Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenDeze is nu dus te koop:
Morgen af te halen, showroomstaat.
september 2008.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenzonder s5 logo, wel Sline logo2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenAh ok want ge hebt er hier zelfs die 4 uitlaten willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenLet maar op of ge krijgt weer commentaar2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenPfff ik heb geene schrik van die wanne be s5's
Maar je weet nooit als ze uitstappen é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenPfff ik heb geene schrik van die wanne be s5's
Comment
-
Nu nog wat aanpassingskes (uitlaat, s5 grille, iphone interface,...) en donderdag gaan halen...
[/QUOTE]
Knap man, dat wordt een leuk weekje voor jou! Wat voor uitlaat komt erop? Of enkel dat sierstuk (ben ik ook nog over aan't nadenken). Die iPhone interface, is dat die kabel voor de AMI?
Heb nog geen foto's van de mijne, ben aan het wachten totdat de Canon G11 uitkomt, mijn camera heeft de geest gegeven, maar zal anders in't weekend met mijne iPhone wat slechte foto's trekken
Ik moet wel zeggen dat ik met die A5 echt niet deftig kan parkeren, wegens angst om met de velgen de borduur te raken, ik zit er altijd één meter af Die afmetingen ben ik echt nog niet gewoon, ik begin al te zweten als ik tussen 2 auto's moet parkeren, precies een beginnende chauffeur! De stoeprand is mijn grootste vijand, 1 keer raken en de velg is beschadigd, volgende keer is kijken of er geen banden zijn met een rand die over de velg komt, want dit is echt geen doen. Of is horen of er velgen met sensoren te krijgen zijn
Het zou wel mooi zijn moesten ze in de volgende update van de MMI iets voorzien om custom POI's in te laden, want ik heb het al aan mijne rekker gehad, geflitst door een onbemande camera langs de E313, wreed ambetant dat hij je niet meer waarschuwt, mijn Garmin deed dit dus wel Misschien is gaan rondkijken voor een Stinger DSI met een filtertje tegen de Spectre radardetector detectors die de flikken gebruiken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenDeze is nu dus te koop:
Morgen af te halen, showroomstaat.
september 2008.
Natuurlijk ook prachtige foto, maar de details zijn AF bij deze.
Wat wordt de vervangwagen eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenVandaag mijn uitlaat op maat geplaatst.Compleet ander zicht!Vanavond eens foto plaatsen.
We wachten ook op de foto's hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenEen sportuitlaat links/rechts.
Kom je van 2 uitlaten links, of had je al links en rechts een uitlaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam;3624097
[quoteIk moet wel zeggen dat ik met die A5 echt niet deftig kan parkeren, wegens angst om met de velgen de borduur te raken, ik zit er altijd één meter af Die afmetingen ben ik echt nog niet gewoon, ik begin al te zweten als ik tussen 2 auto's moet parkeren, precies een beginnende chauffeur! De stoeprand is mijn grootste vijand, 1 keer raken en de velg is beschadigd, volgende keer is kijken of er geen banden zijn met een rand die over de velg komt, want dit is echt geen doen. Of is horen of er velgen met sensoren te krijgen zijn
Mijn A4'ke met 19" rs4 velgen blijken dus extréém gevoelig voor die f*cking borduren met hoge rand die je in de meeste 'oude' vlaamse steden vindt.
Met als resultaat 1 krasje op de rechter achtervelg in Brugge, én een tweede op diezelfde velg in Arras (fr) in een ondergrondse parking ! Gotver ! en dan let ik nog zo op !
Mijn vorige auto was een nissan pathfinder, en dat stak niet zo nauw, da beest klom gewoon overal over !
Maar nu breekt het angstzweet me al uit bij het zien van een borduur hoger dan mijn banden ...
Hopelijk gaan wijn bestelde wintervelgen (RS6 in 18") daar zo geen last van hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenIs dat nu in orde gekomen met die diffuser en wat was nu eigenlijk het probleem?
We wachten ook op de foto's hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk BerichtenWelke motor heb je?
Kom je van 2 uitlaten links, of had je al links en rechts een uitlaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenNog niet geprobeerd,verschiet daar wel van.Wel eens een sprintje tegen een M5 en hij kon op korte afstand niet mee.Daarna even gestopt en hij schrok dat het maar een 2.0 was,maar hij was de auto nog niet gewoon.
1* ofwel was het ne fake M5
2* ofwel liet die u gewoon rijdenLast edited by Schnippy; 15/09/2009, 08:03.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtendonderdag avond mag het beestje opgehaald worden
Dus wil zeggen als hij eind october gemaakt wordt dak die niet moet verwachten voor half november enja daar zitten nog vershillende feestdagen in dus kzal blij mogen zijn alst dit jaar nog zal zijn. pff begin het moe te worden !
ps: ook S4 grill erop met s-line logoLast edited by Schnippy; 15/09/2009, 09:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
Ik moet wel zeggen dat ik met die A5 echt niet deftig kan parkeren, wegens angst om met de velgen de borduur te raken, ik zit er altijd één meter af Die afmetingen ben ik echt nog niet gewoon, ik begin al te zweten als ik tussen 2 auto's moet parkeren, precies een beginnende chauffeur! De stoeprand is mijn grootste vijand, 1 keer raken en de velg is beschadigd, volgende keer is kijken of er geen banden zijn met een rand die over de velg komt, want dit is echt geen doen. Of is horen of er velgen met sensoren te krijgen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Predtech Bekijk BerichtenVoor ik hem had, had ik daar ook megaschrik voor, maar ik moet zeggen dat dit absoluut geen probleem is dankzij die optie met achteruitrijcamera. Dat ding is gewoon een van de beste opties geweest dat ik bijbesteld heb! Het heeft zijn prijs al meer dan 10x terugverdiend... parkeer ermee tussen 2 wagens met aan de borduur nog 15-20cm over en voor- en achteraan nog een halve meter. Is echt een aan te raden optie bij deze wagen, temeer omdat je zo een kleine achterruit hebt en je heel wat dode hoeken hebt achteraan bij het parkeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenHoudt uwen doemp maar wat in kleinen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenNu nog wat aanpassingskes (uitlaat, s5 grille, iphone interface,...) en donderdag gaan halen...
Knap man, dat wordt een leuk weekje voor jou! Wat voor uitlaat komt erop? Of enkel dat sierstuk (ben ik ook nog over aan't nadenken). Die iPhone interface, is dat die kabel voor de AMI?
Heb nog geen foto's van de mijne, ben aan het wachten totdat de Canon G11 uitkomt, mijn camera heeft de geest gegeven, maar zal anders in't weekend met mijne iPhone wat slechte foto's trekken
Het zou wel mooi zijn moesten ze in de volgende update van de MMI iets voorzien om custom POI's in te laden, want ik heb het al aan mijne rekker gehad, geflitst door een onbemande camera langs de E313, wreed ambetant dat hij je niet meer waarschuwt, mijn Garmin deed dit dus wel Misschien is gaan rondkijken voor een Stinger DSI met een filtertje tegen de Spectre radardetector detectors die de flikken gebruiken...[/quote]
- Uitlaat is enkel een chrome sierstukje (cfr Nick)
- Iphone interface is om de telefoon op te laden en te syncen met de MMI (onder de middensteun)
- bij de AMI heb ik een usb kabel aangevraagd om een harddisk van WD 160GB aan te sluiten om zeker te zijn dat ik genoeg muziek bij heb
Ik heb een achteruit camera genomen en dit schijnt de ideale oplossing te zijn om géén borduren te passen...
Comment
Comment