Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk BerichtenHeeft er iemand een idee wat een ombouw naar LED achterlichten ongeveer kost?
Edit: http://www.kufatec.de/shop/product_i...di-A5--S5.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten+/- 750 euro voor een kufatec kitje dacht ik.
Edit: http://www.kufatec.de/shop/product_i...di-A5--S5.html
Is dat merk namaak? Krijg je hiermee geen foutmeldingen?
Ik veronderstel dat dit wel een heel stuk goedkoper is dan dit in de audi garage te laten doen?
Heeft er hier iemand al zo een set gemonteerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chris1601 Bekijk BerichtenIs dat merk namaak? Krijg je hiermee geen foutmeldingen?
Ik veronderstel dat dit wel een heel stuk goedkoper is dan dit in de audi garage te laten doen?
Heeft er hier iemand al zo een set gemonteerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door filiep Bekijk BerichtenZijn LED achterlichten niet standaard wanneer je Xenon+ neemt als optie?????
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenMijn auto rijdt terug, het was dus een productiefout en gekend probleem bij Audi.
Er was één klep afgebroken, die heeft de turbo kapot gemaakt en die op zijn beurt dan mijn cilinder. Nieuwe motor & turbo geplaatst, we kunnen weer bollen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk BerichtenAllee...hopelijk veel succes met deze.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenYep ik hoop dat jou motor niet één van de slechte reeks is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenYep ik hoop dat jou motor niet één van de slechte reeks is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenHebben ze ook niet toevallig meegedeeld vanaf wanneer deze "fout" er is uitgehaald dan ? De mijne is pas 2 maand oud...
Comment
-
@dragonfly: wat ik raar vind is het feit dat je zegt dat het na het onderhoud is begonnen,is dat echt onmiddellijk erna begonnen of een tijdje erna?BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
1.8TFSI verbruikt ook olie. Op 5duizend kilomter reeds een liter moeten bijvullen. Snap dat niet met de motoren van tegenwoordig hé.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
@bossie of een ander forumlid: Zou jij je auto terug tunen naar 263pk ? Ik heb een Audi A5 SB 211pk quattro s-tronic besteld, en ga hem wsch meteen laten tunen door de VW garage bij ABT. Ze hebben me een goede prijs gemaakt, 1000 euro, met behoud van garantie en dus de volledige tuning in de stuurdoos. Op die manier wordt ook de s-tronic bijgeregeld.
Wordt de auto niet te nerveus ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door afan Bekijk Berichten@bossie of een ander forumlid: Zou jij je auto terug tunen naar 263pk ? Ik heb een Audi A5 SB 211pk quattro s-tronic besteld, en ga hem wsch meteen laten tunen door de VW garage bij ABT. Ze hebben me een goede prijs gemaakt, 1000 euro, met behoud van garantie en dus de volledige tuning in de stuurdoos. Op die manier wordt ook de s-tronic bijgeregeld.
Wordt de auto niet te nerveus ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten1.8TFSI verbruikt ook olie. Op 5duizend kilomter reeds een liter moeten bijvullen. Snap dat niet met de motoren van tegenwoordig hé.
Comment
Comment