Oorspronkelijk geplaatst door netskam
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenEx-dj lagoa, x-treme, activy, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk BerichtenHeb offerte binnen voor een A5:
Is dit interessant denken jullie? Iemand een idee wat "pack intenso" precies inhoudt?
Omschrijving voertuig en uitrustingen
Prijs
Audi A5 Coupé 2010
29.739,67
Versie : A5
Motor : TFSI 2.0L 132KW 180pk
Cil : 1984 Fisk : 11
Versnellingsbak : Multitronic
Kleur : Fantoomzwart (pareleffect)
Kleurcode : L8
Bekleding : Milano Leder Zwart
Subtotaal voertuig &
29.739,67
optionele uitrustingen ZBTW
Uitrustingen aan nettoprijzen :
Pack "Lounge"
1.900,83
Pack "Lounge" PROMO 100%
-1.900,83
Pack "Intenso"
1.487,60
Totaal voertuig en uitrustingen ZBTW
31.227,27
BTW 21 %
6.557,73
Totaal voertuig en uitrustingen BTWI
37.785,00
Weinig verbruik, veel koppel en vermogen zonder tuning, geen gripverlies, niet scheef trekken, geen defecte multitronic, hopen (rear-)wheeldrive plezier, messcherp sturen...
't is maar ne keer zeggen hé!
Hij is nog altijd te koop...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenAls je al de recente comments hier leest zou je beter kiezen voor een okkasie (witte ) quattro.Full-full option.
Weinig verbruik, veel koppel en vermogen zonder tuning, geen gripverlies, niet scheef trekken, geen defecte multitronic, hopen (rear-)wheeldrive plezier, messcherp sturen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenAh leuk om te weten!! is het ook model 2010?
Hoeveel km heb je al?
Wat verbruik die bij jou?
Ik denk dat bij het optrekken er nu al te veel kracht komt te staan op die voorwielen dat ze beginnen scheef te trekken. Te dikke banden?
Bij het hard remmen is het idem.
ik heb nu ondertussen al 32 000 km en vind het best wel veel :S gemiddeld verbruik 10 liter
autostraden a 120 tot 140 7.1 - 8.5 liter ;140 - 200 9 tot 10 liter
en ja bij het optrekken gaat em scheef ja ,kweet niet kheb gwn dezelfde banden als u. Wa gaat da geven als ik hem ooit laat tunen tot 275 PK??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk BerichtenDJ's zijn cool ) half jaren 90 veel in Fuse, Silo, Montini, Cherry Moon, Zazou, Pk Brussel enzo weggegaan en soms er ook is gedraaid, de klassiekers blijven goed he Soit terug on topic zeker
la bush
H2O
Cherrymoon
Larocca
Lagoa
etc...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk BerichtenIk zou hem zo kopen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk BerichtenAh nee ik heb model 2009
ik heb nu ondertussen al 32 000 km en vind het best wel veel :S gemiddeld verbruik 10 liter
autostraden a 120 tot 140 7.1 - 8.5 liter ;140 - 200 9 tot 10 liter
en ja bij het optrekken gaat em scheef ja ,kweet niet kheb gwn dezelfde banden als u. Wa gaat da geven als ik hem ooit laat tunen tot 275 PK??
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenik heb besloten om hem niet te tunen, een heinz geeft géén garanties op papier en werkt niet samen met mijn garage...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk BerichtenMeteor grijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichtenik heb besloten om hem niet te tunen, een heinz geeft géén garanties op papier en werkt niet samen met mijn garage...
Zelfs als ABT de fabrieksgarantie behoud, dan nog Wat als na 2j. bv. de turbo stuk is ??
Want de garantie bij Audi is maar 2j. !! En ik denk dat de problemen met motor-tuning maar zullen komen na 100.000km.
En al bij al, ben ik vrij content van mn Tfsi
Grtz.
Nick
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenWeet ook in deze config dat je géén velgen hebt, want de standaard "velg" ziet er zo uit:
dus: voor zo'n wagen.
Welk type velgen is het goedkoopst en ziet er toch deftig uit?
Nu audi bestellen = in product half oktober, dat is erg snel? Dan gaat het blijkbaar toch slecht in de auto business, dan moeten er flinke kortingen mogelijk zijn...Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
http://www.aanbod.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daniele_P Bekijk Berichtener is toch een tuner van audi die wel audi garantie geeft? kheb da hier ergens gelezen op het forum..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk BerichtenAls je al de recente comments hier leest zou je beter kiezen voor een okkasie (witte ) quattro.Full-full option.
Als je echt moet letten om opties te nemen om uw budget niet te overschrijden, en persé een nieuwe auto wenst, zijn er massa's mooie alternatieven.
Ik had dit ook in gecalculeerd waarbij alternatieven o.a. de Laguna Coupé was:
voor +- 40K heb je gewoon een full full option met een zware motor !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenAls ik zijn budget zie, zou ik zeker voor een tweedehands gaan...
Als je echt moet letten om opties te nemen om uw budget niet te overschrijden, en persé een nieuwe auto wenst, zijn er massa's mooie alternatieven.
Ik had dit ook in gecalculeerd waarbij alternatieven o.a. de Laguna Coupé was:
voor +- 40K heb je gewoon een full full option met een zware motor !
Comment
Comment