Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A5

Een nieuw draadje voor deze prachtige bolide.

De oude draad ---> http://www.autoforum.be/showthread.php?t=34885

voor mij zijn dat, terug persoonlijk, de mooiste originele velgen van Audi.
    Die van de S5 zijn ook mooi :

Comment

dat zijn ook mooie S5 velgen (zijn dit de laatste nieuwe niet?)

Comment

http://www.autoblog.nl/archive/2009/...nned-voor-2012

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          voor mij zijn dat, terug persoonlijk, de mooiste originele velgen van Audi.
          Die van de S5 zijn ook mooi :

Thanks voor de link naar de site van de meeting, zalig al die A5'kes tesamen!

Wel de velgen op deze foto vind ik de max! En inderdaad die 7 dubbele spaken 20" is ook prachtig, maar aangezien dat Audi Exclusive velgen zijn, heb ik de prijs ervoor nog niet gevonden! Ook den dealer heeft mij de prijs nie gegeven, omdat hij ervan uitging dat ik de Y ging nemen! En bovenal vraag ik mij ook af wat den opleg zou zijn voor bovenstaande, want zijn eigenlijk S5 velgen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vince4Audi Bekijk Berichten
            Thanks voor de link naar de site van de meeting, zalig al die A5'kes tesamen!

Wel de velgen op deze foto vind ik de max! En inderdaad die 7 dubbele spaken 20" is ook prachtig, maar aangezien dat Audi Exclusive velgen zijn, heb ik de prijs ervoor nog niet gevonden! Ook den dealer heeft mij de prijs nie gegeven, omdat hij ervan uitging dat ik de Y ging nemen! En bovenal vraag ik mij ook af wat den opleg zou zijn voor bovenstaande, want zijn eigenlijk S5 velgen!
            Kzie niet in wat het probleem is, die 20inchen zijn te selecteren in de configurator.
            Die S5 velgen denk kun je ook selecteren, anders uitprinten en aan de dealer voorstellen

Comment

Mijn A5 is vandaag bij de dealer geleverd,ben gaan kijken en het was dik in orde.Het is model 2010 met led achterlichten.Nu nog wachten op zwarte grille en ik mag er om.Spacers zijn ook geleverd:20mm per wiel
              Uitlaat op maat word geplaatst op 1 september.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                Mijn A5 is vandaag bij de dealer geleverd,ben gaan kijken en het was dik in orde.Het is model 2010 met led achterlichten.Nu nog wachten op zwarte grille en ik mag er om.Spacers zijn ook geleverd:20mm per wiel
                Pics en uitleg config/mods altijd zeer welkom

Alvast veel plezier gewenst met je nieuwe bolide!

Comment

Voorstelling A5 sportback Knokke

Gisteren in Knokke naar een Audi event geweest ivm de voorstelling van nieuwe A5 sportback. Overal is gaan inzitten (S5, A5 Sportback & R zeer plezant We werden vanop de parking opgehaald met een A8L en tot aan de dijk gereden, was wel knappe service. Op de parking stonden zeker 10 a 20 A5'jes, in alle uitvoeringen en motorisaties Mijn camera had het de dag daarvoor volledig begeven, kon op geen slechter moment komen Echt wel jammer want er stonden bvb 3 zwarte A5'en naast mekaar, met en zonder s-line en met 3 verschillende motoren, hadden een mooie combo foto geweest, damn damn damn!

Viel wel op dat op de S5'en allemaal de nieuwe velgen stonden (zoals door Redbull gepost hierboven), blijkbaar is dat nu de standaard 18"voor een S5? Tevens is die A5 sportback toch wel duidelijk groter dan een A5 (een 12tal cm dacht ik), maar echt veel meer beenruimte vanachter is er niet

Waren er nog mensen van op't forum daar gisteren?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                    Gisteren in Knokke naar een Audi event geweest ivm de voorstelling van nieuwe A5 sportback. Overal is gaan inzitten (S5, A5 Sportback & R zeer plezant We werden vanop de parking opgehaald met een A8L en tot aan de dijk gereden, was wel knappe service. Op de parking stonden zeker 10 a 20 A5'jes, in alle uitvoeringen en motorisaties Mijn camera had het de dag daarvoor volledig begeven, kon op geen slechter moment komen Echt wel jammer want er stonden bvb 3 zwarte A5'en naast mekaar, met en zonder s-line en met 3 verschillende motoren, hadden een mooie combo foto geweest, damn damn damn!

Viel wel op dat op de S5'en allemaal de nieuwe velgen stonden (zoals door Redbull gepost hierboven), blijkbaar is dat nu de standaard 18"voor een S5? Tevens is die A5 sportback toch wel duidelijk groter dan een A5 (een 12tal cm dacht ik), maar echt veel meer beenruimte vanachter is er niet

Waren er nog mensen van op't forum daar gisteren?
                    Uitnodiging gekregen maar niet geweest.

Comment

Mijn 20"-ers verliezen hun coating, verflaag of whatever in de de gaten van de bouten en aan de spaken bij het centrum van het wiel.µ
                      Vandaag bij de dealer geweest en... wonder boven wonder: ik krijg 4 nieuwe 20"-ers binnen 2 weken!

Eindelijk service zou ik zeggen... 'k had dit gehoopt maar totaal niet verwacht.
                      Zijn er nog mensen die dat probleem hebben?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                        Mijn 20"-ers verliezen hun coating, verflaag of whatever in de de gaten van de bouten en aan de spaken bij het centrum van het wiel.µ
                        Vandaag bij de dealer geweest en... wonder boven wonder: ik krijg 4 nieuwe 20"-ers binnen 2 weken!

Eindelijk service zou ik zeggen... 'k had dit gehoopt maar totaal niet verwacht.
                        Zijn er nog mensen die dat probleem hebben?
                        dat zijn ook die 20inch dubbele spaken zeker?

Comment

Vandaag bij de dealer geweest om te trachten het buitenspiegelpakket er bij te steken.

Na het checken van hun software en Dieteren, was het ... GEEN probleem!

Zelf de leveringstermijn is niet verschoven!

dus:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                            Leuk voor jou!!!

Pics? Config?

Comment

[
                              Viel wel op dat op de S5'en allemaal de nieuwe velgen stonden (zoals door Redbull gepost hierboven), blijkbaar is dat nu de standaard 18"voor een S5?
                              quote]

Die 18 inch is altijd al de standaardvelg voor de S5 geweest..... de 19 inch en 20 inch zijn enkel als optie beschikbaar geweest....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                                [
                                Viel wel op dat op de S5'en allemaal de nieuwe velgen stonden (zoals door Redbull gepost hierboven), blijkbaar is dat nu de standaard 18"voor een S5?
                                quote]

Die 18 inch is altijd al de standaardvelg voor de S5 geweest..... de 19 inch en 20 inch zijn enkel als optie beschikbaar geweest....
                                Ah ok, ik dacht altijd dat het deze 18" 5 dubbelspaak waren:

Comment

Die kerel met z'n S5 die zo'n knappe pics in de ondergrondse garage heeft gemaakt (zoals deze in de avatar van Redbull heeft er nieuwe gepost op A5OC

Comment

Comment

Pfff... niet normaal !!!

wat nen mega bak jong!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                        Pfff... niet normaal !!!

wat nen mega bak jong!
                                        En hij gaat er nog een paar mods op steken

Comment

Working...
                                        X