Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag terug thuis gekomen van een weekeindje Duitsland. Schitterende ervaring op die wegen daar.
    Berg op, berg af en dan die bochten.
    De nacht geeft daar nog een extra dimensie aan.
    Heb ook even vrije baan gehad en de 250 km/u aangetikt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
      Vandaag terug thuis gekomen van een weekeindje Duitsland. Schitterende ervaring op die wegen daar.
      Berg op, berg af en dan die bochten.
      En dan kom je terug in België met het prachtige wegennet en toppiloten
      Teleurstelling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
        regi, je moet leren lezen vriend, ik weet dat het soms moeilijk kan zijn.
        als ik een S5 had willen hebben, had ik die gekochtt, vriend
        ik was allen op zoek naar een S5 diffusor zodat ik een Senner 2x2 uitlaat kon plaatsen.

zonder vervelend te zijn, heb je niets te zeggen, zeg dan ook niets!!!!!

oei oei, precies geen vrienden meer dokter,
        ik heb thans gelezen van die blinkende spiegels en die S5 grille dan ????
        maakt ook niet uit hoor ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
          Welke banden (maat) liggen er op jouw A5??

Comment

• dragonfly, is jouw signature correct, zit je aan een gemiddeld verbruik van 9.9l?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              dragonfly, is jouw signature correct, zit je aan een gemiddeld verbruik van 9.9l?
              Ja, da staat ook in m'n brief
              Met de A4 had ik 8L en nu bijna 10L, snelwegkilometers hé...

Vind de V6 zalig maar t'is wel een dure affaire aan 65.000km per jaar

Comment

• Ofwel klopt er iets niet aan de auto, ofwel doe jij iets verkeerd Dan was je beter met de 2.0 TFSI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                  Ofwel klopt er iets niet aan de auto, ofwel doe jij iets verkeerd Dan was je beter met de 2.0 TFSI
                  Ik gok eerder op het eerste maar hoe bewijs je dat hé? Hij start altijd en doet niet raar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                    Welke banden (maat) liggen er op jouw A5??
                    de Y velgen met bandenmaat 255/35/19

Comment

• S-Line velgen

is er interesse voor de originele 18" S-Line velgen ?
                      Bridgestone Potenza 245/40

Alles nieuw 0 km gereden.

p.o.t.k.
                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                        Ja, da staat ook in m'n brief
                        Met de A4 had ik 8L en nu bijna 10L, snelwegkilometers hé...

Vind de V6 zalig maar t'is wel een dure affaire aan 65.000km per jaar
                        Brief geschreven? Pfoe, dat is niet normaal, zeker voor snelwegkilometers. Ik doe momenteel nog redelijk veel korte ritten en zelfs desondanks dat, zit mijn gemiddelde (over 2 jaar, op tankkaart) op 8.2l. Geen abnormale slijtage aan de banden te zien? Uitlijning eens nakijken? Staat de handrem op?
                        'k Hoop dat het snel in orde komt allemaal!

Comment

• Daarstraks van de dealer te horen gekregen dat hij geleverd is, papieren zijn al bij leasing, platen zijn in aanvraag

Hopelijk heb ik hem voor september. Aftellen kan pas echt beginnen! En kan al wat gaan rondzien voor bescheiden mods

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                            De sideskirts heb ik laten spuiten bij de carrosserie maar de plaatsing
                            heb ik zelf gedaan.
                            Gewoon gelijmd met montagekit voor de plaatsing van autoruiten!
                            Ze hangen er nu toch al een week of 3 onder,zullen wel zien of dit zo blijft.
                            Je kan dat (montagekit) gewoon bij den brico kopen, is dat een soort silicone? En wist je direct wat de boven of onderkant van zo'n sideskirt was, of had je een 'live' example naast je geparkeerd Als het houdt dan heb je dat echt wel voor een prijsje kunnen doen want het zier er zeer proper uit!

Comment

• Ik denk niet dat dat onder mijne 2.0 TDI gaat passen , maar misschien voor de TFSI mannen die even de pijpjes willen verdubbelen voor (zeg toch wel) een spotprijs!

http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen...rtuitlaat.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                Brief geschreven? Pfoe, dat is niet normaal, zeker voor snelwegkilometers. Ik doe momenteel nog redelijk veel korte ritten en zelfs desondanks dat, zit mijn gemiddelde (over 2 jaar, op tankkaart) op 8.2l. Geen abnormale slijtage aan de banden te zien? Uitlijning eens nakijken? Staat de handrem op?
                                'k Hoop dat het snel in orde komt allemaal!
                                Bij mij geeft de boordcomputer na 21.000km 9.5 gemiddeld aan.
                                't zal wel aan mijn grote voeten liggen zeker?
                                JUist teruggekomen van Brussel aan cruisecontrol 140 = verbruik 7.5 gemiddeld over 130km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                  Daarstraks van de dealer te horen gekregen dat hij geleverd is, papieren zijn al bij leasing, platen zijn in aanvraag

Hopelijk heb ik hem voor september. Aftellen kan pas echt beginnen! En kan al wat gaan rondzien voor bescheiden mods
                                  super! Veel succes en foto's plaatsen é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                    JUist teruggekomen van Brussel aan cruisecontrol 140 = verbruik 7.5 gemiddeld over 130km
                                    Netjes voor een 3 liter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                                      Grote voeten? Kinderstappertjes zeker? Ik zit na 14.000 km nog altijd op 11.8 ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                                        Grote voeten? Kinderstappertjes zeker? Ik zit na 14.000 km nog altijd op 11.8 ze.
                                        Dat is ook niet van te traag te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten

Durf mijn gemiddeld verbruik van 7,3 l al bijna niet meer vertellen

Comment

Working...
                                          X