Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [QUOTE=bossie;3585580]
    Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
    Hij is getuned bij Heinz.
    Heb geprobeerd om via de VCDS(Vag Com) de tuning te vinden alsook de verdeler
    van het diagnosesysteem en dit was niet terug te vinden,dus garantie vervalt niet(normaal gezien)
    Het verschil is toch heel duidelijk voelbaar en zeker bij acceleratie,zoals te zien is op de log met
    de VCDS.(dacht dat ze 8.3 s opgeven van 0 to 100km/h)

Hallo Jimmy,
    Mooie machine heb je daar.Heb je geen problemen met al dat geweld juist op de voorwielen?
    Dat valt heel goed mee,had hier in het begin ook bedenkingen bij.
    Met een stel goeie banden heb je bij vol gas alleen in 1e versnelling last van doorspinnende wielen,zoals
    je kan horen en zien in het filmpje op youtube.
    Bij nat is het wat opletten maar ik vindt de vermogensopbouw eigenlijk heel 'smooth'.

Comment

• [quote=Jimmy69;3585713]
      Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
      Dat valt heel goed mee,had hier in het begin ook bedenkingen bij.
      Met een stel goeie banden heb je bij vol gas alleen in 1e versnelling last van doorspinnende wielen,zoals
      je kan horen en zien in het filmpje op youtube.
      Bij nat is het wat opletten maar ik vindt de vermogensopbouw eigenlijk heel 'smooth'.
      Bedankt Jimmy,het gaat inderdaad heel hard in uw filmpje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
        Ik denk toch dat hij eind de 60k gaat hoor (+-67/68000€)
        beltar zegt 21k opties (is inderdaad dan echt full option) boven de wagen die (nu) 52k kost
        bij mij maakt dat 73k + BIV dat verloren gaat is > 75k ( - korting)
        beltar moet mij maar tegenspreken
        voor 45k zal hij moeiteloos een koper vinden, maar of hij de wagen voor deze prijs laat...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          beltar zegt 21k opties (is inderdaad dan echt full option) boven de wagen die (nu) 52k kost
          bij mij maakt dat 73k + BIV dat verloren gaat is > 75k ( - korting)
          beltar moet mij maar tegenspreken
          voor 45k zal hij moeiteloos een koper vinden, maar of hij de wagen voor deze prijs laat...
          Hoho mannen! 21K is 21.000km op de teller!
          De auto heeft +/- 63K gekost, nu is dat al een stuk meer. Vergeet niet dat protech ook al 800€ kost.

Comment

• Klein vraagje ivm velgen: ben ev. van plan TAM 3209 (S5 replica's) aan te kopen, 8.5 x 19", ET35. Nu weet ik dat de originele S5 velgen ET32 zijn. Zouden die TAM replica's mogelijk zijn met 20mm spacers of ga ik dan tegen de boord zitten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
              Hoho mannen! 21K is 21.000km op de teller!
              De auto heeft +/- 63K gekost, nu is dat al een stuk meer. Vergeet niet dat protech ook al 800€ kost.
              is dat catalogus waarde of na korting?
              Prachtige "must have" occasie auto voor mensen die niet wensen te wachten en dol zijn op een witte!

Enige afschrikmiddel is de BIV ,die opnieuw moet betaald worden. (= eigenlijk zijn dit toch maffia praktijken!)

Comment

• redbull, zijn het 20 inchers onder die zwarte S5??

Comment

• Yep...

20" Lichtmetalen velgen 9J x 20 (7-dubbele spaken) (Banden: 265/30 R20)

Deze week eventjes geïnformeerd bij de bandencentrale:
                  Kostprijs: 345€/band zonder btw
                  Leveringstermijn: +10 weken

Ik ben gewoon mega zot van die velgen:

Comment

• offtopic maar schitterend: (gezien op A5_OC forum)

Goed gevonden, niet dat ik iets heb tegen porsche (integendeel )
                    Last edited by ; 23/08/2009, 12:35.

Comment

• Redbull wanneer word je wagen nu juist geleverd?

Comment

Yep...

20" Lichtmetalen velgen 9J x 20 (7-dubbele spaken) (Banden: 265/30 R20)

Deze week eventjes geïnformeerd bij de bandencentrale:
                        Kostprijs: 345€/band zonder btw
                        Leveringstermijn: +10 weken

Ik ben gewoon mega zot van die velgen:
                        Inderdaad, mega lang wachten... Ik weet niet wanneer de garage die bij ons besteld heeft, maar de auto is besteld ergens in maart (dacht ik) en de velgen zijn er pas binnen 3 weken, terwijl de auto er al is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                          Redbull wanneer word je wagen nu juist geleverd?
                          Geconfirmeerd produktieweek 37
                          Dus rijden eind week 38,dus rond 18/9

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                            Inderdaad, mega lang wachten... Ik weet niet wanneer de garage die bij ons besteld heeft, maar de auto is besteld ergens in maart (dacht ik) en de velgen zijn er pas binnen 3 weken, terwijl de auto er al is...
                            heb je ook deze velgen op je A5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                              Klein vraagje ivm velgen: ben ev. van plan TAM 3209 (S5 replica's) aan te kopen, 8.5 x 19", ET35. Nu weet ik dat de originele S5 velgen ET32 zijn. Zouden die TAM replica's mogelijk zijn met 20mm spacers of ga ik dan tegen de boord zitten?
                              Dat zou voor die 3mm geen probleem zijn dacht ik.
                              Heb de Y-velgen zitten met vooraan 15mm spacer's en achteraan 20mm en er lijkt toch nog wat
                              plaats te zijn,zeker 5mm.
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                Dat zou voor die 3mm geen probleem zijn dacht ik.
                                Heb de Y-velgen zitten met vooraan 15mm spacer's en achteraan 20mm en er lijkt toch nog wat
                                plaats te zijn,zeker 5mm.
                                Kan het zijn dat ik deze gisteren toevallig gezien heb rond 2 uur (snachts) aan de oprit van de e40 in ternat, was alleszinds een A5 met custom exhaust?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FR2007 Bekijk Berichten
                                  Kan het zijn dat ik deze gisteren toevallig gezien heb rond 2 uur (snachts) aan de oprit van de e40 in ternat, was alleszinds een A5 met custom exhaust?
                                  Ternat zou mogelijk zijn maar vannacht niet.

Comment

• bijna 400 euro zonder BTW oeps!!!!!
                                    zouden 19inchers net zo mooi staan?

Comment

heb je ook deze velgen op je A5?
                                      Jep! (mijn vader toch)

Comment

• A5 diffuser / diffusor

Heeft er eigenlijk iemand (buiten Christopher) een s-line diffuser laten steken onder een niet s-line bumper? Een tweetal maanden geleden is er op dit forum nog flink gediscussieerd over het feit dat ze bij ACM Mechelen nu een speciale versie van de diffuser of die van de s-line wat aanpassen zodat hij toch op een niet s-line bumper past. Heeft iemand hier ondertussen al meer info over (misschien ACM gecontacteerd?)

Ik ken een bevriende carrossier die dat wil doen, tesamen met de sideskirts, maar ik moet hem natuurlijk wel een artikel nr. kunnen bezorgen. Vraag me af of dat een authentiek Audi stuk is, maar langs de andere kant lijkt het me nogal raar indien een officiële Audi dealer piraatstukken gaat monteren. Ik zal maar is wat fotootjes uitprinten en hopelijk weet hij raad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                          Heeft er eigenlijk iemand (buiten Christopher) een s-line diffuser laten steken onder een niet s-line bumper? Een tweetal maanden geleden is er op dit forum nog flink gediscussieerd over het feit dat ze bij ACM Mechelen nu een speciale versie van de diffuser of die van de s-line wat aanpassen zodat hij toch op een niet s-line bumper past. Heeft iemand hier ondertussen al meer info over (misschien ACM gecontacteerd?)

Ik ken een bevriende carrossier die dat wil doen, tesamen met de sideskirts, maar ik moet hem natuurlijk wel een artikel nr. kunnen bezorgen. Vraag me af of dat een authentiek Audi stuk is, maar langs de andere kant lijkt het me nogal raar indien een officiële Audi dealer piraatstukken gaat monteren. Ik zal maar is wat fotootjes uitprinten en hopelijk weet hij raad
                                          Misschien moet je zelf eens naar ACM bellen?

Comment

Working...
                                          X