Oorspronkelijk geplaatst door Vince4Audi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichtenwow proficiat! oktober is wel heel snel, enkel jammer dat dan de zomer voorbij is
Vroeger nog een bmw 3 cabrio gehad en de vorige een Renault megane cabrio, doe een dikke vest en de poepverwarming aan en cruisen maar! = zaaaaaaaaalig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichtenwow proficiat! oktober is wel heel snel, enkel jammer dat dan de zomer voorbij is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenMusic interface = must have optie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten40 GB HD + 2 SD slots + 6CD lader is toch voldoende lijkt me? Ik heb 'n iPhone maar ik gebruik die niet als iPod (tenzij bij het reizen), het enige waar ik het zou voor kunnen gebruiken is er een 300GB 2.5" usb schijf aan te hangen en die vol met muziek proppen, is dat mogelijk?
no problemo bij audi music interface..... enige dat je moet doen is dan het juiste kabeltje bestellen bij audi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichtenno problemo bij audi music interface..... enige dat je moet doen is dan het juiste kabeltje bestellen bij audi
Honderden digitale cd's zitten op die harddisk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenMusic interface = must have optie...
op eerste zicht niet absloluut nodig daar de AUX aanwezig is, maar dan komt er niets op de MMI
en via de AUX geeft de IPod niet dezelfde dymamiek (eigenlijk de SD-kaarten ook veel minder dan een gewone CD, het ligt eerder aan het verminkte mp3-signaal)
Voor echt mooie muziek is de CD zeker nog niet afgeschreven, dat hoor je goed met classieke muziek, maar dan is een lader wel nuttig
kan een lader naderhand bijgevoegd worden aan een Concert ?
en zou AMI naderhand kunnen geplaatst worden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenuiteraard...
op eerste zicht niet absloluut nodig daar de AUX aanwezig is, maar dan komt er niets op de MMI
en via de AUX geeft de IPod niet dezelfde dymamiek (eigenlijk de SD-kaarten ook veel minder dan een gewone CD, het ligt eerder aan het verminkte mp3-signaal)
Voor echt mooie muziek is de CD zeker nog niet afgeschreven, dat hoor je goed met classieke muziek, maar dan is een lader wel nuttig
kan een lader naderhand bijgevoegd worden aan een Concert ?
en zou AMI naderhand kunnen geplaatst worden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichteninderdaad, ik heb een WD 160gig 2,5inch zitten in mijn auto, neem het uit het handschoenkastje (puur usb), ik steek het in mijn pc, copieer muziek + folders en hupla nieuwe muziek in de auto = ZALIG.
Honderden digitale cd's zitten op die harddisk
Kheb b&o soundsystem besteld, en aan het systeem zie ik dat je sd-kaarten kunt aansluiten, waarom dan music interface? Kheb geen ipod, dit zal wss binnen jaar al weer vervangen worden door nieuw toestel en verder is het enige nuttige de usb aansluiting... maar ipv usb-stick kan ik evengoe sd-kaart volproppen, niet?
Kan iemand me overtuigen music interface toch te nemen, ik ben erge gesteld om de muziek kwaliteit in de wagen...
Comment
-
hang er van af hoeveel muziek je altijd bij je wilt hebben.
Zoals je zegt, je zou dan enkel de usb aansluting gebruiken ... voor een externe HD om nog meer muziek op te zetten dan je op die 2 sd-kaartjes en de interne HD kunt zetten.
Als je dat wil doen, dan moet je wel de AMI nemen.
Ik zelf werk met 2 CD-RW'tjes ... meer dan genoeg voor mij, voor de rest luister ik altijd naar de radioAudi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenKzit zwaar in twijfel of ik wel music interface optie bij bestel...
Kheb b&o soundsystem besteld, en aan het systeem zie ik dat je sd-kaarten kunt aansluiten, waarom dan music interface? Kheb geen ipod, dit zal wss binnen jaar al weer vervangen worden door nieuw toestel en verder is het enige nuttige de usb aansluiting... maar ipv usb-stick kan ik evengoe sd-kaart volproppen, niet?
Kan iemand me overtuigen music interface toch te nemen, ik ben erge gesteld om de muziek kwaliteit in de wagen...
De voor deze standaard geldende bitrates zijn een veelvoud van 32 of 64 kbps: 128, 160, 192, 256, 320 kbps.
Een USB-stick of Harddisk is "iets" universeler dan een SD-kaart maar als je daarmee overweg kan (dus auto <-> cardreader-pc) is dit natuulijk géén probleem.
USB kun je overal gebruiken, voor een SD kaart heb je een cardreader nodig... wat niet overkomelijk is.
up to you
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenKzit zwaar in twijfel of ik wel music interface optie bij bestel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe hebt toch zeker geen MMI? Want dan heb je geen SD-slotjes als ik mij niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenJe hebt toch zeker geen MMI? Want dan heb je geen SD-slotjes als ik mij niet vergis.
Pack lifestyle plus hebk (tis ne A4 avant). En ik heb sd-slotjes in m'n pc dus het is even makkelijk mijn sd kaart vol te zetten als m'n usb stick...
Ivm bit-rate kan je op sd toch ook hoogwaardige muziekfiles opslaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenPack lifestyle plus hebk. En ik heb sd-slotjes in m'n pc dus het is even makkelijk mijn sd kaart vol te zetten als m'n usb stick...
Pack lifestyle plus = dat ken ik niet hoor.
bij A5 heb je
- pack lounge
- pack intenso
- pack intenso plus
Lifestyle plus heb je niet hoor... misschien bij andere modellen maar niet op A5.
of het nu usb, SD of iets anders is, de drager op zich maakt niets uit. Het is de bitrate van uw muziek die het verschil maakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenPack lifestyle plus hebk (tis ne A4 avant). En ik heb sd-slotjes in m'n pc dus het is even makkelijk mijn sd kaart vol te zetten als m'n usb stick...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenIk denk dat het waarschijnlijk dezelfde zal zijn of in ieder geval weinig verschillend.
Gisteren VCDS gehaald en al dadelijk een testje gedaan.
Donderdag,20,Augustus,2009,02:06:27:24253
OBD
Metrisch
0 to 100 km/h: 6.9 +- 1.35s
400m: 14.8 +- 1.36s, @154 km/h
90-120 km/h: 3.6 +- 1.37s
200 meters: 9.6 +- 1.36s, @119 km/h
US Units
0 to 60 mph: 6.6 +- 1.35s
1/4 mile: 14.8 +- 1.36s, @95 mph
60-90 mph: 6.5 +- 1.36s
660 feet: 9.7 +- 1.36s, @74 mph
bv. hoe bepaal je de hellingsgraad van die weg? Een officiële test moet ook zowiezo in 2 richtingen gebeuren op diezelfde weg dacht ik.
Ik vraag mij af in hoeverre die 6.9sec wel correct zijn? Of ben ik hier totaal verkeerd? Werkt dit op een andere manier?
Ben eigenlijk ook van plan om een VCDS te halen
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenHoe doe je eigenlijk zo'n test? In welke omstandigheden? Windsnelheid?
bv. hoe bepaal je de hellingsgraad van die weg? Een officiële test moet ook zowiezo in 2 richtingen gebeuren op diezelfde weg dacht ik.
Ik vraag mij af in hoeverre die 6.9sec wel correct zijn? Of ben ik hier totaal verkeerd? Werkt dit op een andere manier?
Ben eigenlijk ook van plan om een VCDS te halen
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenWat is dat eigenlijk een VCDS?
Comment
Comment