Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    lol ... 14 jaar id
    ooooh, hoe schattig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

1* ofwel was het ne fake M5
      2* ofwel liet die u gewoon rijden
      tzal alle twee zijn

Comment

Gelukzak, mij werd beloofd bij bestelling 15 october, kzeg voor ze zekerheid nog eens bellen om te checken aja hij is uitgesteld naar productieweek 44 (eind october dus) wegens grote aantal opties... (dacht bij mijzelf zevert eens nie maat)

Dus wil zeggen als hij eind october gemaakt wordt dak die niet moet verwachten voor half november enja daar zitten nog vershillende feestdagen in dus kzal blij mogen zijn alst dit jaar nog zal zijn. pff begin het moe te worden !

ps: ook S4 grill erop met s-line logo
        Gelukzak kan je eigenlijk niet zeggen hoor, zie voorgaande topics maar want ik heb ook wat meegemaakt!!

Toch succes met het wachten! (en zeggen dat het vroeger +9 mnd was )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
          ooooh, hoe schattig
          en nu al met een Aston Martin rijden ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech Bekijk Berichten
            Voor ik hem had, had ik daar ook megaschrik voor, maar ik moet zeggen dat dit absoluut geen probleem is dankzij die optie met achteruitrijcamera. Dat ding is gewoon een van de beste opties geweest dat ik bijbesteld heb! Het heeft zijn prijs al meer dan 10x terugverdiend... parkeer ermee tussen 2 wagens met aan de borduur nog 15-20cm over en voor- en achteraan nog een halve meter. Is echt een aan te raden optie bij deze wagen, temeer omdat je zo een kleine achterruit hebt en je heel wat dode hoeken hebt achteraan bij het parkeren.
            inderdaad, tschijnt dat dit een must have is voor mensen die hun velgen lief zijn
            Ik neem dit wk wel wat foto's voor jullie ...

Comment

- Iphone interface is om de telefoon op te laden en te syncen met de MMI (onder de middensteun)
              ik was ook van plan deze interface te kopen (130 euros...) maar ik kreeg gisteren te horen dat dat stuk enkel dient (naast het vastmaken van de GSM...) om herop te laden en om de dakantenne te gebruiken. De synchronisatie met de MMI gebeurt via Bluetooth onafgezien de GSM vast is of in uw vestzak blijft
              kan iemand dit bevestigen, want 130 euros is al de prijs van een goede Nokia... en dan moet ik het apparaat niet telkens in- en uit doen
              blijft dan te weten hoe de onderplaat van de GSM-voorbereiding te verwijderen, want deze maakt de box onder de armsteun zogoed als onbruikbaar

Comment

• Ik ken dat gevoel van 'parkeerschrik'
                Last edited by ; 15/09/2009, 11:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                  ik was ook van plan deze interface te kopen (130 euros...) maar ik kreeg gisteren te horen dat dat stuk enkel dient (naast het vastmaken van de GSM...) om herop te laden en om de dakantenne te gebruiken. De synchronisatie met de MMI gebeurt via Bluetooth onafgezien de GSM vast is of in uw vestzak blijft
                  kan iemand dit bevestigen, want 130 euros is al de prijs van een goede Nokia... en dan moet ik het apparaat niet telkens in- en uit doen
                  blijft dan te weten hoe de onderplaat van de GSM-voorbereiding te verwijderen, want deze maakt de box onder de armsteun zogoed als onbruikbaar
                  Dit is enkel om herop te laden, éénmaal de sync. is gebeurd zet de mmi je gsm in slaapstand, en bellen doe je dan met de mmi....via de dakantenne...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ben Dover Bekijk Berichten
                    Heeft iemand toevallig foto's van het interieur met stoffe sportzetels in een A5 (of gelijkaardig bv. A4)
                    PM me uw mail-adres, dan stuur ik ze door

Comment

- Uitlaat is enkel een chrome sierstukje (cfr Nick)
                      - Iphone interface is om de telefoon op te laden en te syncen met de MMI (onder de middensteun)
                      - bij de AMI heb ik een usb kabel aangevraagd om een harddisk van WD 160GB aan te sluiten om zeker te zijn dat ik genoeg muziek bij heb

Ik heb een achteruit camera genomen en dit schijnt de ideale oplossing te zijn om géén borduren te passen...
                      borduren, om nachtmerries van te krijgen

ah dat sierstukje, daar ga ik donderdag is achter horen, idee hoeveel dat kost bij de dealer, want ik heb de indruk dat de prijzen op de audi site een pak hoger liggen dan at your local stealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                        Dit is enkel om herop te laden, éénmaal de sync. is gebeurd zet de mmi je gsm in slaapstand, en bellen doe je dan met de mmi....via de dakantenne...
                        ok, bedankt !
                        de kost van de interface zal ik dus in de GSM zelf steken
                        nu nog die drager eruitkrijgen..

Comment

ah dat sierstukje, daar ga ik donderdag is achter horen, idee hoeveel dat kost bij de dealer, want ik heb de indruk dat de prijzen op de audi site een pak hoger liggen dan at your local stealer
                          rond de 100 euros zei de verkoper, ik heb de faktuur nog niet gekregen (model 2 uitlaten links)
                          niet goedkoop, maar pas ermee is de wagen af, en het is kwalitatief in orde
                          ik heb er geen spijt van, maar wat moet Audi toch verdienen met zotten als wij !

Comment

1* ofwel was het ne fake M5
                            2* ofwel liet die u gewoon rijden
                            Tuurlijk kan ik niet mee!Het zou spijtig zijn he.
                            Het ging om een korte versnelling van een 60 tal meter.Op lange afstand is het wat anders natuurlijk.Het was geen fake M5 ken hem persoonlijk zijn daarna nog naar een industrieterrein gereden om nog wat gas te geven.Daarna een praatje gemaakt en hij zij zelf dat hij in centrum niet mee was,maar hij was de auto nog niet zo gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                              Houdt uwen doemp maar wat in kleinen.
                              Mene fiets doempt nie
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                rond de 100 euros zei de verkoper, ik heb de faktuur nog niet gekregen (model 2 uitlaten links)
                                niet goedkoop, maar pas ermee is de wagen af, en het is kwalitatief in orde
                                ik heb er geen spijt van, maar wat moet Audi toch verdienen met zotten als wij !
                                100 euro? amaai da's er ook niet naast Toch voor dit he:

Comment

100 euro? amaai da's er ook niet naast Toch voor dit he
                                  lijkt er sterk op, als het dat niet is
                                  de doos heb ik wel niet gezien
                                  het zijn in elk geval geen blik-sierstukken zoals in de Auto-5, en ze zijn perfekt uitgesneden om de randen van de originele uitlaatpijpen te volgen (2 x schuins, vertikaal en lateraal op de Q5)
                                  eens op hun plaats (niet zo gemakkelijk met tweee sierstukken zo kort bij mekaar, voor de tweede heb je bijna geen greep want ze moeten op hun plaats gedraaid worden) is het niet te zien dat het maar sierstukken zijn.
                                  met andere modellen gaat het misschien vlotter als ze gewoon erop kunnen geslagen worden (let wel : ze gaan er nadien minder gemakkelijk van af)
                                  Last edited by guyugy; 15/09/2009, 19:47.

Comment

pfff rond de 60€ btw in

Comment

• dit bedoel ik dus:

Comment

• Ik kan hem morgen al gaan ophalen

Comment

en nu al met een Aston Martin rijden ...
                                          Als er aston martin fietsen bestonden
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X