Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vince4Audi Bekijk Berichten
    Al een paar keer langs geweest bij de dealer om hier en daar nog een optie'tje bij te nemen of te veranderen, daarmee is de configuratie nu als volgt:

A5 Cabriolet TDI 2.7L
    Fantoomzwart
    Leder Milano Cardamome beige sport
    Pack Intenso Plus
    Pack Lounge
    Accoustic parking system VR/AR +
    Advanced key
    Alu velgen exclusive 20" 7 spaak
    Audi drive select
    Audi drive select hydraulische demping
    Audi sound system
    Elektrische zetels VR (Pack 1)
    Headlight assistant
    Hill hold assist
    Inlegplaatjes in aluminium 'Hologramme'
    Kap met akoestische isolatie
    Tyre mobility system
    Zonder kentekens

Deze vrijdag is laatste dag dat ik nog wijzigingen kan aanbrengen, dus ben nu wel zeker dat dit de finale configuratie is!!!

Nog altijd levering begin oktober!!!!!
    wow proficiat! oktober is wel heel snel, enkel jammer dat dan de zomer voorbij is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
      wow proficiat! oktober is wel heel snel, enkel jammer dat dan de zomer voorbij is
      Mooie bak, maar ook in de winter kun je genieten van een cabrio hoor!
      Vroeger nog een bmw 3 cabrio gehad en de vorige een Renault megane cabrio, doe een dikke vest en de poepverwarming aan en cruisen maar! = zaaaaaaaaalig...

Comment

Music interface = must have optie...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
          40 GB HD + 2 SD slots + 6CD lader is toch voldoende lijkt me? Ik heb 'n iPhone maar ik gebruik die niet als iPod (tenzij bij het reizen), het enige waar ik het zou voor kunnen gebruiken is er een 300GB 2.5" usb schijf aan te hangen en die vol met muziek proppen, is dat mogelijk?

Comment

40 GB HD + 2 SD slots + 6CD lader is toch voldoende lijkt me? Ik heb 'n iPhone maar ik gebruik die niet als iPod (tenzij bij het reizen), het enige waar ik het zou voor kunnen gebruiken is er een 300GB 2.5" usb schijf aan te hangen en die vol met muziek proppen, is dat mogelijk?

no problemo bij audi music interface..... enige dat je moet doen is dan het juiste kabeltje bestellen bij audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichten
              no problemo bij audi music interface..... enige dat je moet doen is dan het juiste kabeltje bestellen bij audi
              inderdaad, ik heb een WD 160gig 2,5inch zitten in mijn auto, neem het uit het handschoenkastje (puur usb), ik steek het in mijn pc, copieer muziek + folders en hupla nieuwe muziek in de auto = ZALIG.

Honderden digitale cd's zitten op die harddisk

Comment

uiteraard...
                op eerste zicht niet absloluut nodig daar de AUX aanwezig is, maar dan komt er niets op de MMI
                en via de AUX geeft de IPod niet dezelfde dymamiek (eigenlijk de SD-kaarten ook veel minder dan een gewone CD, het ligt eerder aan het verminkte mp3-signaal)
                Voor echt mooie muziek is de CD zeker nog niet afgeschreven, dat hoor je goed met classieke muziek, maar dan is een lader wel nuttig
                kan een lader naderhand bijgevoegd worden aan een Concert ?
                en zou AMI naderhand kunnen geplaatst worden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                  uiteraard...
                  op eerste zicht niet absloluut nodig daar de AUX aanwezig is, maar dan komt er niets op de MMI
                  en via de AUX geeft de IPod niet dezelfde dymamiek (eigenlijk de SD-kaarten ook veel minder dan een gewone CD, het ligt eerder aan het verminkte mp3-signaal)
                  Voor echt mooie muziek is de CD zeker nog niet afgeschreven, dat hoor je goed met classieke muziek, maar dan is een lader wel nuttig
                  kan een lader naderhand bijgevoegd worden aan een Concert ?
                  en zou AMI naderhand kunnen geplaatst worden ?
                  Ik heb gewoon 2 SD kaartjes van 8 gig steken en kom ruim voldoende toe. Heb ongeveer 2000 liedjes in de wagen en das net genoeg.

Comment

• bij mij staat ook de harde schijf vol, de twee SD kaartjes van 16 Gig vol en de 6 CD lader volgeladen.... en toch luister ik meestal naar ........de RADIO
                    woon werkverkeer is jammergenoeg zo kort dat tegen dat ik gevonden heb wat ik wil horen ik thuis ben...

Comment

inderdaad, ik heb een WD 160gig 2,5inch zitten in mijn auto, neem het uit het handschoenkastje (puur usb), ik steek het in mijn pc, copieer muziek + folders en hupla nieuwe muziek in de auto = ZALIG.

Honderden digitale cd's zitten op die harddisk
                      Kzit zwaar in twijfel of ik wel music interface optie bij bestel...

Kheb b&o soundsystem besteld, en aan het systeem zie ik dat je sd-kaarten kunt aansluiten, waarom dan music interface? Kheb geen ipod, dit zal wss binnen jaar al weer vervangen worden door nieuw toestel en verder is het enige nuttige de usb aansluiting... maar ipv usb-stick kan ik evengoe sd-kaart volproppen, niet?

Kan iemand me overtuigen music interface toch te nemen, ik ben erge gesteld om de muziek kwaliteit in de wagen...

Comment

• hang er van af hoeveel muziek je altijd bij je wilt hebben.
                        Zoals je zegt, je zou dan enkel de usb aansluting gebruiken ... voor een externe HD om nog meer muziek op te zetten dan je op die 2 sd-kaartjes en de interne HD kunt zetten.
                        Als je dat wil doen, dan moet je wel de AMI nemen.

Ik zelf werk met 2 CD-RW'tjes ... meer dan genoeg voor mij, voor de rest luister ik altijd naar de radio
                        Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Kheb b&o soundsystem besteld, en aan het systeem zie ik dat je sd-kaarten kunt aansluiten, waarom dan music interface? Kheb geen ipod, dit zal wss binnen jaar al weer vervangen worden door nieuw toestel en verder is het enige nuttige de usb aansluiting... maar ipv usb-stick kan ik evengoe sd-kaart volproppen, niet?

Kan iemand me overtuigen music interface toch te nemen, ik ben erge gesteld om de muziek kwaliteit in de wagen...
                          De drager heeft géén invloed, je kunt ook uw MP3 in een hoge kwaliteit gaan "ophalen" want bij een bitrate van 256 kbps verschilt de kwaliteit nauwelijks hoorbaar van een CD.
                          De voor deze standaard geldende bitrates zijn een veelvoud van 32 of 64 kbps: 128, 160, 192, 256, 320 kbps.

Een USB-stick of Harddisk is "iets" universeler dan een SD-kaart maar als je daarmee overweg kan (dus auto <-> cardreader-pc) is dit natuulijk géén probleem.

USB kun je overal gebruiken, voor een SD kaart heb je een cardreader nodig... wat niet overkomelijk is.

up to you

Comment

Je hebt toch zeker geen MMI? Want dan heb je geen SD-slotjes als ik mij niet vergis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Je hebt toch zeker geen MMI? Want dan heb je geen SD-slotjes als ik mij niet vergis.
                              id, heb je het pack intenso plus genomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Pack lifestyle plus hebk (tis ne A4 avant). En ik heb sd-slotjes in m'n pc dus het is even makkelijk mijn sd kaart vol te zetten als m'n usb stick...

Ivm bit-rate kan je op sd toch ook hoogwaardige muziekfiles opslaan?

Comment

Pack lifestyle plus hebk. En ik heb sd-slotjes in m'n pc dus het is even makkelijk mijn sd kaart vol te zetten als m'n usb stick...

Pack lifestyle plus = dat ken ik niet hoor.

bij A5 heb je
                                  - pack lounge
                                  - pack intenso
                                  - pack intenso plus

Lifestyle plus heb je niet hoor... misschien bij andere modellen maar niet op A5.

of het nu usb, SD of iets anders is, de drager op zich maakt niets uit. Het is de bitrate van uw muziek die het verschil maakt.

Comment

Pack lifestyle plus hebk (tis ne A4 avant). En ik heb sd-slotjes in m'n pc dus het is even makkelijk mijn sd kaart vol te zetten als m'n usb stick...

Is dat met GPS in? Want dan heb je volgens mij geen SD-kaart lezer in de auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat het waarschijnlijk dezelfde zal zijn of in ieder geval weinig verschillend.
                                      Gisteren VCDS gehaald en al dadelijk een testje gedaan.
                                      Donderdag,20,Augustus,2009,02:06:27:24253
                                      OBD

Metrisch
                                      0 to 100 km/h: 6.9 +- 1.35s
                                      400m: 14.8 +- 1.36s, @154 km/h
                                      90-120 km/h: 3.6 +- 1.37s
                                      200 meters: 9.6 +- 1.36s, @119 km/h

US Units
                                      0 to 60 mph: 6.6 +- 1.35s
                                      1/4 mile: 14.8 +- 1.36s, @95 mph
                                      60-90 mph: 6.5 +- 1.36s
                                      660 feet: 9.7 +- 1.36s, @74 mph
                                      Hoe doe je eigenlijk zo'n test? In welke omstandigheden? Windsnelheid?
                                      bv. hoe bepaal je de hellingsgraad van die weg? Een officiële test moet ook zowiezo in 2 richtingen gebeuren op diezelfde weg dacht ik.

Ik vraag mij af in hoeverre die 6.9sec wel correct zijn? Of ben ik hier totaal verkeerd? Werkt dit op een andere manier?

Ben eigenlijk ook van plan om een VCDS te halen

Grtz.
                                      Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                        Hoe doe je eigenlijk zo'n test? In welke omstandigheden? Windsnelheid?
                                        bv. hoe bepaal je de hellingsgraad van die weg? Een officiële test moet ook zowiezo in 2 richtingen gebeuren op diezelfde weg dacht ik.

Ik vraag mij af in hoeverre die 6.9sec wel correct zijn? Of ben ik hier totaal verkeerd? Werkt dit op een andere manier?

Ben eigenlijk ook van plan om een VCDS te halen

Grtz.
                                        Nick
                                        Wat is dat eigenlijk een VCDS?

Comment

Wat is dat eigenlijk een VCDS?
                                          Vag Com Diagnose Systeem
                                          Last edited by ; 26/08/2009, 11:26.

Comment

Working...
                                          X