Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nissan Leaf
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje steekt toch gewoon de auto in de uren dat je die niet gebruikt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenStel, ik moet naar een klant op 100 km hiervandaan.
Ik arriveer daar en wil na een uur terug vertrekken. Dan heb ik twee mogelijkheden (de Leaf heeft maar 160 km rijbereik):- bij de klant de auto aan de stekker hangen. Maar dat duurt acht uur. En de vraag is dan wie gaat dat betalen ? Mijn klant gaat me dat niet gratis geven.
- ofwel moet ik ergens na mijn vertrek 30 minuten gaan wachten aan een oplaadstation totdat de wagen zjn buikske vol heeft. Leuk als time money is.
Sorry maar we leven wel in 2009 en niet in 1850.
Als die wagens geen deftig rijbereik krijgen zal geen kat die kopen, tenzij je een idioot bent.
Comment
-
jwv heeft het duidelijk nogal moeilijk met massaproducten en nieuwe denkpisten. Nissan verwacht hier niet mee Europa te veroveren, zij openen de weg naar een mogelijk nieuwe generatie wagens. Net zoals de hybride-generatie dat gedaan heeft. Niks mis mee dus. Wie niet waagt niet wint.
De eerste dieselmotoren verbruikten ook meer dan dubbel zoveel brandstof tov vandaag. Destijds zullen er net zoals jij gereageerd hebben en 't nut van die nieuwigheid niet inzien. Gelukkig waren er ook anderen of we hadden nooit de dieselgeneratie van 2009 gekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenvolgens mij was de diesel eerst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenjwv heeft het duidelijk nogal moeilijk met massaproducten en nieuwe denkpisten. Nissan verwacht hier niet mee Europa te veroveren, zij openen de weg naar een mogelijk nieuwe generatie wagens. Net zoals de hybride-generatie dat gedaan heeft. Niks mis mee dus. Wie niet waagt niet wint.
De eerste dieselmotoren verbruikten ook meer dan dubbel zoveel brandstof tov vandaag. Destijds zullen er net zoals jij gereageerd hebben en 't nut van die nieuwigheid niet inzien. Gelukkig waren er ook anderen of we hadden nooit de dieselgeneratie van 2009 gekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtener is evgenwel altijd hetzelfde constante geweest, het verschil in rendement
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenis ook bij een mogelijke elektrische wagen zo he.
90+% van elektriciteit wordt omgezet in beweging.
Bij diesek is dat minder dan 30%, ook al is daar verbetering in gekomen er blijft een groot verschil tussen de 2.
Ale, ik denk toch dat onze vriend dat bedoelde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenGewoon??? Bij een ander??? Kom aan zeg...
maar mijn auto staat meer als 8 uur stil voor mijn deur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ben een uitzondering
maar mijn auto staat meer als 8 uur stil voor mijn deur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ben een uitzondering
maar mijn auto staat meer als 8 uur stil voor mijn deur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenAl die draden over het voetpad. Dat wordt nog leuk in de stad
Even iemand quoten
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenSorry maar we leven wel in 2009 en niet in 1850.
Comment
-
Comment
-
Nissan Leaf zoemt rond vanaf oktober 2010
De Nissan Leaf is één van de eerste serieuze elektrische auto’s. In oktober van het volgende jaar wordt de Nederlandse honger naar elektro-auto’s ermee gestild.
Nissan is hard bezig zich op te werpen als pionier van de elektrische auto. Met de Leaf, een model in het C-segment, hebben we op deze plek al kennisgemaakt en op de Tokyo Motor Show wordt hij voor het eerst aan het grote publiek getoond. Op de Autosalon van Genève is hij voor het eerst in Europa te zien. In oktober van het volgende jaar verschijnt hij bij ons op de weg.
Dat is geen moment te vroeg, want de overheid zoekt naar drieduizend elektrische auto’s. Aan die vraag kan maar met moeite worden voldaan. De elektrische auto’s die zijn aangekondigd, worden allemaal namelijk maar beperkt geproduceerd. Nissan denkt de Leaf in grotere aantallen te kunnen maken.
Het opladen van de Leaf kan in principe op een 220V huishoudaansluiting. De energiemaatschappijen zijn daar minder enthousiast over. Eneco is bijvoorbeeld druk bezig met een alternatief waarbij een speciale aansluiting kan worden geleased voor 75 euro per jaar. Dat is inclusief het gebruik van stroom.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment