Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    "Het grote onderhoudsprijzen-topic": http://www.autoforum.be/showthread.php?t=15251

Eerste beurt (30.000km) = 282 euro.
    Tweede beurt, een jaar later = 300 euro.

Omdat ik nog niet aan de 60.000km zat, kan ik binnenkort nog eens terugkomen voor enkele onderhoudswerken die ze pas bij die km-stand zullen uitvoeren... veronderstel ik, 'k zal het wel zien.

De olie is idd prijzig, bij de V6'en heb je er dan ook nog eens 7,5l van nodig.
    Dit is toch een meer schappelijke prijs

Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
    na 30.000km
    Die zijn idd wel heel snel op geweest
    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
      waar moeten de nummerplaaten heen, welk adres?

Ofwel gooi je die in de voorziene box bij een DIV kantoor ofwel geef je die aan je verzekeringsagent die dat voor jou zal doen
      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
        Is hier iemand of kent hier iemand een A5 met origineel 'zwart getinte ruiten' als optie.

Kzou graag enkel mn achterste ruit willen vervangen door een origineel zwart getint (26%) exemplaar. Maar bij Carglass zit hij nog niet in hun computersysteem en vragen ze naar een chassis-nummer

Grtz.
        Nick
        Er staat een zwarte A5 2.0 Tdi Quattro met verdonkerde ruiten in de showroom van de Audi Raes Garage in Brugge.

Auto is wel al verkocht dus mogelijk staat hij er nu niet meer, 2 weken geleden stond hij er alleszins nog, wat een machine was me dat, 20" 7-dubbelspaaks velgen, yammie...
        2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
        2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
          Er staat een zwarte A5 2.0 Tdi Quattro met verdonkerde ruiten in de showroom van de Audi Raes Garage in Brugge.

Auto is wel al verkocht dus mogelijk staat hij er nu niet meer, 2 weken geleden stond hij er alleszins nog, wat een machine was me dat, 20" 7-dubbelspaaks velgen, yammie...
          Mijn auto (die "verkeerd" geleverd was) staat ook nog in de showroom bij veys.

Zwart, 20inch dubbele spaken, TFSI motor, S-line, etc...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
            Dit is toch een meer schappelijke prijs

Die zijn idd wel heel snel op geweest

zo kunnen natuurlijk zeggen wat ze willen...

langs de andere kant elke dag sint-truiden hasselt.. is niets anders dan verkeerslichten, en dus remmen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
              zo kunnen natuurlijk zeggen wat ze willen...

langs de andere kant elke dag sint-truiden hasselt.. is niets anders dan verkeerslichten, en dus remmen
              lijkt mij toch zeer weinig in gewoon verkeer

Comment

• De winter staat voor de deur, dus heb ik vandaag m'n winterbanden en velgen besteld. Bij Audi hebben ze nu een set S5 18" velgen met winterbanden,dus dat was snel beslist. Heb dit altijd al heel mooie velgen gevonden, en voor een winterband is 18" toch wel het maximum. Voor de geïnteresseerden: 647 Euro per stuk, inclusief banden, montage en uitlijning.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                  De winter staat voor de deur, dus heb ik vandaag m'n winterbanden en velgen besteld. Bij Audi hebben ze nu een set S5 18" velgen met winterbanden,dus dat was snel beslist. Heb dit altijd al heel mooie velgen gevonden, en voor een winterband is 18" toch wel het maximum. Voor de geïnteresseerden: 647 Euro per stuk, inclusief banden, montage en uitlijning.
                  zeg ze af, en check mijn signature
                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
                    zeg ze af, en check mijn signature
                    OK voor mij, maar ze moeten wel op factuur kunnen...

Comment

• ja spijtig, het is een particuliere verkoop

Comment

• viperman jammer dat het geen 19 of 20 inchers zijn anders...

Comment

• Viperman, kan je ze zelf niet gebruiken? Is toch een heel mooi setje!?

Comment

• Volgens mij is viperman telkens in de buurt als er iets "van de camion" valt

Die zwart glanzende grille en nu deze velgen....

Waarom koop je deze als je ze zelf niet oplegt ???
                            Last edited by E90N; 09/10/2009, 23:58.
                            Sintruin till I die

Comment

• viperman als jij nou ergens 20inch velgen kan vinden graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                                viperman jammer dat het geen 19 of 20 inchers zijn anders...
                                19 of 20 inch winterbanden? Amaai, jij gaat mogen zoeken zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                  Volgens mij is viperman telkens in de buurt als er iets "van de camion" valt

Die zwart glanzende grille en nu deze velgen....

Waarom koop je deze je ze zelf niet oplegt ???
                                  slecht karakter gij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netskam Bekijk Berichten
                                    slecht karakter gij

Niet beter of slechter dan het uwe

WInterbanden en velgen zijn enkele "nuttig" bij max 18 " mijn gedacht
                                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                      Viperman, kan je ze zelf niet gebruiken? Is toch een heel mooi setje!?
                                      De A5 zelf wordt binnekort ook verkocht, zal dan vervangen worden door een leasebak ... ik ga meer van die winterset kunnen recuperen in nieuwstaat en op dit moment van het jaar dan dat ze gebruikt is, ook al is het maar een maand ofzo.

Comment

• hoeveel moet je ervoor hebben?

never mind kheb je handtekening post gezien

Comment

• Auto aangekomen bij dealer

Mijn A5 is eindelijk aangekomen bij de dealer!!! Nu ja, 'k heb er maar een goeie 5 weken moeten op wachten, dus ik kan niet klagen!

Momenteel zit'em nog in de verpakking en staat hij nog op blokken, maar 'k wou toch al eens een fotoke gaan nemen.

Nu is het nog wachten op mijn 20" velgen, die geleverd worden op een andere A5 en dan is het wielen versteken en opleveren...
                                          Bijgevoegde Bestanden
                                          Last edited by ; 11/10/2009, 14:59.

Comment

Working...
                                          X