Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
    hierse, ne kenner
    Ex-dj lagoa, x-treme, activy, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
      Ex-dj lagoa, x-treme, activy, ...
      DJ's zijn cool ) half jaren 90 veel in Fuse, Silo, Montini, Cherry Moon, Zazou, Pk Brussel enzo weggegaan en soms er ook is gedraaid, de klassiekers blijven goed he Soit terug on topic zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
        Heb offerte binnen voor een A5:

Is dit interessant denken jullie? Iemand een idee wat "pack intenso" precies inhoudt?

Omschrijving voertuig en uitrustingen
        Prijs
        Audi A5 Coupé 2010
        29.739,67
        Versie : A5
        Motor : TFSI 2.0L 132KW 180pk
        Cil : 1984 Fisk : 11
        Versnellingsbak : Multitronic
        Kleur : Fantoomzwart (pareleffect)
        Kleurcode : L8
        Bekleding : Milano Leder Zwart
        Subtotaal voertuig &
        29.739,67
        optionele uitrustingen ZBTW
        Uitrustingen aan nettoprijzen :
        Pack "Lounge"
        1.900,83
        Pack "Lounge" PROMO 100%
        -1.900,83
        Pack "Intenso"
        1.487,60
        Totaal voertuig en uitrustingen ZBTW
        31.227,27
        BTW 21 %
        6.557,73
        Totaal voertuig en uitrustingen BTWI
        37.785,00
        Als je al de recente comments hier leest zou je beter kiezen voor een okkasie (witte ) quattro.Full-full option.

Weinig verbruik, veel koppel en vermogen zonder tuning, geen gripverlies, niet scheef trekken, geen defecte multitronic, hopen (rear-)wheeldrive plezier, messcherp sturen...
        't is maar ne keer zeggen hé!

Hij is nog altijd te koop...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
          Als je al de recente comments hier leest zou je beter kiezen voor een okkasie (witte ) quattro.Full-full option.

Weinig verbruik, veel koppel en vermogen zonder tuning, geen gripverlies, niet scheef trekken, geen defecte multitronic, hopen (rear-)wheeldrive plezier, messcherp sturen...

Ik zou hem zo kopen..

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
              Ah leuk om te weten!! is het ook model 2010?
              Hoeveel km heb je al?
              Wat verbruik die bij jou?

Ik denk dat bij het optrekken er nu al te veel kracht komt te staan op die voorwielen dat ze beginnen scheef te trekken. Te dikke banden?
              Bij het hard remmen is het idem.
              Ah nee ik heb model 2009
              ik heb nu ondertussen al 32 000 km en vind het best wel veel :S gemiddeld verbruik 10 liter
              autostraden a 120 tot 140 7.1 - 8.5 liter ;140 - 200 9 tot 10 liter

en ja bij het optrekken gaat em scheef ja ,kweet niet kheb gwn dezelfde banden als u. Wa gaat da geven als ik hem ooit laat tunen tot 275 PK??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                DJ's zijn cool ) half jaren 90 veel in Fuse, Silo, Montini, Cherry Moon, Zazou, Pk Brussel enzo weggegaan en soms er ook is gedraaid, de klassiekers blijven goed he Soit terug on topic zeker
                LOL, tis niet waar zeker??? ik ook, namelijk:

la bush
                H2O
                Cherrymoon
                Larocca
                Lagoa
                etc...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                  Ik zou hem zo kopen..
                  super bak, ik ook maar khad net eentje gekocht... anders was hij van mij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
                    Ah nee ik heb model 2009
                    ik heb nu ondertussen al 32 000 km en vind het best wel veel :S gemiddeld verbruik 10 liter
                    autostraden a 120 tot 140 7.1 - 8.5 liter ;140 - 200 9 tot 10 liter

en ja bij het optrekken gaat em scheef ja ,kweet niet kheb gwn dezelfde banden als u. Wa gaat da geven als ik hem ooit laat tunen tot 275 PK??
                    ik heb besloten om hem niet te tunen, een heinz geeft géén garanties op papier en werkt niet samen met mijn garage...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wes Bekijk Berichten
                      Meteor grijs

Comment

ik heb besloten om hem niet te tunen, een heinz geeft géén garanties op papier en werkt niet samen met mijn garage...
                        er is toch een tuner van audi die wel audi garantie geeft? kheb da hier ergens gelezen op het forum..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                          Meteor grijs
                          Thx. Als BMW liefhebber ben ik niet echt thuis in de Audi kleuren en zeker de verschillende soorten grijs.... Deze vind ik wel zeer knap

Comment

Ik heb er ook nog steeds schrik van ...

Zelfs als ABT de fabrieksgarantie behoud, dan nog Wat als na 2j. bv. de turbo stuk is ??

Want de garantie bij Audi is maar 2j. !! En ik denk dat de problemen met motor-tuning maar zullen komen na 100.000km.

En al bij al, ben ik vrij content van mn Tfsi

Grtz.
                            Nick

Comment

• Ben op zoek naar een veerpootbrug voor mijn A5.

Voorlopig al verschillende gevonden, maar enkel voor de 3.0 Tdi.

Hier een foto van OMP voor de 3.0 Tdi:

Audi zou beter eens een voorbeeld nemen aan BMW Performance Parts

Ik zou alleszins fan zijn

Grtz.
                              Nick

Comment

Weet ook in deze config dat je géén velgen hebt, want de standaard "velg" ziet er zo uit:

dus: voor zo'n wagen.
                                Die velgen zien er inderdaad niet uit!
                                Welk type velgen is het goedkoopst en ziet er toch deftig uit?

Nu audi bestellen = in product half oktober, dat is erg snel? Dan gaat het blijkbaar toch slecht in de auto business, dan moeten er flinke kortingen mogelijk zijn...
                                Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                                http://www.aanbod.be

Comment

• ik heb deze velgen ook, zien er niet uit!!! de bedoeling is om deze als wintervelgen te gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichten
                                    er is toch een tuner van audi die wel audi garantie geeft? kheb da hier ergens gelezen op het forum..
                                    ABT dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten

Als ik zijn budget zie, zou ik zeker voor een tweedehands gaan...
                                      Als je echt moet letten om opties te nemen om uw budget niet te overschrijden, en persé een nieuwe auto wenst, zijn er massa's mooie alternatieven.

Ik had dit ook in gecalculeerd waarbij alternatieven o.a. de Laguna Coupé was:

voor +- 40K heb je gewoon een full full option met een zware motor !

Comment

Als ik zijn budget zie, zou ik zeker voor een tweedehands gaan...
                                        Als je echt moet letten om opties te nemen om uw budget niet te overschrijden, en persé een nieuwe auto wenst, zijn er massa's mooie alternatieven.

Ik had dit ook in gecalculeerd waarbij alternatieven o.a. de Laguna Coupé was:

voor +- 40K heb je gewoon een full full option met een zware motor !
                                        Neen, dank u!

Comment

Working...
                                        X