Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
    de prijs is bijkomstig tot je echt bestelt...
    U R

Comment

• een vraag aan iedereen.
      ik ga weer terug in nederland wonen en neem mijn A 5 mee.
      waar in belgie moet ik dit melden voor de auto en wat doe ik met de nummerplaaten?

alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
        Wat een "patat" is me dat jong !
        Ik ga duidelijk vooraf vragen hoeveel het me gaat kosten aan de telefoon
        Bij het doorbladeren op het forum meen ik dat er iemand was die rond de €350 betaalde voor die beurt.
        (meen logic..)
        "Het grote onderhoudsprijzen-topic": http://www.autoforum.be/showthread.php?t=15251

Eerste beurt (30.000km) = 282 euro.
        Tweede beurt, een jaar later = 300 euro.

Omdat ik nog niet aan de 60.000km zat, kan ik binnenkort nog eens terugkomen voor enkele onderhoudswerken die ze pas bij die km-stand zullen uitvoeren... veronderstel ik, 'k zal het wel zien.

De olie is idd prijzig, bij de V6'en heb je er dan ook nog eens 7,5l van nodig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
          rembloken was 170 euro incl btw.
          Remblokken, nu al?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
            een vraag aan iedereen.
            ik ga weer terug in nederland wonen en neem mijn A 5 mee.
            waar in belgie moet ik dit melden voor de auto en wat doe ik met de nummerplaaten?

alvast bedankt
            De nummerplaat gewoon terugsturen (= uitschrijven) en dan is 't al in orde denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
              Remblokken, nu al?

na 30.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                Ik stond op het punt de a5 te bestellen tot ik de e coupe zag...nu ben ik toch serieus beginnen twijfelen ja...

Wat een schande he?
                Vandaag een E-coupé gezien en jadadde, wat een bak man!
                PS: die is wel 20% duurder dan een A5 dus was buiten categorie

Comment

• voor de technische mensen onder ons...

is het mogelijk om de toestand van de MT te laten controleren? bv door aan de computer te hangen zodat ze kunnen zien of er wat mis is? ik veronderstel dat ze wel software fouten kunnen uitlezen, maar kunnen ze ook effectief zeggen dat die MT het bijvoorbeeld geen 20.000km zal uithouden?

Lijkt me handig wanneer je opzoek bent naar een 2de hands wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                    voor de technische mensen onder ons...

is het mogelijk om de toestand van de MT te laten controleren? bv door aan de computer te hangen zodat ze kunnen zien of er wat mis is? ik veronderstel dat ze wel software fouten kunnen uitlezen, maar kunnen ze ook effectief zeggen dat die MT het bijvoorbeeld geen 20.000km zal uithouden?

Lijkt me handig wanneer je opzoek bent naar een 2de hands wagen...
                    lijkt me eerder utopisch zoiets ter dege te controleren zonder ontmanteling
                    als tweedehands zou ik enkel gaan voor een wagen waarvan het verleden genoegzaam gekend is
                    de MT kan vreselijk afzien van constant en op het uiterste op te trekken
                    het is niet voor niets dat de MT niet weerhouden wordt bij hoge(re) koppelwaarden

Comment

• waar moeten de nummerplaaten heen, welk adres?

Comment

waar moeten de nummerplaaten heen, welk adres?
                        lokale DIV-kantoor

Comment

waar moeten de nummerplaaten heen, welk adres?
                          Hoi,

Uw verzekeringsmakelaar fikst dat wel voor jou.

Doei,

Stelo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                            Vandaag een E-coupé gezien en jadadde, wat een bak man!
                            PS: die is wel 20% duurder dan een A5 dus was buiten categorie

Mercedes smijt met kortingen en 6 jaar garantie, 2 jaar onderhoud, ...dus in verhouding ni zo heel veel duurder dan a5 hoor...

Fiscale pk ook maar 10 ipv 11 bij de a5...
                            Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                            http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blaugrana Bekijk Berichten
                              Mercedes smijt met kortingen en 6 jaar garantie, 2 jaar onderhoud, ...dus in verhouding ni zo heel veel duurder dan a5 hoor...

Fiscale pk ook maar 10 ipv 11 bij de a5...
                              Mmm, één nazicht per jaar zal het verschil wel niet uitmaken, denk ik.

Mijn budget laat een E coupé niet toe. (Mijn hart en imago trouwens ook niet) Wij wilden alleen een A5, ik heb niet gekeken naar een ander merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten

Mijn budget laat een E coupé niet toe. (Mijn hart en imago trouwens ook niet) Wij wilden alleen een A5, ik heb niet gekeken naar een ander merk.
                                Mja dat snap ik wel. Maar ik ben geen audi fan van het eerste uur, ik geef dat eerlijk toe. Heb ook geen problemen met mensen die dat wel zijn :-)

Zowel de A5 als E Coupe zijn absolute prachtwagens!
                                Mercedes E Coupe 250 CGI Zwart
                                http://www.aanbod.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten

Bij mij hetzelfde, Audi-fan 'in hart en nieren'

Comment

nog een geluk dat je niet meteen bestelde...
                                    Audi "geeft" nu tot 24/10 een setje winterbanden boven op de Lounge !
                                    ik vrees wel dat dit deels van je korting zal afgetrokken worden...
                                    Niet op de A5 coupé blijkbaar. Enkel op A3, 4 en 6.

Blaugrana, A4? A6? E coupé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                      Bij mij hetzelfde, Audi-fan 'in hart en nieren'
                                      Wel bij mij was het net anders, ik heb altijd een grondige afkeer gehad van die zogezegde superieure Duitse wagens, die naar mijn niet zo bescheiden mening er zeer banaal en saai uitzagen. Italiaans design van Alfa Romeo (en de 406 coupe van Peugeot vroeger) konden me dan wel bekoren, maar sinds de A5 (die dan ook door een Italiaan is ontworpen) ben ik wat milder geworden (en sinds 15 jaar rij ik dus met deze Germaan), Audi is echt wel een goeie weg ingeslagen, ook met de R8, A1 en A7 ziet de toekomst er veelbelovend uit.

Maar VW & BMW vind ik nog altijd wreed overrated, zeker qua design, verleden week bvb nog in een nieuwe VW Passat en een (nu einde reeks) BMW 5 serie gezeten, echt triestig dat interieur, zo plastic en inspiratieloos, daar word je toch niet vrolijk van? Ik kan gewoon niet begrijpen dat ze voor die prijsklasse echt niets beters kunnen bedenken. De techniek, comfort en rijervaring zal zeker top zijn, maar voor dat geld moet het er ook goed uitzien vind ik. En als ik zie wat BMW met bvb de 5 GT of de nieuwe 7 serie op de markt gooit, zijn ze echt nog verder weg aan't zinken (al zal je dat wel niet aan de verkoopscijfers zien waarschijnlijk). Maar soit, genoeg van mijn gezever, ieder zijn smaak en back on topic zeker
                                      Last edited by ; 08/10/2009, 00:41.

Comment

elke navigatiesysteem (ook Navtec, ook TomTom) kent je eigen buurt minder goed dan jezelf
                                        het voornaamste is dat je naar je bestemming geleid wordt, waar je de weg niet kent
                                        en daar ga je niet zien dat er (soms) een (klein) omweg gedaan wordt
                                        Het gaat niet over mijn eigen buurt.

Als ik van steenweg A naar steenweg B moet (die A kruist 1 km verder) verwacht ik dat die gps me naar het kruispunt met B stuurt en me dan (bv) linksaf laat slaan, niet dat hij mij direct op A linksaf laat gaan om dat alle prutsbaantjes te doen tot je ergens op B uitkomt, ondertussen meer woonwijken, zone-30's en verkeersdrempels doende dan ik de hele week ervoor heb gezien ... En een Garmin heeft daar echt VEEL last van.

Comment

• Is hier iemand of kent hier iemand een A5 met origineel 'zwart getinte ruiten' als optie.

Kzou graag enkel mn achterste ruit willen vervangen door een origineel zwart getint (26%) exemplaar. Maar bij Carglass zit hij nog niet in hun computersysteem en vragen ze naar een chassis-nummer

Grtz.
                                          Nick

Comment

Working...
                                          X