Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
    Die van mij heeft alles, en dat is blijkbaar veel te veel, want niemand is geinteresseerd... of toch wel, gratis
    is verdomd jammer nogmaals, anders was die van mij...
    Als ik iemand ken, laat ik het u weten ok?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Repost, maar toch

Blijft een prachtwagen, de mijne leunt er toch vrij dicht tegen aan (tis wel géén S5 )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
        Een losse gps mag dan wel 'sukkelen' zijn, zo'n ingebouwde is - laat ons eerlijk zijn - stukken te duur voor hetgeen je eraan hebt. Mijn pa zit soms te vloeken op die in zijn A6 omdat die op z'n GSM beter werkt...

Je hebt ook groot gelijk om bij zo'n aantal kilometers per jaar voor een benzine te gaan. Een keuze die aangemoedigd zou moeten worden!

En verder: je hoeft hier voor niemand verantwoording af te leggen wat betreft de (in sommigen hun ogen) 'magere' configuratie'. Wat mij betreft is dit een knappe A5, trek je er voor de rest niets van aan. Sommigen hebben hier blijkbaar een reality check nodig.
        - Benzine is must have voor <10K km's / jaar
        - GPS is leuk maar duur en als je dit maar 5x / jaar gebruikt, koopt u dan een tomtom. Je komt er ook. Buiten de "waarde" na verkoop, is dit enkel kwestie van budget.

en inderdaad, laten we ons gewoon focussen op foto's een ervaringen van bestaande A5 gebruikers zodoende andere forum leden de juiste keuzes maken bij de aanschaf van hun a5.

Ik heb mij ook gebaseerd op feiten en feedback van bestaande rijders met "mijn budget" en ben zeer tevreden van de wagen en onrechtstreeks van de input van de leden van dit forum.

Nah!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Blijft zalig hé!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
            Prijkt op mijn bureaublad in afwachting van the real thing... mét GPS

LOL, ik had die ook staan op mijn desktop!!!!!
            In het echt is hij nog zoveel mooier !

(stiekem ga ik nog 's avonds in de garage nog eens gaan piepen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
              Ik ben nog wel aan het overwegen om de gps optie er toch bij te nemen, niet alleen voor de meerwaarde bij de doorverkoop maar ook omdat ik het altijd zo'n gesukkel vind met een losse gps te werken...
              Eerste vraag is hoe vaak je je GPS gaat gebruiken (ik bedoel, echt om bestemmingen te vinden die je niet kent, niet gewoon om de kaart als leuke decoratie te afficheren...)
              Als je dat echt weinig gaat gebruiken, is de investering zeker niet verantwoord.
              Technisch bent je even goed gediend met een losse GPS die je dan ook in andere wagens en omstandigheden kan gebruiken.
              Probleem bij Audi is dat het dashbord niet aangepast wordt (zoals bij BMW) aan de keuze van de klant. Neem je geen GPS bij BMW, dat heb je een ander dashbord dat geen groot onbenut gat vertoont. Marketingstrategie heet dat... de bedoeling is dat de klant dieper in zijn portemonee tast.
              Mijn Saab heeft geen ingebouwde GPS, het is dan wel wat sukkelen met de Garmin. Ik heb wel een geschikte plaats gevonden waar het niet hindert en toch gevoed wordt zonder slingerde kabels, maar je moet het telkens in en uit installeren uit vrees dat ze nog de kap uitsnijden (2500€) om het spul (nu 250€) te stelen.
              In mijn Q5 moest ik niet kiezen, GPS was bij de dotatie. Werkt deglijk maar niet beter dan de Garmin. Kaarten blijken niet van de versten (mijn straatnummer bestaat 10 jaar en is niet selecteerbaar). Database van de Audi-verdelers bevat nog een adres van mijn vroegere garage die al 2 jaar gesloten is. Voor de rest fijne integratie van alle funkties.
              GSM-voorbereiding is ook zo een vrij dure optie voor een onvolmaakt resultaat : de interfaceplaten voor de recente GSM's zijn vaak niet beschikbaar, dus is het kiezen tussen een achterhaald model van GSM of moeten kijken op een ongebruikt drager onder de armsteun
              ik zal blijkbaar nog mogen betalen om dat spul eruit te bouwen...een toppunt ! Mijn Garmin herkent automatisch evenwelke gedefinieerde BT-GSM, bij het Audi systeem moet een andere GSM dat de laatste gekoppeld telkens opnieuw geselekteerd worden.

Comment

• Kent iemand de afmetingen van de a5 coupe?
                Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                http://www.aanbod.be

Comment

Kent iemand de afmetingen van de a5 coupe?
                  nogmaals, ga is naar een dealer en vraag die brochure, daar staat alles in! ook op de website van audi trouwens:

http://www.audi.com/be/brand/nl/mode...messungen.html
                  Last edited by ; 06/10/2009, 20:03.

Comment

Kent iemand de afmetingen van de a5 coupe?
                    Ik kan mij nu toch echt niet voorstellen dat je, bijna een bestelling voor een A5 geplaatst hebbende, nog geen brochure van de A5 in huis hebt of op zijn minst niet op het internet kunt kijken. Alstublieft zeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                      Ik kan mij nu toch echt niet voorstellen dat je, bijna een bestelling voor een A5 geplaatst hebbende, nog geen brochure van de A5 in huis hebt of op zijn minst niet op het internet kunt kijken. Alstublieft zeg...
                      Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                      http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                        is verdomd jammer nogmaals, anders was die van mij...
                        Als ik iemand ken, laat ik het u weten ok?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech Bekijk Berichten
                          Heb ik ook gemerkt toen ik de mijne eruit gegooid heb. Het leuke is wel dat het vrijgekomen gat ideaal is voor een 16" in te passen (wel met de magneet in de koffer). Ik was voor 200 euro gediend (installatie inclusief: een jobje van 2 uur). Is inderdaad een dag en een nacht verschil qua muziekkwaliteit. Voor B&O te zijn is het wel jammer dat ze zo een ondermaatste sub steken...
                          Als de sub dezelfde is bij het B&O systeem vind ik dit zeker niet kunnen.
                          16" amai mijn oren.
                          Ik heb gewoon terug een 8"geplaatst maar wel,net als jij,met de magneet naar beneden.
                          Is voor mij meer dan voldoende,rij toch meestal zonder muziek om de jankende viercilinder te horen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door motorhead99 Bekijk Berichten
                            Vraagje: trekt de versterker van het ASS uw Earthquake voldoende? Of ben je van plan om een andere in te bouwen? Ik ben nl ook van plan om een andere sub te steken...
                            Lijkt geen probleem te zijn maar het is ook geen 1000 watt hé.
                            Een 300 piekvermogen dacht ik.
                            Een SWS 8" shallow mount.

Comment

• Laat ons eens wat foto's posten van onze eigen Audi's

Bv. zoiets:

Grtz.
                              Nick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                Als de sub dezelfde is bij het B&O systeem vind ik dit zeker niet kunnen.
                                16" amai mijn oren.
                                Ik heb gewoon terug een 8"geplaatst maar wel,net als jij,met de magneet naar beneden.
                                Is voor mij meer dan voldoende,rij toch meestal zonder muziek om de jankende viercilinder te horen.
                                Sorry man, maar ik had me mistypt , het is een 10" ipv de standaard 8". Het is echter heel vreemd want het gat in de hoedenplank lijkt perfect gemaakt voor een 10". Het is pas doordat ze er dat inderdaad zielige opzetstuk in plastiek op monteren dat ze er de 8" inplaatsen. Ik heb enkel 2 gaatjes moeten bijboren en klaar was kees. Ik heb tevens direct ook de hoedenplank laten dynamatten, wat ook veel helpt bij rammelende geluiden. Btw ik heb een JL Audio 10W1V2 gestoken, zou ideaal moeten zijn om de standaard versterker niet te overladen en toch een deftige volle basklank te geven.

Comment

• @ Blaugrana:
                                  Amay, ze zitten hier een beetje op je kop ;-)
                                  AL een tijdje niet meer hier geweest, maar sommige mensen veranderen hier niet

@Redbul2580:
                                  Proficiat met je nieuwe aanwinst !

Nog even en ik heb mijn eerste onderhoudsbeurt, iemand deze al laten doen??
                                  Kostprijs ervan
                                  Hopelijk verlies ik mijn mods niet die gemaakt zijn met de VAGcom, ga dit alleszins
                                  melden dat al deze zaken moeten blijven als ik hem afhaal.
                                  Last edited by E90N; 07/10/2009, 07:35.
                                  Sintruin till I die

Comment

Ik rijd nu met een 2.0 benzine 168pk, dus die verbruikt ook al wat, zal wel wat schelen met de A5 maar niet zo heel veel, toch?
                                    2 liter /168 pk's, dat herinner ik mij niet vaak gezien te hebben
                                    wat zou dat zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                      Lijkt geen probleem te zijn maar het is ook geen 1000 watt hé.
                                      Een 300 piekvermogen dacht ik.
                                      Een SWS 8" shallow mount.
                                      OK. Ik heb nog ergens een oude Xplod liggen van 400watt of zoiets. Kweet alleen niet meer of het een 8" of 10" is, en het is geen shwallow mount... Ik ben benieuwd om fotootjes te zien van uw koffer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        @ Blaugrana:
                                        Amay, ze zitten hier een beetje op je kop ;-)
                                        AL een tijdje niet meer hier geweest, maar sommige mensen veranderen hier niet

@Redbul2580:
                                        Proficiat met je nieuwe aanwinst !

Nog even en ik heb mijn eerste onderhoudsbeurt, iemand deze al laten doen??
                                        Kostprijs ervan
                                        Hopelijk verlies ik mijn mods niet die gemaakt zijn met de VAGcom, ga dit alleszins
                                        melden dat al deze zaken moeten blijven als ik hem afhaal.

Thx! foto's gezien hierboven?
                                        ps: man dat bakje rijdt niet normaal maar heeft véél dorst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                          Laat ons eens wat foto's posten van onze eigen Audi's

Bv. zoiets:

Grtz.
                                          Nick
                                          Ik ga dit wk ook eens wat mooie foto's maken
                                          Thx Nick for the nice pic. (ps: is dat in de texaco in Groot-bijgaarden?)

Comment

Working...
                                          X