Oorspronkelijk geplaatst door pietS5
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Led achterlichten zijn enkel voor model jaar 2010.
Dat is begonnen voor zomer 2009 (!!) (lees http://www.audiblog.nl/?p=14794)
LED achterlichten krijg je ook enkel als je de xenon+ neemt! Anders krijg je nog de "oude" lichten.
Kortingen op stockwagens zouden toch moeten oplopen tot 8%
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenKortingen op stockwagens zouden toch moeten oplopen tot 8%
nu de 2010 modellen er is, en 2009 op zijn laatste benen loopt, zal dat wel vééél meer zijn...
de solden zijn in aankomst voor wie over een paar afwerkingsdetaildetails kan kijken
en gaat dat een groot verschil maken binnen 3/4 jaar ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk BerichtenMomenteel zijn de xenon+ lichten gratis bij bestelling van een A5.
Comment
-
vandaag de nieuwe PPC 3 van BSR tuning besteld. ben zeer benieuwd
originalStage 1power: 182Hp -----257Hptorque: 324Nm--------382Nm
Average power increase: 53Hp 31.9%
Measured by BSR.
ik houd jullie op de hoogte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenvandaag de nieuwe PPC 3 van BSR tuning besteld. ben zeer benieuwd
originalStage 1power: 182Hp -----257Hptorque: 324Nm--------382Nm
Average power increase: 53Hp 31.9%
Measured by BSR.
ik houd jullie op de hoogte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik verwacht hem volgende week binnen.
ik heb een 2,0TFSI FWD, 257pks moeten geen probleem zijn.
we gaan het zsm ervaren))))
toen ze niet bestonden was de algemene stelling dat alles boven de 175 pk's (op een FWD) niet naar het asfalt ging; uit mijn ervaring met een Saab turbo (198 was dat ook zo ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtende electronische waakhonden zullen werk hebben !
toen ze niet bestonden was de algemene stelling dat alles boven de 175 pk's (op een FWD) niet naar het asfalt ging; uit mijn ervaring met een Saab turbo (198 was dat ook zo ...
Met een stel goede banden en een geleidelijke afgifte van het vermogen is dit best te doen.
Elektronica zet ik voor 95% van de tijd uit dus,die heeft niet of weinig de kans om in te grijpen.
Bij nat weer is het natuurlijk zoveel mogelijk doseren maar denk dat je met pakweg 150 pk ook al wheelspin hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichtendenk dat je met pakweg 150 pk ook al wheelspin hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenThat's what i really hate! sorry
Het is nu ook een pak verbeterd tegenover 2O jaar geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenKan ik me best voorstellen maar,ik heb enkel FWD wagens gehad en ben het min of meer gewend.
Het is nu ook een pak verbeterd tegenover 2O jaar geleden.
Toen ik de 2.7 proefreed was het echt een geluk dat ik daarvoor de quattro gereden had, anders had ik zeker een 3 coupe gekocht.
Nu geniet ik nog iedere keer als ik in de A5 stap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenThat's what i really hate! sorry
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik verwacht hem volgende week binnen.
ik heb een 2,0TFSI FWD, 257pks moeten geen probleem zijn.
we gaan het zsm ervaren))))
Ik ga hem laten doen door ABT volgend jaar, daar gaan ze naar 275 pk met garantie door Audi zelf.
vraag mij af of dat het beestje dat gaat trekken op FWD only
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenHeb er een 240 op de voorwielen.
Met een stel goede banden en een geleidelijke afgifte van het vermogen is dit best te doen.
Elektronica zet ik voor 95% van de tijd uit dus,die heeft niet of weinig de kans om in te grijpen.
Bij nat weer is het natuurlijk zoveel mogelijk doseren maar denk dat je met pakweg 150 pk ook al wheelspin hebt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenDus uw ESP zet je uit, en wat nog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenNo prob, ik geloof je best. alleen is mijn rechter te zwaar vrees ik, daar zit niet zoveel "dosering" in.
Toen ik de 2.7 proefreed was het echt een geluk dat ik daarvoor de quattro gereden had, anders had ik zeker een 3 coupe gekocht.
Nu geniet ik nog iedere keer als ik in de A5 stap.
Comment
Comment