Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
    ik kan verkeerd zijn maar ik dacht dat die LED voorlopig enkel op de S5 en op de A/S5 cabrio zaten en dat de A5 nog moest wachten tot 2010?
    MY2010 wordt reeds enkele maanden geleverd. Mijn A5, vorige week geleverd, heeft led-achterlichten.

Comment

• Led achterlichten zijn enkel voor model jaar 2010.
      Dat is begonnen voor zomer 2009 (!!) (lees http://www.audiblog.nl/?p=14794)

LED achterlichten krijg je ook enkel als je de xenon+ neemt! Anders krijg je nog de "oude" lichten.

Kortingen op stockwagens zouden toch moeten oplopen tot 8%

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        Kortingen op stockwagens zouden toch moeten oplopen tot 8%
        dat was al in de zomer (toen bestond al deze aanzienlijke stock, weliswaar grotendeels samengesteld uit 2,7 Multitronics)
        nu de 2010 modellen er is, en 2009 op zijn laatste benen loopt, zal dat wel vééél meer zijn...
        de solden zijn in aankomst voor wie over een paar afwerkingsdetaildetails kan kijken
        en gaat dat een groot verschil maken binnen 3/4 jaar ?

Comment

• Momenteel zijn de xenon+ lichten gratis bij bestelling van een A5.
          2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
          2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
            Momenteel zijn de xenon+ lichten gratis bij bestelling van een A5.
            goedkoper voor Audi dan een korting in speciën : minstens geraken dan de onderdelen van de rekken, en het kost blijkbaar nog niet de helft van wat het aangerekend wordt

Comment

• vandaag de nieuwe PPC 3 van BSR tuning besteld. ben zeer benieuwd
              originalStage 1power: 182Hp -----257Hptorque: 324Nm--------382Nm
              Average power increase: 53Hp 31.9%
              Measured by BSR.

ik houd jullie op de hoogte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                vandaag de nieuwe PPC 3 van BSR tuning besteld. ben zeer benieuwd
                originalStage 1power: 182Hp -----257Hptorque: 324Nm--------382Nm
                Average power increase: 53Hp 31.9%
                Measured by BSR.

ik houd jullie op de hoogte
                Doc, nice... welke motor heb je nu terug? Hopelijk heb je een quattro want anders met al die paardjes zal die banden vooraan nog wel eens kunnen spinnen

Comment

• ik verwacht hem volgende week binnen.
                  ik heb een 2,0TFSI FWD, 257pks moeten geen probleem zijn.
                  we gaan het zsm ervaren))))

Comment

ik verwacht hem volgende week binnen.
                    de electronische waakhonden zullen werk hebben !
                    toen ze niet bestonden was de algemene stelling dat alles boven de 175 pk's (op een FWD) niet naar het asfalt ging; uit mijn ervaring met een Saab turbo (198 was dat ook zo ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      de electronische waakhonden zullen werk hebben !
                      toen ze niet bestonden was de algemene stelling dat alles boven de 175 pk's (op een FWD) niet naar het asfalt ging; uit mijn ervaring met een Saab turbo (198 was dat ook zo ...
                      Heb er een 240 op de voorwielen.
                      Met een stel goede banden en een geleidelijke afgifte van het vermogen is dit best te doen.
                      Elektronica zet ik voor 95% van de tijd uit dus,die heeft niet of weinig de kans om in te grijpen.
                      Bij nat weer is het natuurlijk zoveel mogelijk doseren maar denk dat je met pakweg 150 pk ook al wheelspin hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                        denk dat je met pakweg 150 pk ook al wheelspin hebt.
                        That's what i really hate! sorry

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                          Kan ik me best voorstellen maar,ik heb enkel FWD wagens gehad en ben het min of meer gewend.
                          Het is nu ook een pak verbeterd tegenover 2O jaar geleden.

Comment

• Tegenwoordig zet een standaard focus rs er al 305 pk over de voorwielen op straat.
                            A Twist of the Wrist

Comment

Kan ik me best voorstellen maar,ik heb enkel FWD wagens gehad en ben het min of meer gewend.
                              Het is nu ook een pak verbeterd tegenover 2O jaar geleden.
                              No prob, ik geloof je best. alleen is mijn rechter te zwaar vrees ik, daar zit niet zoveel "dosering" in.
                              Toen ik de 2.7 proefreed was het echt een geluk dat ik daarvoor de quattro gereden had, anders had ik zeker een 3 coupe gekocht.
                              Nu geniet ik nog iedere keer als ik in de A5 stap.

Comment

Quattro rules!

Comment

ik verwacht hem volgende week binnen.

Ik ga hem laten doen door ABT volgend jaar, daar gaan ze naar 275 pk met garantie door Audi zelf.

vraag mij af of dat het beestje dat gaat trekken op FWD only

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                    Quattro rules!

Comment

Heb er een 240 op de voorwielen.
                                      Met een stel goede banden en een geleidelijke afgifte van het vermogen is dit best te doen.
                                      Elektronica zet ik voor 95% van de tijd uit dus,die heeft niet of weinig de kans om in te grijpen.
                                      Bij nat weer is het natuurlijk zoveel mogelijk doseren maar denk dat je met pakweg 150 pk ook al wheelspin hebt.
                                      Dus uw ESP zet je uit, en wat nog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                        Dus uw ESP zet je uit, en wat nog?
                                        Je verstand?

Comment

No prob, ik geloof je best. alleen is mijn rechter te zwaar vrees ik, daar zit niet zoveel "dosering" in.
                                          Toen ik de 2.7 proefreed was het echt een geluk dat ik daarvoor de quattro gereden had, anders had ik zeker een 3 coupe gekocht.
                                          Nu geniet ik nog iedere keer als ik in de A5 stap.
                                          Mijn volgende A5 is zeker een quattro... dat weet ik nu na 4 maanden

Comment

Working...
                                          X