Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• net spacers besteld via wheelsspacers.nl 20mm alleen voor de achteras.
    systeem 4H
    met 19inchers moet de auto af zijn

Comment

• schoon machien jimmy!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        ik ben op zoek naar RS 4 19inch velgen met goede banden, wat zou dit bij de dealer kosten?
        en wie van jullie verandert de wielen van voor naar achter? en om hoeveel km?
        Die zijn niet beschikbaar voor de A5 !
        In die maar komen ze ook zeer klein over vandaar dat NIEMAND die ook op zijn A5
        heeft ....

Comment

• De kogel is door de kerk! Heb mijn keuze gemaakt in kleur en velgen! Beetje naar jullie raad geluisterd en toch geopteerd om niet voor het teakbruin te gaan...

Audi A5 Cabriolet 2010
          Versie: A5 Cabriolet
          Motor: TDI 2.7L 140kW 190pk DPF
          Versnellingsbak: 6 versnellingen
          Kleur: Fantoomzwart (pareleffect)
          Dak: Zwarte stof
          Bekleding: Leder Milano Cardamome Beige Sport

Pack Intenso Plus
          Pack Loung

Optionele uitrustingen:
          Acoustis Parking System VR/AR
          Advanced Key
          Audi Soundsystem
          Elektrische zetels VR (Pack 1)
          Headlight Assistant
          Hill Hold Assist
          Kap met akoestische isolatie
          Sportvering (niet verlaagd)
          Tyre Mobility System
          Zonder kentekens

Audi Exclusive gegoten lichtmetalen velgen met 7 dubbele spaken
          (maat 9 J x 20 met bandenmaat 265/30 R 20)

Dinsdag wordt definitieve bestelbon ondertekend!
          En dan wordt het wachten.... leveringstermijn eind september (maar je kent dat hee )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Regi Bekijk Berichten
            Die zijn niet beschikbaar voor de A5 !
            In die maar komen ze ook zeer klein over vandaar dat NIEMAND die ook op zijn A5
            heeft ....
            mijn bandenwisseling doe ik als volgt

- slijtage vooraan tot +- 4,0 mm laten dalen, dan zijn (met voorwielaandriijving) de achterbanden nog op +- 6 mm
            - dan komen de achterwielen vooraan
            - als de voorwielen dan de limiet (voor mij...) van 3,5 mm bereikt hebben, zijn de achterwielen ongeveer op hetzelfde niveau gekomen, en ik verander de 4 banden
            ik ben dan ook zeker altijd dezelfde tekeningen te hebben vooraan en achteraan, want je te lang wacht kan het zijn dat het bandenmodel outphased is
            zo rij ik heel lang met zeer goede banden vooraan, wat goed is tegen aquaplaning. Sommigen beweren dt het beter is met goede banden achteraan te rijden, maar dit is enkel waar als de wagen zeer sportief in bochten gejaagd wordt. Dit is mijn geval niet, en ik mik op veiligheid op het nat.

Comment

• guy thanks, zo wou ik het ook gaan doen,

en wie zegt dat 19inch RS4 velgen niet onder een A5 passen!!!! ik heb het vaak gezien, het staat fantastisch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vince4Audi Bekijk Berichten
                De kogel is door de kerk! Heb mijn keuze gemaakt in kleur en velgen! Beetje naar jullie raad geluisterd en toch geopteerd om niet voor het teakbruin te gaan...

Audi A5 Cabriolet 2010

Pack Intenso Plus
                Pack Loung

Optionele uitrustingen:
                Advanced Key
                Audi Soundsystem
                Headlight Assistant
                Hill Hold Assist
                Tyre Mobility System
                Zonder kentekens

En dan wordt het wachten.... leveringstermijn eind september (maar je kent dat hee )
                flinke auto !
                een raad neem ook de geheugenmodule voor de zetels
                de afstellingsmogelijkheden zijn zo uitgebreid dat je de perfekte zithouding verzekerd vindt, maar dat is zoeken en tasten. Eens gevonden, volstaat dat iemand aan de knoppen prutst en je afstelling is naar de vaantjes, je moogt herbeginnen. Ik heb dat niet, en ik beklaag mij al !
                met sportvering + banden reenks 30 krijgt je een vering die deze de Morgan zal benaderen
                ik zou even testen vooralleer de stap te doen... (en ook de prijs van de banden vragen...)
                it's your choice !

Comment

• advies!!!!!
                  originele RS4 19inch velgen met goede banden 6-7mm 255/35/19 1300euro, zonder garantie
                  replica RS4 19inch met A banden (nieuw) 255/35/19 van www.wheelpoint.nl 1000euro met garantie

welke zouden jullie kopen? alvast bedankt

Comment

advies!!!!!
                    originele RS4 19inch velgen met goede banden 6-7mm 255/35/19 1300euro, zonder garantie
                    replica RS4 19inch met A banden (nieuw) 255/35/19 van www.wheelpoint.nl 1000euro met garantie

welke zouden jullie kopen? alvast bedankt
                    Ik zal zeker niet van die made in China velgen kopen die dingen plooien snel en Wanli banden zijn ook niet echt iets voor over naar huis te schrijven. Betaal desnoods wat meer maar dan speel je op veilig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                      flinke auto !
                      een raad neem ook de geheugenmodule voor de zetels
                      de afstellingsmogelijkheden zijn zo uitgebreid dat je de perfekte zithouding verzekerd vindt, maar dat is zoeken en tasten. Eens gevonden, volstaat dat iemand aan de knoppen prutst en je afstelling is naar de vaantjes, je moogt herbeginnen. Ik heb dat niet, en ik beklaag mij al !
                      met sportvering + banden reenks 30 krijgt je een vering die deze de Morgan zal benaderen
                      ik zou even testen vooralleer de stap te doen... (en ook de prijs van de banden vragen...)
                      it's your choice !

Oorspronkelijk wou ik de Y-design velgen, maar je ziet ze redelijk veel en ook met de problemen met deze velgen, waarover ik al op verschillende sites heb gelezen, hebben mij ertoe aangezet een waardig alternatief te zoeken. De 20" 7-spaak vind ik een zalige velg, de prijs van de banden moet ik erbij nemen. De sportvering zal nog meevallen, want het is niet de verlaagde vering, die is nog stijver dan de gewone sportvering.

Comment

• a5

Oorspronkelijk geplaatst door keeperfrans Bekijk Berichten
                        welke motorversie heb jij ?

de 2.0tsfi versie

Comment

guy thanks, zo wou ik het ook gaan doen,

en wie zegt dat 19inch RS4 velgen niet onder een A5 passen!!!! ik heb het vaak gezien, het staat fantastisch

die bestaan alleen maar in 20 duims voor de A5, precies weinig geInformeerd vriend !
                          je kan die nooit in 19 duims gezien hebben tenzij je de RS6 bedoelt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
                            schoon machien jimmy!!
                            Thank's,maar als ik uw schermafbeelding zo bekijk heb jij zeker en vast ook niet te klagen.

Comment

net spacers besteld via wheelsspacers.nl 20mm alleen voor de achteras.
                              systeem 4H
                              met 19inchers moet de auto af zijn
                              Hoe,stonden daar al geen zwarte 20" velgen onder???
                              Had jij geen pic's gepost hiervan?

Comment

die bestaan alleen maar in 20 duims voor de A5, precies weinig geInformeerd vriend !
                                Ze bestaan wel voor de A4 in 19" bij 9"breed met een ET-waarde van 29.
                                Normaal gezien moeten die passen op de A5 ook.
                                Maar ik denk dat onze vriend nog wel eens van gedacht zal veranderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vince4Audi Bekijk Berichten
                                  De kogel is door de kerk! Heb mijn keuze gemaakt in kleur en velgen! Beetje naar jullie raad geluisterd en toch geopteerd om niet voor het teakbruin te gaan...

Audi A5 Cabriolet 2010

Pack Intenso Plus
                                  Pack Loung

Optionele uitrustingen:
                                  Advanced Key
                                  Audi Soundsystem
                                  Headlight Assistant
                                  Hill Hold Assist
                                  Tyre Mobility System
                                  Zonder kentekens

super....die velgen =

Comment

Er bestaan ook nog andere velgen buiten de velgen die Audi zelf aanbiedt, vriend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Er bestaan ook nog andere velgen buiten de velgen die Audi zelf aanbiedt, vriend
                                      Maar hij wil alleen de 19" RS4 velgen, vriend
                                      Tevens bij doornemen van topic wil hij een 2.0 laten lijken op de S5

Comment

Maar hij wil alleen de 19" RS4 velgen, vriend
                                        Tevens bij doornemen van topic wil hij een 2.0 laten lijken op de S5
                                        Nog nooit van replica's gehoord, vriend

Comment

• regi, je moet leren lezen vriend, ik weet dat het soms moeilijk kan zijn.
                                          als ik een S5 had willen hebben, had ik die gekochtt, vriend
                                          ik was allen op zoek naar een S5 diffusor zodat ik een Senner 2x2 uitlaat kon plaatsen.

zonder vervelend te zijn, heb je niets te zeggen, zeg dan ook niets!!!!!

Comment

Working...
                                          X