Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ignore
    Last edited by ; 20/11/2011, 17:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
      vandaag klaar,een nieuwe motor+inlaatcollector. Geen cent gekost en wagen erg net afgeleverd. Heel goeie service
      Mag ik weten welke garage?

Comment

• Gisteren de motorkap eens opgedaan van de A5, om de koelvloeistof na te kijken.
        Nu ik vandaag het oliepeil wil controleren via de mmi , krijg ik geen balk meer, maar de boodschap dat er geen informatie beschikbaar is voor het oliepeil.

Is dit normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greenyb Bekijk Berichten
          Gisteren de motorkap eens opgedaan van de A5, om de koelvloeistof na te kijken.
          Nu ik vandaag het oliepeil wil controleren via de mmi , krijg ik geen balk meer, maar de boodschap dat er geen informatie beschikbaar is voor het oliepeil.

Is dit normaal?
          Motor goed warm rijden, daarna parkeren, alles uitschakelen, 2min. wachten , contact opzetten, en motorkap openen, olieniveau verschijnt tss je tellers. (of mmi)

Comment

• Ok, bedankt.
            Zal het eens proberen

Comment

• Iemand ervaring met wat de huidige wachttijd is bij bestellen nieuwe A5 Coupé ?

Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duvaldb Bekijk Berichten
                Iemand ervaring met wat de huidige wachttijd is bij bestellen nieuwe A5 Coupé ?

Thx
                Toen ik 3 weken geleden eens langsging bij de dealer, was het levering begin maart, dus een 3 maanden ongeveer.

Kent er al iemand de saloncondities voor de A5 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten

2 kopen 1 gratis sorry kon't nie laten

Comment

Toen ik 3 weken geleden eens langsging bij de dealer, was het levering begin maart, dus een 3 maanden ongeveer.

Yep,

Pack "Intenso Plus" Salon-Actie 2012
                    Pack Intenso Plus aan 2.750 Euro BTW incl (4 cil)
                    Pack Intenso Plus aan 2.000 Euro BTW incl (V6)
                    Geldig van 19 december 2011 tot en met 31 januari 2012

Pack "Intenso" Salon-Actie 2012
                    Pack Intenso aan 750 Euro BTW incl (4 cil)
                    Pack Intenso aan 0 Euro (V6)

Ze geven dus gewoon 1000€ korting op beide paketten!

Ook van plan om A5 te kopen? Ik heb mij ook ene besteld ...

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duvaldb Bekijk Berichten
                      Yep,

Pack "Intenso Plus" Salon-Actie 2012
                      Pack Intenso Plus aan 2.750 Euro BTW incl (4 cil)
                      Pack Intenso Plus aan 2.000 Euro BTW incl (V6)

Pack "Intenso" Salon-Actie 2012
                      Pack Intenso aan 750 Euro BTW incl (4 cil)
                      Pack Intenso aan 0 Euro (V6)

Ze geven dus gewoon 1000€ korting op beide paketten!

Ook van plan om A5 te kopen? Ik heb mij ook ene besteld ...

Grtz
                      OK thanks. Ni slecht, maar nu ook weer niet super.
                      Ik twijfel... ofwel binnenkort, ofwel binnen 4 jaar het nieuw model.
                      Die BIV steekt me tegen. Eerst ging die in januari veranderen, nu is het opgeschoven naar maart, wat gaat het worden... ik wil geen 2500 euro in de vuilbak gooien als het een paar maanden later nog maar 200 euro is.

Comment

OK thanks. Ni slecht, maar nu ook weer niet super.
                        Ik twijfel... ofwel binnenkort, ofwel binnen 4 jaar het nieuw model.
                        Die BIV steekt me tegen. Eerst ging die in januari veranderen, nu is het opgeschoven naar maart, wat gaat het worden... ik wil geen 2500 euro in de vuilbak gooien als het een paar maanden later nog maar 200 euro is.
                        Als ge nu een bestelling doet is het zowiezo maart ?
                        trouwens ik heb mijn A5 in UK gekocht ! Was 29 % goedkoper dan in belgie met dat geld doe ik liever iets anders

Last edited by carman; 22/12/2011, 17:51.

Comment

• ik heb net zitten rekenen voormijn Range (evoque): verschil van 20000euro
                          is toch niet normaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
                            Als ge nu een bestelling doet is het zowiezo maart ?
                            trouwens ik heb mijn A5 in UK gekocht ! Was 29 % goedkoper dan in belgie met dat geld doe ik liever iets anders

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54994
                            Ja dan is het zelfs april, maar wie zegt dat dan de nieuwe BIV regeling wel in gebruik is? We zitten nog altijd in Belgie he...
                            Ik heb ook al zitten rekenen voor aankoop in de UK, maar als je hier nu 1000 euro korting krijgt op een pack, en 4,5% gewone korting, dan is het prijsverschil minimaal op een 1.8TFSI met verder geen andere opties.

Comment

• Nadeel van de 1.8 is wel dat hij enkel met manuele versn bak verkrijgbaar is.
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                Nadeel van de 1.8 is wel dat hij enkel met manuele versn bak verkrijgbaar is.
                                Nadeel van de 2.0 is dat hij enkel met automaat verkrijgbaar is.

Comment

• De 1.8 is vanaf nu ook met automaat beschikbaar, ze zijn alleen te lui om hun website snel aan te passen.
                                  Check maar even de duitse en nederlandse, die zijn al wel aangepast.

Ik was zelf ook aan het wachten op de 1.8 met multitronic. Binnekort eens shoppen

*EDIT* : Blijkbaar enkel voor de A5 sportback, voor de coupé is dit niet geldig! In mijn geval niet erg want ik wou juist de sportback
                                  Last edited by ; 24/12/2011, 15:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KVG Bekijk Berichten
                                    De 1.8 is vanaf nu ook met automaat beschikbaar, ze zijn alleen te lui om hun website snel aan te passen.
                                    Check maar even de duitse en nederlandse, die zijn al wel aangepast.

Ik was zelf ook aan het wachten op de 1.8 met multitronic. Binnekort eens shoppen

*EDIT* : Blijkbaar enkel voor de A5 sportback, voor de coupé is dit niet geldig! In mijn geval niet erg want ik wou juist de sportback
                                    Ha, en de coupe 2.0TFSI bestaat ook in quattro met manuele bak!
                                    Inderdaad, het duurt nogal wat eer de website up to date is.
                                    Last edited by ; 28/12/2011, 18:59.

Comment

• Iemand interesse om zwarte highgloss a5 grill te kopen.Zo goed als nieuw,past zowel op coupé,sportback en cabrio.Prijs 90 euro.

Comment

• 1.8tfsi

Ik heb een A5 1.8TFSI model 2008 (170PK) op het oog.
                                        Wat zijn de ervaringen die jullie ermee hebben?
                                        De moeite, of toch maar beter voor een 2.0 gaan?
                                        Met de 2.0 heb ik ooit proefgereden, maar nooit met een 1.8.

Comment

Ik heb een A5 1.8TFSI model 2008 (170PK) op het oog.
                                          Wat zijn de ervaringen die jullie ermee hebben?
                                          De moeite, of toch maar beter voor een 2.0 gaan?
                                          Met de 2.0 heb ik ooit proefgereden, maar nooit met een 1.8.
                                          De 1.8 van 2008 zal 160 pk hebben. Mijn schoonvader heeft die motor in zijn A5. Motor is vlot genoeg om mee te kunnen in het verkeer, maar als het enigszins mogelijk is zou ik toch voor de 2.0 gaan.
                                          2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                          2016 Audi A3 G-tron

Comment

Working...
                                          X