Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5 Sportback

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://www.audiblog.nl/?p=45710

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      levering vanaf einde dit jaar , blij dat ik nog niet gekocht heb.
      http://www.autobild.de/artikel/audi-a5-facelift-2011--1768878.html

Der geliftete A5 wird erstmals auf der IAA im September 2011 zu sehen sein, die Auslieferung soll noch im selben Jahr beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
        levering vanaf einde dit jaar , blij dat ik nog niet gekocht heb.
        http://www.autobild.de/artikel/audi-a5-facelift-2011--1768878.html

Der geliftete A5 wird erstmals auf der IAA im September 2011 zu sehen sein, die Auslieferung soll noch im selben Jahr beginnen.
        Te bestellen vanaf september of vroeger?

Zouden ook de motoren van de nieuwe A6 erin komen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          Te bestellen vanaf september of vroeger?

Zouden ook de motoren van de nieuwe A6 erin komen?
          Wel als ik nu in UK bestel dan is de levering in november?

De verkoper weet eigenlijk nog niets over de facelift (anders verkopen ze natuurlijk niks meer, dus audi wacht natuurlijk zo lang mogelijk om hierover iets te zeggen)

Het komt er dus op neer dat als je nu een bestelling zet volgens hem je een gok doet.
          Als je geluk hebt dan krijg je de nieuwe als ze net de productie starten en betaal je de huidige prijs. Als je wacht tot de facelift er is mag je natuurlijk een prijsverhoging verwachten. Ik denk dat ik hem eind augustus bestel, dan ga ik uit van levering volgend jaar en dan zal de nieuwe wel van de band rollen zeker.

Comment

• Vandaag nog eens naar de audidealer geweest , volgens hem zou je bij bestelling nu al de facelift hebben 99,9 % zeker.

Omdat men ondertussen al voorbij produktieweek 37 zitten en dan zou het model veranderen ,is dat wel voor de sportback ook ?

levering zou voor april 2012 zijn

Vraag me soms af of men je nu niet laat tekenen en dan wacht om de auto in te geven tot de facelift beschikbaar is ? daarom maar levering april 2012 ?

ga mijn contactpersoon in UK ook nog eens mailen

Comment

• Heb ook vernomen dat de achterbank beschikbaar zou worden voor 3 personen...

Comment

• Een gloednieuwe BMW 3-serie en een gefacelifte Audi A5 Sportback. Dat schreeuwt om een vergelijk! Makkelijk is het niet, want beide merken hebben een
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Heeft er toevallig iemand real life pictures van de A5 Sportback in volgende tinten:
                  - moessongrijs
                  - daytonagrijs
                  - maneschijnblauw

Het lijkt wel alsof op elke foto die je tegenkomt het er altijd anders uitziet... :s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                    Heeft er toevallig iemand real life pictures van de A5 Sportback in volgende tinten:
                    - moessongrijs
                    - daytonagrijs
                    - maneschijnblauw

Het lijkt wel alsof op elke foto die je tegenkomt het er altijd anders uitziet... :s
                    Maneschijnblauw:

Daytonagrijs:

Comment

• Dat "licht" vooral aan de belichting (en af en toe foto's waar de verkeerde kleur bij vernoemd wordt plus eventuele verschillen tussen pre- en post-facelift), ongetwijfeld zaten er genoeg real life foto's tussen degene die je online vond... Anders moet je eens afzakken naar Kortenberg of de dichtstbijzijnde Audi dealer, dan kan je het eens in werkelijkheid vergelijken. Het Audi forum is ook nog een oplossing, genoeg eigenaars die daar foto's posten van hun A5 onder natuurlijke omstandigheden & belichting.
                      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Dit is een foto van onze A5 Sportback in Moessongrijs.

freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                          Dit is een foto van onze A5 Sportback in Moessongrijs.

Zeker dat dit geen lavagrijs is?
                          Dit zou ook moessongrijs zijn, naar verluid (wel op een A4 maar goed, bovenstaande is wel een pak donkerder...)...

Comment

• Kleuren zoeken op merk en model (A5 SB hebben ze niet in de us, dus staat er wel niet bij)
                            2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

Zeker dat dit geen lavagrijs is?
                              Dit zou ook moessongrijs zijn, naar verluid (wel op een A4 maar goed, bovenstaande is wel een pak donkerder...)...

Oeps ja, je zal zeker gelijk hebben. Het is dan ook alweer een tijdje geleden .
                              freude am fahren

Comment

Heeft er toevallig iemand real life pictures van de A5 Sportback in volgende tinten:
                                - moessongrijs
                                - daytonagrijs
                                - maneschijnblauw

Kenny, ik heb een A5 S-Line Sportback in Moessongrijs en woon in Sint-Amands.
                                Als je die kleur eens IRL wil zien wil ik gerust eens afspreken.

Comment

• Bon, even updaten:
                                  Zijn langsgeweest in Kortenberg en daar de kleuren in kwestie eens gaan bekijken.
                                  Gezien het om een leasing wagen gaat, viel Daytona jammer genoeg al af (budget you know ).

2-tal weken geleden heeft mijn vader dan uiteindelijk onderstaande besteld:
                                  Audi A5 Sportback 2.0 TDIe (100 Kw/136pk) 6 manueel

Moessongrijs metaalkleur
                                  Milanoleder zwart interieur

Pack Intenso Plus
                                  • Metaalkleur
                                  • Antidiefstalbouten
                                  • Volumetrisch en perimetrisch alarm
                                  • Acoustic Parking System achteraan
                                  • Snelheidsregelaar
                                  • Boordcomputer in kleur met "Efficiency program"
                                  • GPS Plus met harde schijf

Pack Lounge

• Milano lederen interieur
                                  • Verwarmbare zetels vooraan
                                  • Binnenspiegel met automatische dag / nacht functie
                                  • Buitenspiegels electrisch inklapbaar
                                  • Lederen multifunctiesportstuur

Acoustic Parking System (APS) voor- en achteraan met aanduiding op het MMI-scherm
                                  Zonder kentekens

Voorlopige leverdatum: 30-09-2013.

Comment

• In Duitsland kan je een A5 sportback 2.0 TDI in clean diesel versie bestellen met multitronic, 190 Pk en 119gr CO2. Iemand enig idéé of deze versie ook naar België komt? De Ultra staat sinds kort wel op de A5 SP prijslijst, met maar 109gr CO2, maar is wel handgeschakeld.

Comment

Working...
                                    X