Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ Nick

zo ziet de 25mm verlaging van H&R eruit. i.c.m. 19"

niet te klagen over het comfort, natuurlijk wat harder dan origneel, maar niet storend.

ik persoonlijk vind het prefect, en zeker in combi met een 20".

nu even nog over de eeuwige discussie over het verlagen. je hebt de 25mm genomen? maar nu heb je al 10mm verlaging van de s-line, denk je echt dat dit dan in totaal 35mm is? volgens mij heb je gewoon 25mm verlaging, omdat de sportveren van audi eronderuit gaan -> dus originele hoogte, en die hoogte verlaag je met 25mm. dus 15mm minder dan je nu hebt?

foto: http://www.audisport.be/meeting/A5-S5/Meeting-14.jpg

Comment

• ik had je al eens aangesproken over de bodemvrijheid. dit is minder dan 9cm.

dus normaal gezien een probleem met de keuring. nu dat zijn zorgen voor later. in ons keuringsstation moet je niet over een balkje rijden. dus er is kans dat ze niets merken. de veren zijn ook zwart.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
        @ Nick

zo ziet de 25mm verlaging van H&R eruit. i.c.m. 19"

niet te klagen over het comfort, natuurlijk wat harder dan origneel, maar niet storend.

ik persoonlijk vind het prefect, en zeker in combi met een 20".

nu even nog over de eeuwige discussie over het verlagen. je hebt de 25mm genomen? maar nu heb je al 10mm verlaging van de s-line, denk je echt dat dit dan in totaal 35mm is? volgens mij heb je gewoon 25mm verlaging, omdat de sportveren van audi eronderuit gaan -> dus originele hoogte, en die hoogte verlaag je met 25mm. dus 15mm minder dan je nu hebt?

foto: http://www.audisport.be/meeting/A5-S5/Meeting-14.jpg
        Ik begrijp niet waar de verwarring ontstaan is

Je had 2 keuzes bij H&R, de 25mm en de 35mm. Ik heb gekozen voor het laatste.
        Dus zal mn wagen 25mm verlaagd worden ten opzichte van nu omdat ik een S line heb. (35mm (H&R) - 10mm (S line) = 25mm )
        In combinatie met mijn 19" zal dit hopelijk perfect zijn.

Grtz.
        Nick

Comment

ik had je al eens aangesproken over de bodemvrijheid. dit is minder dan 9cm.

dus normaal gezien een probleem met de keuring. nu dat zijn zorgen voor later. in ons keuringsstation moet je niet over een balkje rijden. dus er is kans dat ze niets merken. de veren zijn ook zwart.
          Mijn veren zijn rood (35mm), maar dat zie je toch niet.

En keuring dat zijn zorgen voor binnen 3,5j.

Grtz.
          Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
            Ik begrijp niet waar de verwarring ontstaan is

Je had 2 keuzes bij H&R, de 25mm en de 35mm. Ik heb gekozen voor het laatste.
            Dus zal mn wagen 25mm verlaagd worden ten opzichte van nu omdat ik een S line heb. (35mm (H&R) - 10mm (S line) = 25mm )
            In combinatie met mijn 19" zal dit hopelijk perfect zijn.

Grtz.
            Nick
            idd nick, sorry had het wat te snel gelezen.

Comment

idd nick, sorry had het wat te snel gelezen.
              No problem

Welke bandenmaat heb jij achteraan? En hoe breed zijn jouw spacers achteraan?

Niks van last door de verlaging??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                Zo eindelijk gelukt!Een duplex uitlaat met diffusor van een 6 cilinder.
                Prijs?

Comment

• niet om stoer te doen, maar vandaag nog eens in zijn 3 197km/uur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                    niet om stoer te doen, maar vandaag nog eens in zijn 3 197km/uur
                    proper, maar Ik juist nog 50km/u in achteruit met m'n zatte botten, zonder tuning

Comment

Allee proficiat!

Comment

Zeker dat je juist bent? Ik blijf het ongelooflijk vinden. Ik zit daar zeker 40km/u onder met mijn A3 1.8 TFSI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                          proper, maar Ik juist nog 50km/u in achteruit met m'n zatte botten, zonder tuning
                          gelukkig dat je een parkeerssysteem hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                            Zeker dat je juist bent? Ik blijf het ongelooflijk vinden. Ik zit daar zeker 40km/u onder met mijn A3 1.8 TFSI
                            ik weet één ding dat dat beestje trekt als nen zot en verbruikt als nen zot
                            Gisteren gaan cruisen op het gemak aan:

70-80-90 km/h = 10l
                            120km/h cruisecontrol = 6.8 l
                            efkes in 180 km/h (in 6de ) = 16l

Comment

Ik ga het eens filmen alsek tijd heb...200+ in derde..

Enfin:

@REDBULL: dikke proficiat met de prachtige config en veel veilige km's e maat!!!!!

@de rest: ik wil wel eens naast een 2.0 stock A5 rijden om het verschil te zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                Ik ga het eens filmen alsek tijd heb...200+ in derde..

Enfin:

@REDBULL: dikke proficiat met de prachtige config en veel veilige km's e maat!!!!!

@de rest: ik wil wel eens naast een 2.0 stock A5 rijden om het verschil te zien...

thx!!

in 1ste ga ja naar 60km?
                                2de?
                                3de nr 200kmh

Comment

• Grote nadeel van al die trekkracht op de voorwielen is dat je verdorie goed moet doseren in zijn 1 en 2. Anders gaat em dansen en kom je nie veel vooruit:p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                                    Grote nadeel van al die trekkracht op de voorwielen is dat je verdorie goed moet doseren in zijn 1 en 2. Anders gaat em dansen en kom je nie veel vooruit:p
                                    ik heb dat nu al in 1ste/2de en soms 3de...
                                    Ligt dat misschien aan de banden?

Nico, welk maten en merk heb je liggen?

Ook bij het hard remmen heb ik soms dat ik mijn stuur zeer goed moet vasthouden...

Comment

Ja,dat klopt 160 km/h in 3é versnelling bij ongeveer 7000 t/min.
                                      In 4 iets meer dan 200km/h en in zijn 5 om en bij de 255.
                                      Hoeveel toeren draait zo een 2.0 TFSI dan bij 120 km/h in 6é versnelling,1500?
                                      Als het klopt vind ik het wel heel straf maar ook spijtig omdat de versnellingsbak dan te lang gespreid is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        Ja,dat klopt 160 km/h in 3é versnelling bij ongeveer 7000 t/min.
                                        In 4 iets meer dan 200km/h en in zijn 5 om en bij de 255.
                                        Hoeveel toeren draait zo een 2.0 TFSI dan bij 120 km/h in 6é versnelling,1500?
                                        Als het klopt vind ik het wel heel straf maar ook spijtig omdat de versnellingsbak dan te lang gespreid is.
                                        de echte snelheid in de verschillende gangen kan uitgerekend worden aan de hand van de demultiplicatieratios en het werkelijk toerental
                                        vroeger waren deze snelheden in de manual aangeveven
                                        met meer kracht kunnen deze snelheden vlugger bereikt worden, maar niet overschreden wegens de begrenser
                                        tot in de 4de zal dat wel perfekt kloppen, want de wagen kan het altijd aan (blijft beneden de topsnelheid)
                                        in 5de en zeker in 6de worden de cijfers theoretisch wegens de luchtweerstand

Comment

• in de 6de vesnellein 120km/uur maakt de auto 1700 toeren
                                          Nico we gaan binnekort afspreken en gaan de 2 autos vergelijken

Comment

Working...
                                          X