Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Hé doc...

Dat zijn 7 dubbele spaken, 20 inch DUNLOP 245/30/20.... wat een velgen man! Super gewoon!
    Rijdt verduiveld super zacht, zelf met een s-line vering!!

Maar wat ik mij afvraag: je moet is gaan rijden op de E17 net voor de afrit gentbrugge (van Antwerpen -> Gent, waar die trajectcontrole camera's staan), daar zijn de naden van de weg nogal redelijk 'ruw'. Ik heb 255/35/19 en ik moet zeggen dat je die toch wel serieus voelt, ben is benieuwd of dat bij u (of andere A5 rijders) ook zo is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
      Bewust geen 'Hill hold-assist' genomen? Amper €65 en ik gebruik dit geregeld. (Ondergrondse parkeergarages, op reis in de bergen, ...)

Het viel mij toevallig op. Jij hebt tal van opties meer dan ik op je middenconsole o.a. gps, start-stop behalve het 'hill hold-knopje' ontbreekt.

Grtz.
      Nick
      Die start stop, euh wat is dat net? De mijjne zijn motor slaagt af als ik hem in neutraal heb staan, de motor 90 graden heeft en ik stilsta voor bvb een overweg. Ik verwacht dat dat iets anders is, want ik heb die zilveren knop niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
        Ja man, die is redelijk zwaar compleet! Hij staat ook mooi laag, de wielkast is perfect opgevuld. Ah je hebt al een sierstuk rond je uitlaat?

Wat een opties, ik ben jaloers man ) Ik denk dat ik wel weet wie er met de A6 gaat mogen rijden N-joy the ride!

Trouwens ook coole nummerplaat! Alhoewel 666 nog beestiger had geweest
        Sierstukje op de uitlaat verandert de wagen compleet en dit voor 65€
        Ja qua opties is die wel compleet, morgen nog wat foto's trekken van die achteruit rijcamera (da max!!) en mijn zonnescherm (gaat automatisch naar boven wanneer het te warm wordt binnen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
          Bewust geen 'Hill hold-assist' genomen? Amper €65 en ik gebruik dit geregeld.
          (Ondergrondse parkeergarages, op reis in de bergen, ...)

Het viel mij toevallig op. Jij hebt tal van opties meer dan ik op je middenconsole o.a. gps, start-stop behalve het 'hill hold-knopje' ontbreekt.

Grtz.
          Nick
          Ewel zonder een S-line kon je dit doen, maar ik vond die niet meer op de optie lijst... misschien overgekeken?

Comment

Ja man, die is redelijk zwaar compleet! Hij staat ook mooi laag, de wielkast is perfect opgevuld. Ah je hebt al een sierstuk rond je uitlaat?

Wat een opties, ik ben jaloers man ) Ik denk dat ik wel weet wie er met de A6 gaat mogen rijden N-joy the ride!

Trouwens ook coole nummerplaat! Alhoewel 666 nog beestiger had geweest
            Goed opgemerkt... 999 - .... Zo beestig zijn we nu ook niet é

Comment

Sierstukje op de uitlaat verandert de wagen compleet en dit voor 65€
              Ja qua opties is die wel compleet, morgen nog wat foto's trekken van die achteruit rijcamera (da max!!) en mijn zonnescherm (gaat automatisch naar boven wanneer het te warm wordt binnen)
              ja man, die camera, der ben ik wreed jaloers op! ik parkeer als een oud wijf
              maar dat zonnescherm heb ik ook he dat gaat naar beneden als ge hem in achteruit zet (je moet dat wel instellen in je MMI)

Comment

Die start stop, euh wat is dat net? De mijjne zijn motor slaagt af als ik hem in neutraal heb staan, de motor 90 graden heeft en ik stilsta voor bvb een overweg. Ik verwacht dat dat iets anders is, want ik heb die zilveren knop niet
                Start-stop is een soort ECO mode (ik heb dat al afgezet )
                Die zilverenknop is advanced key (of keyless) dus je kunt uw auto openen/sluiten/starten zonder de sleutel te gebruiken... gemakkelijk als je sleutel in je broekzak zit!

Comment

ja man, die camera, der ben ik wreed jaloers op! ik parkeer als een oud wijf
                  maar dat zonnescherm heb ik ook he dat gaat naar beneden als ge hem in achteruit zet (je moet dat wel instellen in je MMI)
                  ik ga er morgen eens proberen een filmke van te trekken, super hoor!
                  Die begeleid je gewoon hoe je moet rijden om géén krassen te hebben op je velgen!!!

Comment

Dat is de prijzige optie 'Advanced Key' Een kleine €800 dacht ik. De wagen gaat automatisch open zonder gebruik te maken van de afstandsbediening en je kunt gelijk wegrijden door op de 'start/stop-knop' te drukken.

Grtz.
                    Nick

Comment

• Ja die krassen, dat gaat bij mij geen 2 weken meer duren... altijd in't stad parkeren, elke dag wel een keer of 3, dat vraagt er gewoon om!

Maar ben nu helemaal overtuigd voor dat sierstukje, morgen bestellen, tesamen met zwarte matjes voor in de winter (heb een lichtgrijs/grafiet/zwart interieur), en de matjes zijn ook zeer licht, dus dat gaat er na een paar maanden niet meer uitzien

Alléé geniet nog van je bak, slaap maar zacht en morgen weer toeren
                      Last edited by ; 17/09/2009, 00:18.

Comment

• id, kga slapen

Comment

id, kga slapen
                          Ik weet al, wie er morgen vroeg naar de bakker gaat

Comment

Hé doc...

Dat zijn 7 dubbele spaken, 20 inch DUNLOP 245/30/20.... wat een velgen man! Super gewoon!

2.0 TFSI is eigenlijk een super motor, dat geluid, die trekkracht... ik versta niet waarom er zo weinig mensen die nemen! Verbruik daarnet na een totaal van 58km rond de 12 liter, op cruise control aan 120km/h was het 6.7...

Foto's interieur komen dit wk met een deftige camera
                            Of is het dringend?
                            Knap,knap,knap moet zowat de 'volste' 2.0TFSI zijn die ik weet rondrijden.
                            Proficiat en veel plezante kilometers gewenst aan je vrouwtje
                            Je bandenmaat is waarschijnlijk 265/30/20 en die motor,ja,een diesel met de eindrush van een benzine of
                            een benzine met het koppel van een diesel.
                            De motor heeft niet voor niets weer de prijs van beste motor gekregen(denk al vijfde keer op rij)
                            In ieder geval veel rijplezier gewenst maar opletten want de beestjes zijn snel.

Comment

• Hopelijk valt het verbruik een beetje mee?
                              Nick & andere TFSI gebruikers, wat verbruikt uw beestje? Wat voor type rijder ben je en waar rij je vooral (stad/snelweg)

thx,

Comment

• Knappe wagen redbull, congrats !! Als er nog eens een A5 meeting is ga ik proberen eens langs te komen, hopelijk kan je dan ook

Comment

Hé doc...

Ik vind eigenlijk dat die velgen te groot zijn voor echt lekker comfortabel rond te rijden. Versta me niet verkeerd.. Ik zou ze voor niets willen wisselen. Ik hou van een harde ophanging maar als de jouwe super zacht rijdt dan is er ofwel aan de jouwe, ofwel aan de mijne een serieus probleem.

Verder... prachtige A5. Ben jaloers op uw leds. Echt een vette kar. Veel plezier dermee.

En ja Redbull, misschien ben jij wel de geknipte man voor de volgende A5 meeting te organiseren.

Comment

• Proficiat die leds en die uitlaat maken hem af en zwart blijft een van de mooiste kleuren op de a5.
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

Ewel zonder een S-line kon je dit doen, maar ik vond die niet meer op de optie lijst... misschien overgekeken?
                                      Proficiat met je kar!!!

P.S.: En aan de mietjes met hunne achterruitrijcamera, leer eens rijden op je spiegels hé. Ze zijn groot genoeg

Comment

• Vandaag nog een wijziging toegevoegd aan mijn configuratie. Heb ook parkeersensoren vooraan besteld.

Config is nu A5 2.0 tfsi 180 manueel, fantoomzwart, leder milano black, pack lounge, pack intenso, panoramisch dak, xenon plus, B&O, gsm-voorbereiding, parkeersensoren voor en de Alu-velgen 10 spaken (18 duims).

Wat de ABT-tuning betreft. Blijkbaar wordt voor de A5 2.0 tfsi MY2010 een nieuw motortype voorzien. Op het moment van levering wordt het type stuurdoos en motortype aan ABT doorgebeld en pas dan kan het juiste type motortuning worden bepaald.

Levering eind november/begin december. Zijn er mensen die hun voertuig ook in december geleverd krijgen en het pas begin januari inschrijven, maar er toch mee rijden in december?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Knappe wagen redbull, congrats !! Als er nog eens een A5 meeting is ga ik proberen eens langs te komen, hopelijk kan je dan ook
                                          ik kom zeker af!

Comment

Working...
                                          X