Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vanmiddag mijn nieuwe machine opgehaald.Het was een mooi moment zoals hij daar stond te blinken.Daarna mijn spacers eronder geplaatst en wat een verandering.De banden (RS6 VELGEN) komen nu net buiten de wielkasten.Echt bruut!!!
    Nu nog de uitlaat en het is echt af.
    Pics volgen later.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
      Vanmiddag mijn nieuwe machine opgehaald.Het was een mooi moment zoals hij daar stond te blinken.Daarna mijn spacers eronder geplaatst en wat een verandering.De banden (RS6 VELGEN) komen nu net buiten de wielkasten.Echt bruut!!!
      Nu nog de uitlaat en het is echt af.
      Pics volgen later.
      Zorg maar snel voor foto's!
      Ben benieuwd naar die velgen met spacers.
      Heb ook de RS6 velgen besteld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
        Zorg maar snel voor foto's!
        Ben benieuwd naar die velgen met spacers.
        Heb ook de RS6 velgen besteld.
        Ik zal er eens werk van maken.Je moet je geen zorgen maken over de velgen hoor ze zijn prachtig! Zelfs bij de garage waren ze onder de indruk(zonder spacers)
        De auto ligt perfect van hoogte met s line sportvering.

Comment

Op 1 september komt er nog een uitlaat op maat eronder van Skytune te Maldegem.
          Ze leveren daar prachtig werk maar wel lange wachttijden.Er komen daar veel A5 jes, je moet enkel een diffusor van een 2.7of 3.0 bestellen bij je Audi dealer.

Comment

Op 1 september komt er nog een uitlaat op maat eronder van Skytune te Maldegem.
            Ze leveren daar prachtig werk maar wel lange wachttijden.Er komen daar veel A5 jes, je moet enkel een diffusor van een 2.7of 3.0 bestellen bij je Audi dealer.
            Man, het zal wel een hoogdag zijn voor jou )

Jij had een 2.0 TFSI besteld zeker? Heb je weet van prijzen (diffusor + uitlaat + werken)? Alvast bedankt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
              Man, het zal wel een hoogdag zijn voor jou )

Jij had een 2.0 TFSI besteld zeker? Heb je weet van prijzen (diffusor + uitlaat + werken)? Alvast bedankt
              Ja ik heb al mindere dagen gekend.Het is een 2.0TFSI en de uitlaat +werk+keuringsattest:555 euro.
              Diffusor was vandaag ook binnen,maar het was de verkeerde(s linr extr)dus prijs weet ik nog niet,denk zo een 50 euro.

Comment

Ja ik heb al mindere dagen gekend.Het is een 2.0TFSI en de uitlaat +werk+keuringsattest:555 euro.
                Diffusor was vandaag ook binnen,maar het was de verkeerde(s linr extr)dus prijs weet ik nog niet,denk zo een 50 euro.
                Welke soort uitlaat heb je dan gestoken?
                Kun je bij je dealer "enkel" de achterdiffusor aankopen? En dit aan 50€ ?

Comment

Lekkere motor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                    Welke soort uitlaat heb je dan gestoken?
                    Kun je bij je dealer "enkel" de achterdiffusor aankopen? En dit aan 50€ ?
                    Een duplex links/rechts zoals christopher zijn miltek.
                    Je kan die diffusor bij de dealer bestellen,dan is alles mooi afgewerkt.
                    De motor draait geruisloos bij lage toeren,maar brult lekker door bij stevig optrekken en gaat als een speer.
                    De auto is ook uitgerust met een start/stop systeem.

Comment

Die Amerikanen toch, dit moeten zowat de breedste banden zijn die ik al onder een A/S5 heb gezien :

305mm!

een voor / na foto:

zo moet da...

Comment

Die Amerikanen toch, dit moeten zowat de breedste banden zijn die ik al onder een A/S5 heb gezien :

305mm!

een voor / na foto:
                        Ook wel wat optisch bedrog natuurlijk... de eerste foto is met een andere lens getrokken. Een S5 ziet er toch niet zo mieterig uit?

Comment

Een duplex links/rechts zoals christopher zijn miltek.
                          Je kan die diffusor bij de dealer bestellen,dan is alles mooi afgewerkt.
                          De motor draait geruisloos bij lage toeren,maar brult lekker door bij stevig optrekken en gaat als een speer.
                          De auto is ook uitgerust met een start/stop systeem.

Leuk dat het geluid pas tot zijn recht komt als je eens doortrekt...
                          Hoe werkt het start/stop systeem eigenlijk? kun je het ook uitschakelen?

ps: foto's niet vergeten é

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten

Leuk dat het geluid pas tot zijn recht komt als je eens doortrekt...
                            Hoe werkt het start/stop systeem eigenlijk? kun je het ook uitschakelen?

ps: foto's niet vergeten é
                            Je kan het start/stop ook uitschakelen.
                            De motor valt uit als je de versnellingsbak in vrijloop zet en ontkoppeld. De motor start terug als je het koppelingspedaal indrukt.
                            De motor wordt niet afgezet als:
                            -de motor nog niet op bedrijfstemperatuur is
                            -de via airco gekozen temperatuur nog niet is bereikt
                            -de buitentemperatuur buiten zeer hoog of laag is
                            -de voorruit wordt ontwasemd
                            enz.

Ik heb reeds foto's genomen maar ik kan ze niet op forum zetten.
                            De capaciteit van de foto is te hoog.
                            Als iemand mij kan helpen!

Comment

thx voor je informatie!

Qua foto's moet je ze eerst resizen (via irfanview of andere) en dan kun je deze posten.
                              Gemakkelijkst is via imageshack (http://www.imageshack.us/) en dan de link leggen via het image-icoontje hierboven (geel met berg en zon)

Comment

Het leven zoals het is... deel 13

De dealer heeft weer z'n best gedaan. Auto binnen gedaan voor dat binnensijpelen.
                                Ze hebben hem 2 dagen gehad. Ruit opnieuw afgesteld en rubber vervangen, het regent volgens hun niet meer binnen.

'k ga m'n auto halen en ik zie onderstaande
                                Je vraagt je af wie er zoiets aflevert aan de klant hé? Iedereen ziet toch dat er iets niet klopt.

Nieuwe afspraak gemaakt voor eind augustus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                  Het leven zoals het is... deel 13

De dealer heeft weer z'n best gedaan. Auto binnen gedaan voor dat binnensijpelen.
                                  Ze hebben hem 2 dagen gehad. Ruit opnieuw afgesteld en rubber vervangen, het regent volgens hun niet meer binnen.

'k ga m'n auto halen en ik zie onderstaande
                                  Je vraagt je af wie er zoiets aflevert aan de klant hé? Iedereen ziet toch dat er iets niet klopt.

Nieuwe afspraak gemaakt voor eind augustus

Deel 14

Ik heb de mijne ook binnengedaan voor een controlelampje dat bleef branden.
                                  Ze hebben dus ook een software update gedaan voor de waterpomp maar geen waterpomp vervangen.
                                  Toen ik hem ging halen was alles ok maar na een paar uur start ik hem weer en er kwam een luid dof geluid uit de radio.
                                  Ze hebben het ook gehoord maar toen ze hem een uur later aan de pc wilde hangen was het terug in orde en ze hebben ook geen foutmelding in het geheugen gevonden
                                  Da ga dus nog wa worden.
                                  Ik moest eventjes wachten en heb een klapke gedaan met de verkoper en die zii dat ze nog gene enkele A5 met problemen hebben gehad.
                                  Ik en de mensen op de forum zij dus de enige met een waterpomp probleem.

Mijn lijstje tot nu

ruiten niet ontvet toen ik hem ging halen, was zo erg dat ik ze niet proper kreeg
                                  3 nieuwe ruiten
                                  kies regelbare demping voor 2 cm verlaging en is dus niet verlaagd (mijn grootste ergernis)
                                  vernis van de velg
                                  trekhaak staat los
                                  waterpomp
                                  radio deed raar

Comment

Comment

Comment

foto's komen er niet op hoor Bossie

Comment

Beetje te veel van het goede:

Totaal in het mat zwart de Audi S5.  Oh wow wat gruwelijk gaaf! Met deze Audi S5 zul je zeker vaak nagekeken worden... en wat te denken op de snelweg, ze zullen je zeker voorbij laten. Met aangepaste bumpers en zijskirts, maar ook eeen dikke diffusor aan de achterzijde maakt het geheel…

Comment

Working...
                                          X