Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ziet er goed uit Bossie, gaat nog dikker zijn met links/rechts uitlaat

ik begin weer te twijfelen om LED achterlichten te plaatsen
    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Vandaag ABT engineering pakket besteld...eerste week van september mag em binnen...

275PK...kwijl...400Nm...juplaa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
        Vandaag ABT engineering pakket besteld...eerste week van september mag em binnen...

Effekes 95pk erbij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
          ziet er goed uit Bossie, gaat nog dikker zijn met links/rechts uitlaat

ik begin weer te twijfelen om LED achterlichten te plaatsen
          LED's zou ik zeker doen, maakt hem zoveel "recenter" qua uiterlijk. Kwantakosta?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten

is dat officiëel via de audi dealer?
            wat kost dit?

cijfers =

Comment

@ dragonfly

Heb in een van je berichtjes gelezen dat je problemen had met de uitlijning van je stuur... dat je een lichte afwijking had... is dit ondertussen opgelost?
              Ik heb ook de indruk dat ik bij rechtdoorrijden continu lichtjes mijn stuur naar links moet houden anders wijk ik uit naar rechts.....kunnen ze dit in de garage oplossen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                Graag gedaan, is je configuratie ergens terug te vinden?
                Het is niet zo speciaal hoor,op mijn touareg zat alles erop wat maar kon waarvan ik meer dan de helft niet gebruikte.GPS gebruik ik maar ong.3 maal per jaar en dan vind ik 3000 euro veel geld.Parkeersensoren ben ik ook al geen voorstander van en ne gewone concert radio speelt ook al behoorlijk.Liever dan achteraf ABT chiptunning met dat geld.
                Mijn conf. A5 s line model 2010 2.0 tfsi 180 6 manueel
                fantoomzwart
                milano leder zwart sport
                xenon led
                rs6 velgen 19 255/35 banden
                spacers scc 4cm per as achter
                bandenspannigscontrole
                radio concert met kleurenscherm
                zonder kentekens
                zwarte hoogglans grille
                sportuitlaat links/rechts (1sept.)
                mischien sportcat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                  Het is niet zo speciaal hoor,op mijn touareg zat alles erop wat maar kon waarvan ik meer dan de helft niet gebruikte.GPS gebruik ik maar ong.3 maal per jaar en dan vind ik 3000 euro veel geld.Parkeersensoren ben ik ook al geen voorstander van en ne gewone concert radio speelt ook al behoorlijk.Liever dan achteraf ABT chiptunning met dat geld.
                  Mijn conf. A5 s line model 2010 2.0 tfsi 180 6 manueel
                  fantoomzwart
                  milano leder zwart sport
                  xenon led
                  rs6 velgen 19 255/35 banden
                  spacers scc 4cm per as achter
                  bandenspannigscontrole
                  radio concert met kleurenscherm
                  zonder kentekens
                  zwarte hoogglans grille
                  sportuitlaat links/rechts (1sept.)
                  mischien sportcat.
                  nice!!

Comment

@Bossie

NicoT heeft ook die ABT besteld... waanzin die cijfers

Comment

@Bossie

NicoT heeft ook die ABT besteld... waanzin die cijfers
                      Ben eens benieuwd wat dat bij Nico T gaat geven.
                      Prijs ongeveer 1800 euro.

Comment

1800€ is wel veel geld voor tuning hoor
                        Natuurlijk heb je bijna 100pk meer maar toch...

Ik vraag mij af of dit wel gezond is voor die motor, wat met audi garantie?

Comment

1800€ is wel veel geld voor tuning hoor
                          Natuurlijk heb je bijna 100pk meer maar toch...

Ik vraag mij af of dit wel gezond is voor die motor, wat met audi garantie?
                          Dat is net het mooie van die tuning, die valt onder de Audi-garantie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
                            @ dragonfly

Heb in een van je berichtjes gelezen dat je problemen had met de uitlijning van je stuur... dat je een lichte afwijking had... is dit ondertussen opgelost?
                            Ik heb ook de indruk dat ik bij rechtdoorrijden continu lichtjes mijn stuur naar links moet houden anders wijk ik uit naar rechts.....kunnen ze dit in de garage oplossen?
                            Heb ondertussen 14.000km en het is nog niet opgelost. Auto is al 2x binnen geweest bij de dealer maar heb het nog altijd. In september gaat hij een week binnen bij Audi Technics in Brussel, hopelijk heb ik dan meer geluk!! Hij trilt ook nog altijd bij het remmen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              Heb ondertussen 14.000km en het is nog niet opgelost. Auto is al 2x binnen geweest bij de dealer maar heb het nog altijd. In september gaat hij een week binnen bij Audi Technics in Brussel, hopelijk heb ik dan meer geluk!! Hij trilt ook nog altijd bij het remmen

Pffffffffffffff...wat een lijdensweg zeg! Komaan voor zo'n auto's!

Comment

Pffffffffffffff...wat een lijdensweg zeg! Komaan voor zo'n auto's!
                                Yep en gisteren weer binnengeregend, foto in m'n topic.
                                Juist een brief geschreven voor Audi Duitsland, t'is genoeg geweest hoor!

Comment

Iemand zin om z'n A5 in een mat kleurtje te zetten?

Doen ook andere wagens (foto's van R8...)

Maar euh, wat gaan ze doen als je een krasje hebt, herspuiten is geen optie, enkel herwrappen

Comment

Ja man, echt geen chance, best een deftige aangetekende brief schrijven waarin je kort je lijdensweg in stipuleert, en duidelijk stellen dat je dit van een premium merk moeilijk kan aanvaarden. Benieuwd hoe ze daarop dan gaan reageren.

Comment

Helpt dat eigenlijk?

Iemand hier ervaring mee?

Comment

Helpt dat eigenlijk?

Iemand hier ervaring mee?
                                        Wat kan je anders meer doen? Je staat redelijk machteloos tov zo'n groot bedrijf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                          Wat kan je anders meer doen? Je staat redelijk machteloos tov zo'n groot bedrijf...
                                          Op zich doet dat er niet toe, aan en verkoper hebben een contract getekend met rechten en plichten die moeten ingevuld worden. (en je hebt wel (veel $) betaald.)
                                          Dan is het maar normaal dat beide partijen tegemoet komen wat er beloofd geweest is...

Als je melk koopt in Delhaize en ze is zuur, ga je er ook mee terug om een nieuwe fles, niet?

Comment

Working...
                                          X