Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
    Ik had het over een beperkt (psychologisch) budget, specifiek voor de a5, omdat de a5 al een ouder model is en de opties duurder zijn dan bij mercedes. Als er echt financiele beperkingen zouden zijn, zou ik niet naar dit soort auto's kijken, want ik zou mezelf nooit in de schulden zetten voor een auto.

Als ik bij mercedes een dubbel zo grote korting krijg, 6 jaar garantie, 2 jaar gratis onderhoud en een betere basisuitrusting, dan kan ik mijn (psychologisch) budget verhogen omdat ik dan in vergelijking met een "iets" goedkopera a5 veel meer bij de mercedes krijg, en dit heeft dan niets te maken met dat ik een zo goedkoop mogelijke uitrusting wil omdat ik het anders niet zou kunnen betalen.
    jammer dat ik geen psychologie gestudeerd heb, misschien kon ik me dan ook een mercedes coupe kopen
    2 jaar gratis onderhoud ????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk Berichten
      jammer dat ik geen psychologie gestudeerd heb, misschien kon ik me dan ook een mercedes coupe kopen
      2 jaar gratis onderhoud ????
      Tja het is de kunst om goed te onderhandelen, ik betaal echt niet heel veel meer voor de E coupe dan voor een A5...
      Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
      http://www.aanbod.be

Comment

Tja het is de kunst om goed te onderhandelen, ik betaal echt niet heel veel meer voor de E coupe dan voor een A5...
        Ok, proficiat en veel plezier met je E coupé.

Comment

• Voor die 2 jaar gratis onderhoud en 6 jaar garantie moet je niet onderhandelen:
          het eerste is standaard bij professionele klanten (sommige garages laten blijken dat dit een geste is, maar dit is niet), het tweede is nu een tijdelijke actie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svensson Bekijk Berichten
            Voor die 2 jaar gratis onderhoud en 6 jaar garantie moet je niet onderhandelen:
            het eerste is standaard bij professionele klanten (sommige garages laten blijken dat dit een geste is, maar dit is niet), het tweede is nu een tijdelijke actie.
            Klopt, en overnamepremie op E-klasse van €2500+BTW, A&B €1250, en C-klasse €1250. Korting op nieuw voertuig ca. 8%, launch pack inbegrepen.

Comment

• en nu terug over de A5 ?

Comment

Nooit gedacht dat die Mercedes meer zou kosten ook niet.
                (serieus, sommige catalogusprijzen zijn nogal misleidend)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Nooit gedacht dat die Mercedes meer zou kosten ook niet.
                  (serieus, sommige catalogusprijzen zijn nogal misleidend)
                  Inderdaad, kijk maar naar de catalogusprijzen van Citroën, waar ze voor u en enkel voor u (omdat gij het zijt...) zomaar 21 % korting kunnen geven...

Comment

• Aaaaaaaaarrrrrghhhhhhhhh

Nog zes weken eer ik een Audi A5 de mijne kan noemen

Comment

• Redbull: Ik ben er in geslaagd om na mijn ABT kuur 7.3 gemiddeld te rijden.....
                      Verbruik kan -bij normaal rijgedrag- lees: bijna niet te doen:p:p wel serieus minderen...

PS: Nick: kan het zijn dat ik je heb gespot in Oostende vandaag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                        Nog zes weken eer ik een Audi A5 de mijne kan noemen
                        Locatie Kortrijk zie ik ...
                        Dan zal ik die wel eens tegen komen zeker ?
                        Kleur /opties ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                          Locatie Kortrijk zie ik ...
                          Dan zal ik die wel eens tegen komen zeker ?
                          Kleur /opties ?
                          A5 S line
                          TFSI 2.0 132kw manueel

Fantoomzwart
                          Valconaleder zwart sport

Zonder kentekens
                          Panoramisch dak
                          Pack Lounge (leder valcona, verw. zetels voor, binnensp. d/n, buitensp. elektr. inkl., led. multif. spstuur)
                          Pack Intenso Plus (metallic, snelheidsregelaar, GPS plus, perim. & volum. alarm)
                          Xenon+
                          GSM bluetooth
                          B&O
                          Alu 10 spaken 18 duims
                          Acoustic parking system V/A plus met camera.

Levering begin december.

Comment

• wat een geile bak he, maar de velgen maken de auto wel mee !

Comment

• Hierbij dan eindelijk eens de foto's van DE fameuze subwoofer van het Audi Sound System.
                              Als dit al een subwoofer is hoe noemen ze een echte dan bij Audi vraag ik me af?
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                Redbull: Ik ben er in geslaagd om na mijn ABT kuur 7.3 gemiddeld te rijden.....
                                Verbruik kan -bij normaal rijgedrag- lees: bijna niet te doen:p:p wel serieus minderen...

PS: Nick: kan het zijn dat ik je heb gespot in Oostende vandaag?
                                Idd, vrijdag rond 15u00 ... Kheb u ook gezien

Comment

• @Redbull, ik denk als je echt wilt minder verbruiken dat je eens je 20' moet vervangen door 17'.

Verschil tussen mijn 18' en 19' is enorm! Verbruik ligt gemiddeld 1,3l lager in het voordeel van mn 18'

Ik durf eerlijk toegeven dat ik liever rij met mn 18'. Meer comfort, rapper optrekken, soepeler draaien en vooral minder verbruiken. Met 17' kan dat alleen nog beter zijn, maar dat is ronduit lelijk bij een A5 vind ik.

Maarja, het oog wilt ook wat hé

Grtz.
                                  Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                    @Redbull, ik denk als je echt wilt minder verbruiken dat je eens je 20' moet vervangen door 17'.

Verschil tussen mijn 18' en 19' is enorm! Verbruik ligt gemiddeld 1,3l lager in het voordeel van mn 18'

Ik durf eerlijk toegeven dat ik liever rij met mn 18'. Meer comfort, rapper optrekken, soepeler draaien en vooral minder verbruiken. Met 17' kan dat alleen nog beter zijn, maar dat is ronduit lelijk bij een A5 vind ik.

Maarja, het oog wilt ook wat hé

Grtz.
                                    Nick
                                    het verbruik en de soelpelheid bij het draaien zullen minder te maken hebben met de velgmaat dan met de bandbreedte welke de kontaktoppervlakte op de grond bepaalt
                                    bij gelijke bandbreedte zal een kleinere velg meer comfort bieden, dat is waar, want de hoogte van uw band neemt tot en geeft meer vering
                                    rapper optrekken heeft te maken met het wieldiameter, iets dat in princiepe altijd hetzelfde moet blijven als je bandenboer je de juiste banden heeft verkocht voor je wagen (zoniet riskeert je trouwens afgekeurd te worden)
                                    probleem is dat men meestal bij aankoop van grotere velgen ook bredere banden gaat bestellen
                                    iemand die enkel aan uit uitzicht denkt blijft liefst bij een zelfde bandbreedte

bv 235/17/65 = 235 /18/60 = 235/19/55 Hier gaan optrekken, soepelheid en verbruik gelijk blijven, terwijl comfort telkens iets naar beneden gaat en het aspekt telkens iets naar omhoog. Let wel : op een A5 belandt je vlug in banden van reeks 45 of lager, die nog minder veren...
                                    Last edited by guyugy; 18/10/2009, 10:53.

Comment

• Dit weekend waren er dus grote Slim acties gepland (alcohol-snelheid...)
                                      Dus er was bijna geen ontkomen aan zou ik zeggen, toch moesten we bij vrienden gaan eten.
                                      Had dus niets (kunnen)gedronken en op weg naar huis een eerste controle gemist, maar 2e controle 10km verder richting St-Truiden was het aanschuiven en iedereen moest eraan geloven.
                                      20minuten gewacht: gedronken meneer ?? neen dus
                                      Toen ging die met zijn oranje flashlamp rond de auto: ik dacht wa is da hier....
                                      Prachtige auto meneer: welke motor zit daarin enz...
                                      Zeker 10 minuten uitleg gegeven terwijl ze achter mij maar verder aan het wachten waren (lol)
                                      Vervolgens konden we doorrijden en gaan slapen
                                      Last edited by E90N; 18/10/2009, 11:22.
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                        het verbruik en de soelpelheid bij het draaien zullen minder te maken hebben met de velgmaat dan met de bandbreedte welke de kontaktoppervlakte op de grond bepaalt
                                        bij gelijke bandbreedte zal een kleinere velg meer comfort bieden, dat is waar, want de hoogte van uw band neemt tot en geeft meer vering
                                        rapper optrekken heeft te maken met het wieldiameter, iets dat in princiepe altijd hetzelfde moet blijven als je bandenboer je de juiste banden heeft verkocht voor je wagen (zoniet riskeert je trouwens afgekeurd te worden)
                                        probleem is dat men meestal bij aankoop van grotere velgen ook bredere banden gaat bestellen
                                        iemand die enkel aan uit uitzicht denkt blijft liefst bij een zelfde bandbreedte

bv 235/17/65 = 235 /18/60 = 235/19/55 Hier gaan optrekken, soepelheid en verbruik gelijk blijven, terwijl comfort telkens iets naar beneden gaat en het aspekt telkens iets naar omhoog. Let wel : op een A5 belandt je vlug in banden van reeks 45 of lager, die nog minder veren...
                                        Beide sets zijn originele Audi A5-velgen. 255/35-19 Bridgestone Potenza tegenover 245/40-18 Michelin PS2. Khad nooit gedacht dat er zoveel verschil zou zijn. Het is werkelijk een wereld van verschil
                                        Vooral in gemiddeld verbruik.
                                        Last edited by ; 18/10/2009, 11:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                          Hierbij dan eindelijk eens de foto's van DE fameuze subwoofer van het Audi Sound System.
                                          Als dit al een subwoofer is hoe noemen ze een echte dan bij Audi vraag ik me af?
                                          Heb je foto's van de nieuwe sub? Al dan niet gemonteerd?

Comment

Working...
                                          X