Oorspronkelijk geplaatst door doc29
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIk haal geen 200 in 3e denk ik hoor...Zou ik echt straf vinden.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenWie weet...
Comment
-
hoe kun je nu uw a5 gewoon totaal laten verkrachten!
Deze promotie voertuig in traditionele zwart en goud kleuren van Radeberger Pilsner. Door ABT gebouwd deze in two tone gekleurde A5 Cabriolet herbergt het totale kledij van deze tuner, dikke velgen andere zijskirt, mooie voorbumper en achter diffusor gedeelte. Ook heeft ABT de 211 Pk aangepakt naar 275 Pk. En…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
Comment
-
Een rijdend bierblik! Of is het een opener?!?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenVandaag mijn uitlaat op maat geplaatst.Compleet ander zicht!Vanavond eens foto plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenwat heb je gestoken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenwat heb je gestoken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenEen sportuitlaat links/rechts.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenHier nog niets raars gehoord, alleen een zoemend geluid aan hele lage snelheden.
Servotronic vind ik MUST HAVE, de vervangwagen (A4 B had dat niet en dan besef je pas hoe zwaar dat stuurt
Het gaat mij om het geluid bij de start. Had dit al een paar maanden gehoord, maar elke keer gaf de dealer aan dat zij niets konden vinden. De dealer stelde uiteindelijk voor om de auto een nachtje in de garage te laten staan zodat het probleem met een goede koude motor onderzocht kon worden. Het probleem werdt gevonden: de multitronic. Door Audi is aangeven dat de dealer er niets aan mag doen omdat het hier gaat om een puur comfortthema waarbij vervanging van onderdelen niet van toepassingen is en leidt tot vervallen garantie.
Comment
-
Comment
Comment