Trouwens.. waar blijft het 200+ filmpje? Ik zou niet weten welke snelheid ik in 3e haal... Ik weet wel dat ik nog geen enkele A5 ben tegengekomen die volgde..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichteneuh niet direkt...
wat heb je dan wel gezien?
Ik ga m'n MT ook niet tunen ook al zegt Heinz dat het geen kwaad kan (ze kunnen hem wel niet deftig meten maarja dat is een bijzaak zeker ) Heb zo al genoeg miserie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk BerichtenAls je constant ligt te sleuren en te trekken zou ik eens willen zien hoe lang een niet gechipte het gaat
uithouden.
Bij de pompverstuivers kwam het koppel er nogal plots ingevlamd.
Mijn A4 had maar 350nm maar het leken er zeker 500.
Men kan ook hard gaan met respect voor het materiaal volgens mij.
Heb een vectra die gechipt is,dienst doet als taxi en nu toch al een goeie 190000km quasi probleemloos
rondrijdt.
En dan heb ik er die standaard na 60000 km al ik weet niet hoeveel problemen hebben gehad.
Waar ik mee wil zeggen dat er toch veel afhangt van welke chauffeur er mee rijdt.
bij felle acceleratie (toch de bedoeling van chippen in 95% van de gevallen) betekent een hogere koppel dus ook meer slijtage, dat is een elementaire mechanische wet
iedereen doet (en gelooft) uiteraard (in) wat hij graag doet (en gelooft)
Comment
-
Ik wil graag een a5 kopen tweedehands, maar deze is bijna niet te vinden in benzine... Ik rijd maar 8000-10.000km/jaar, zal dit mijn TDI motor kapot maken op termijn dan?Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
http://www.aanbod.be
Comment
-
Mja, niveel zin om duitsland te gaan kopen
Kent iemand goede importeur in Belgie?Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk BerichtenIk wil graag een a5 kopen tweedehands, maar deze is bijna niet te vinden in benzine... Ik rijd maar 8000-10.000km/jaar, zal dit mijn TDI motor kapot maken op termijn dan?
dus ga maar voor een TFSI, zoals hierboven aangehaald!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk BerichtenMja, niveel zin om duitsland te gaan kopen
Kent iemand goede importeur in Belgie?
Kijkt op mobile.de
en vraag aan
bavaria motors kuurne
auto-point.be
om die in te voeren.
klaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenik vind de randgeluiden van mijn schuifdak bij +150km wel storend... niet?
Ik had het over tegen zelfs 30km/u al, als je over een niet zo gladde onderweg rijdt, dan zit er iets niet goed gesmeerd lijkt wel Ach ik ga het er bij mij eerste onderhoud is over hebben, 't is geen showstopper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenBij +150km/u staat dat van mij toe zenne of was dit sarcastisch bedoeld?
Ik had het over tegen zelfs 30km/u al, als je over een niet zo gladde onderweg rijdt, dan zit er iets niet goed gesmeerd lijkt wel Ach ik ga het er bij mij eerste onderhoud is over hebben, 't is geen showstopper.
bij het rijden op niet gladde onderweg, heb ik GEEN last hoor...
Comment
-
Heb offerte binnen voor een A5:
Is dit interessant denken jullie? Iemand een idee wat "pack intenso" precies inhoudt?
Omschrijving voertuig en uitrustingen
Prijs
Audi A5 Coupé 2010
29.739,67
Versie : A5
Motor : TFSI 2.0L 132KW 180pk
Cil : 1984 Fisk : 11
Versnellingsbak : Multitronic
Kleur : Fantoomzwart (pareleffect)
Kleurcode : L8
Bekleding : Milano Leder Zwart
Subtotaal voertuig &
29.739,67
optionele uitrustingen ZBTW
Uitrustingen aan nettoprijzen :
Pack "Lounge"
1.900,83
Pack "Lounge" PROMO 100%
-1.900,83
Pack "Intenso"
1.487,60
Totaal voertuig en uitrustingen ZBTW
31.227,27
BTW 21 %
6.557,73
Totaal voertuig en uitrustingen BTWI
37.785,00Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk BerichtenHeb offerte binnen voor een A5:
Is dit interessant denken jullie? Iemand een idee wat "pack intenso" precies inhoudt?
Prijs
Audi A5 Coupé 2010
29.739,67
Subtotaal voertuig &
29.739,67
Pack "Lounge"
1.900,83
Pack "Lounge" PROMO 100%
-1.900,83
Pack "Intenso"
1.487,60
31.227,27
BTW 21 %
6.557,73
37.785,00
totaalprijs van deze wagen is 40085, hetzij dus 2300 korting of 5,75% (heel gebruikelijk...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenpack Intenso wordt beschreven in de configurator
totaalprijs van deze wagen is 40085, hetzij dus 2300 korting of 5,75% (heel gebruikelijk...)
Voor dat geld kun je nog wat leuke opties nemen.
zoals bv Audi music interface, 3 zones airco, biep biep vooraan,...
Comment
-
Redbull having fun with your car?? congrats !
btw we hebben knal dezelfde wagen !
behalve de start en stop en het dakje dat heb ik niet !
ook last soms van het stuur dat naar rechts afdwaalt? kan het niet anders beschrijven maar bij het optrekken heb ik het gevoel dat de wagen soms scheef trekt
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk BerichtenRedbull having fun with your car?? congrats !
ook last soms van het stuur dat naar rechts afdwaalt? kan het niet anders beschrijven maar bij het optrekken heb ik het gevoel dat de wagen soms scheef trekt
mvg
Je hebt een bepaald dier dat vergelijkbaar voortloopt,weet niet direct meer welk.
Het lijkt alsof de carrosserie schuin rechts gaat en de auto toch rechtdoor gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk BerichtenRedbull having fun with your car?? congrats !
mvg
Hoeveel km heb je al?
Wat verbruik die bij jou?
Ik denk dat bij het optrekken er nu al te veel kracht komt te staan op die voorwielen dat ze beginnen scheef te trekken. Te dikke banden?
Bij het hard remmen is het idem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk BerichtenHeb offerte binnen voor een A5:
Prijs
Audi A5 Coupé 2010
29.739,67
Subtotaal voertuig &
29.739,67
Pack "Lounge"
1.900,83
Pack "Lounge" PROMO 100%
-1.900,83
Pack "Intenso"
1.487,60
31.227,27
BTW 21 %
6.557,73
37.785,00
Weet ook in deze config dat je géén velgen hebt, want de standaard "velg" ziet er zo uit:
dus: voor zo'n wagen.
Comment
Comment