Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
    Ik vind eigenlijk dat die velgen te groot zijn voor echt lekker comfortabel rond te rijden. Versta me niet verkeerd.. Ik zou ze voor niets willen wisselen. Ik hou van een harde ophanging maar als de jouwe super zacht rijdt dan is er ofwel aan de jouwe, ofwel aan de mijne een serieus probleem.

Verder... prachtige A5. Ben jaloers op uw leds. Echt een vette kar. Veel plezier dermee.

En ja Redbull, misschien ben jij wel de geknipte man voor de volgende A5 meeting te organiseren.
    Het is algemeen geweten dat hoe kleiner de velg, hoe hoger het rijcomfort.
    Op dit moment (na 58km!!) heb ik géén last van het hard rijden (20inch + sline vering), misschien komt dit nog na wat baantjes te trekken. Ik kom hier nog op terug

ik denk dat er andere mensen ondertussen al meer ervaring hebben in het organiseren van een meeting dan ik, wat niet wil zeggen dat ik wil meehelpen é

ps: inderdaad, die velgen zijn gewoon super!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
      Proficiat met je kar!!!

P.S.: En aan de mietjes met hunne achterruitrijcamera, leer eens rijden op je spiegels hé. Ze zijn groot genoeg
      Dragon, je hebt gelijk.
      Ik rij enkel op mijn spiegels maar ik heb die camera erop gestoken als mijn vrouw er eens mee zou rijden en parkeren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
        Maar wat ik mij afvraag: je moet is gaan rijden op de E17 net voor de afrit gentbrugge (van Antwerpen -> Gent, waar die trajectcontrole camera's staan), daar zijn de naden van de weg nogal redelijk 'ruw'. Ik heb 255/35/19 en ik moet zeggen dat je die toch wel serieus voelt, ben is benieuwd of dat bij u (of andere A5 rijders) ook zo is.
        Doe dit stukje autostrade geregeld en ik moet zeggen dat ik er niet veel last van heb. Ik zit met 19" Y-design velgen. Ik heb wel de variabele demping, wat toch veel uitmaakt... Op de comfortstand voel ik er bijna niks van, maar op de dynamic stand wip je bijna uit je zetel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech Bekijk Berichten
          Doe dit stukje autostrade geregeld en ik moet zeggen dat ik er niet veel last van heb. Ik zit met 19" Y-design velgen. Ik heb wel de variabele demping, wat toch veel uitmaakt... Op de comfortstand voel ik er bijna niks van, maar op de dynamic stand wip je bijna uit je zetel
          uwen gordel moet je dan beter aantrekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech Bekijk Berichten
            hehe

Bij mij gaat het echt van kadung kadung kadung telkens ik over zo'n naad rij. Heb nochtans ook gewoon GoodYears van 255/35/19, zouden ok moeten zijn, en standaard vering. Het stoort wel niet echt, dan heb ik ook een gratis sportief gevoel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
              hehe

Bij mij gaat het echt van kadung kadung kadung telkens ik over zo'n naad rij. Heb nochtans ook gewoon GoodYears van 255/35/19, zouden ok moeten zijn, en standaard vering. Het stoort wel niet echt, dan heb ik ook een gratis sportief gevoel
              Same here maar dat weet je vooraf hé. 19" & S-Line dus ik stoor me er niet aan. Liever wat baanvastheid dan zo'n boot onder uw gat

Comment

• Moest ik de centen hebben voor een A5, ik zou hem toch met S5 zeteltjes nemen

Comment

• Iemand €56.000 teveel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                    Iemand €56.000 teveel?
                    nee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Same here maar dat weet je vooraf hé. 19" & S-Line dus ik stoor me er niet aan. Liever wat baanvastheid dan zo'n boot onder uw gat
                      niet zozeer de velgenmaat is van belang, wel wat aan banden overblijt
                      met een 35-reeks is dat zo weinig dat het comfort volledig weg is
                      19" + 55-reeks zoals op mijn Q5 is nog net doenbaar, maar ik zal toch de winterset bestellen op 17" + 65-reeks; ik wel al wat ik in de wintermaanden aan comfort ga winnen !

Comment

Moest ik de centen hebben voor een A5, ik zou hem toch met S5 zeteltjes nemen

Moest ik het geld hebben, koop ik mijn direkt een volledige S5

Comment

Iemand €56.000 teveel?
                          niet meer

Comment

• Proficiat met je prachtige bolide Redbull.Mooi uitgerust trouwens en prachtige velgen.veel geluk ermee!Mijn verbruik ligt na een 1300km gem. op een 8.7l.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                              Moest ik het geld hebben, koop ik mijn direkt een volledige S5
                              Ik ook, daar niet van. Maar moest ik het geld hebben ik kocht mij een R8. Allé ja

Comment

• Het sierstuk rond uw uitlaat veranderd inderdaad veel.Jammer dat ik mijn foto van mijn uitlaat niet kan posten.

Comment

• Net een S5 samengesteld. Iemand €80.000 teveel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    niet zozeer de velgenmaat is van belang, wel wat aan banden overblijt
                                    met een 35-reeks is dat zo weinig dat het comfort volledig weg is
                                    19" + 55-reeks zoals op mijn Q5 is nog net doenbaar, maar ik zal toch de winterset bestellen op 17" + 65-reeks; ik wel al wat ik in de wintermaanden aan comfort ga winnen !
                                    Ik rijd niet met een jeep hoor :p

255/35/19 en heb er nog altijd geen spijt van !!
                                    Last edited by dragonfly; 17/09/2009, 16:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                                      Proficiat met je prachtige bolide Redbull.Mooi uitgerust trouwens en prachtige velgen.veel geluk ermee!Mijn verbruik ligt na een 1300km gem. op een 8.7l.
                                      vooral stad of meer snelweg?

Comment

Ik ook, daar niet van. Maar moest ik het geld hebben ik kocht mij een R8. Allé ja
                                        R8 is super maar voor alle dagen te cruisen? Geef mij maar dan een RS6 ... dan kan ik in het weekend aan 300km/h naar het containerpark zoeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                          vooral stad of meer snelweg?
                                          Vooral stad dus valt nog goed mee he.

Comment

Working...
                                          X