Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb in een van je berichtjes gelezen dat je problemen had met de uitlijning van je stuur... dat je een lichte afwijking had... is dit ondertussen opgelost?
Ik heb ook de indruk dat ik bij rechtdoorrijden continu lichtjes mijn stuur naar links moet houden anders wijk ik uit naar rechts.....kunnen ze dit in de garage oplossen?
Graag gedaan, is je configuratie ergens terug te vinden?
Het is niet zo speciaal hoor,op mijn touareg zat alles erop wat maar kon waarvan ik meer dan de helft niet gebruikte.GPS gebruik ik maar ong.3 maal per jaar en dan vind ik 3000 euro veel geld.Parkeersensoren ben ik ook al geen voorstander van en ne gewone concert radio speelt ook al behoorlijk.Liever dan achteraf ABT chiptunning met dat geld.
Mijn conf. A5 s line model 2010 2.0 tfsi 180 6 manueel
fantoomzwart
milano leder zwart sport
xenon led
rs6 velgen 19 255/35 banden
spacers scc 4cm per as achter
bandenspannigscontrole
radio concert met kleurenscherm
zonder kentekens
zwarte hoogglans grille
sportuitlaat links/rechts (1sept.)
mischien sportcat.
Het is niet zo speciaal hoor,op mijn touareg zat alles erop wat maar kon waarvan ik meer dan de helft niet gebruikte.GPS gebruik ik maar ong.3 maal per jaar en dan vind ik 3000 euro veel geld.Parkeersensoren ben ik ook al geen voorstander van en ne gewone concert radio speelt ook al behoorlijk.Liever dan achteraf ABT chiptunning met dat geld.
Mijn conf. A5 s line model 2010 2.0 tfsi 180 6 manueel
fantoomzwart
milano leder zwart sport
xenon led
rs6 velgen 19 255/35 banden
spacers scc 4cm per as achter
bandenspannigscontrole
radio concert met kleurenscherm
zonder kentekens
zwarte hoogglans grille
sportuitlaat links/rechts (1sept.)
mischien sportcat.
Heb in een van je berichtjes gelezen dat je problemen had met de uitlijning van je stuur... dat je een lichte afwijking had... is dit ondertussen opgelost?
Ik heb ook de indruk dat ik bij rechtdoorrijden continu lichtjes mijn stuur naar links moet houden anders wijk ik uit naar rechts.....kunnen ze dit in de garage oplossen?
Heb ondertussen 14.000km en het is nog niet opgelost. Auto is al 2x binnen geweest bij de dealer maar heb het nog altijd. In september gaat hij een week binnen bij Audi Technics in Brussel, hopelijk heb ik dan meer geluk!! Hij trilt ook nog altijd bij het remmen
Heb ondertussen 14.000km en het is nog niet opgelost. Auto is al 2x binnen geweest bij de dealer maar heb het nog altijd. In september gaat hij een week binnen bij Audi Technics in Brussel, hopelijk heb ik dan meer geluk!! Hij trilt ook nog altijd bij het remmen
Pffffffffffffff...wat een lijdensweg zeg! Komaan voor zo'n auto's!
Yep en gisteren weer binnengeregend, foto in m'n topic.
Juist een brief geschreven voor Audi Duitsland, t'is genoeg geweest hoor!
Ja man, echt geen chance, best een deftige aangetekende brief schrijven waarin je kort je lijdensweg in stipuleert, en duidelijk stellen dat je dit van een premium merk moeilijk kan aanvaarden. Benieuwd hoe ze daarop dan gaan reageren.
Wat kan je anders meer doen? Je staat redelijk machteloos tov zo'n groot bedrijf...
Op zich doet dat er niet toe, aan en verkoper hebben een contract getekend met rechten en plichten die moeten ingevuld worden. (en je hebt wel (veel $) betaald.)
Dan is het maar normaal dat beide partijen tegemoet komen wat er beloofd geweest is...
Als je melk koopt in Delhaize en ze is zuur, ga je er ook mee terug om een nieuwe fles, niet?
Comment