMW vroeger was juist dat je een kleine motor (2.0) kon kopen in 6 cylinder. Tegenwoordig is dat ook niet meer het geval.
                                    keep on dreaming... ik wou ook dat het anders was
                                    Je hebt ook de bezine 2.0T 211pk quattro maar om daar jaarlijks 40K km mee te rijden, is ook not done!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Royal Bekijk Berichten

van mij mogen ze tegelijk ook eens een 3.0bitdi uitbrengen met meer dan 300 pk, bmw heeft deze wel.
                                      Ik vind dit ook een gemis in het gamma

Comment

Direkt in deze kleur voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

Direkt in deze kleur voor mij
                                          Tja teakbruin zal het toch niet worden.
                                          Lavagrijs wordt het kleur

Comment

Working...
                                          X