Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wil ook de ABT-tuning, maar mijn dealer zegt te moeten wachten tot de auto (132kw 2.0 TFSI) is geleverd om het juiste programma te kunnen installeren. Ook dan pas kan hij de prijs berekenen. Zou afhankelijk zijn van motortype/stuurdoos. Hopelijk leveren ze de nieuwe motoren niet met anti-chiptuning software.
met een in-house kit onder de vorm van de ABT-oplossing, mogen wij ons verwachten op een steeds betere beveiliging, zeker op het gebied van de opspoorbaarheid
Ik wil ook de ABT-tuning, maar mijn dealer zegt te moeten wachten tot de auto (132kw 2.0 TFSI) is geleverd om het juiste programma te kunnen installeren. Ook dan pas kan hij de prijs berekenen. Zou afhankelijk zijn van motortype/stuurdoos. Hopelijk leveren ze de nieuwe motoren niet met anti-chiptuning software.
Dat klopt, bij mij was dit juist hetzelfde antwoord dat ik kreeg.
Ondertussen heb ik een prijs hiervoor gekregen.
Niet dus! Dan heb ik er goed aan gedaan om de mini-coyote te bestellen via de Autogids.
oeps ! kleine vergissing van mij... ik bedoelde uiteraard de mini-coyote !
ben wel benieuwd of de belgische "community" zich goed gedraagt en de database aanvult
Is het mogelijk om wat foto's te posten van de nieuwe subwoofer?
Eindelijk eens de tijd gevonden om de door H.Nick en duc748 gevraagde foto's van de nieuwe
subwoofer te maken.
Stelt eigenlijk niet veel voor maar speelt stukken beter dan de originele.
Het is een Earthquake SWS 8"shallow mount.
150 rms en 300 piekvermogen wat me nog haalbaar lijkt voor de standaard versterker.
Zijn wel Gsm foto's van matige kwaliteit.
Ik heb met moeite eigenlijk 8 weken moeten wachten
( zonder rekening te houden met de fout bij bestelling) en
ik ben altijd vriendelijk ontvangen geweest bij mijn dealer, ook na
het 2 wekelijks bezoeken vd showroom en het wekelijks doorsturen van
configuraties en vragen..
Lol bij mij is het feitelijk identiek ook 2 wekelijks de showroom bezocht, daartussen nog eens gebeld denk bij mezelf dat diene verkoper doodcontent zal zijn dak mijne auto zal hebben zodat ie van m'n gezaag verlost is.
Weliswaar net zoals bij u steeds vriendelijk ontvangen en steeds deed ie al het mogelijke.
Eindelijk eens de tijd gevonden om de door H.Nick en duc748 gevraagde foto's van de nieuwe
subwoofer te maken.
150 rms en 300 piekvermogen wat me nog haalbaar lijkt voor de standaard versterker.
Dat ziet er heel netjes uit! Neemt bijna geen plaats in precies.
subwoofer te maken.
Heb je de ander luidsprekers (midden + hoge tonen) ook vervangen? Ongeacht de stijl van muziek de je beluistert, die subwoofer neemt nog geen 10% van de totale geluidsdruk voor zijn rekening.
Steekt die standaard woofer die jij er hebt uigehaald ook in de koffer bij het B&O systeem? Of heb jij het B&O systeem? Want ik vind die muziek installatie eigenlijk helemaal niet slecht klinken. Ook niet bij zware bassen...
Van half januari tot half oktober is ook 10 maand
morgen de grote dag normaal gezien, ga meteen foto's gaan nemen
Eigenlijk moet je pas beginnen te tellen toen de 2liter definitief van de band rolde
In januari was totaal niet zeker wanneer deze geproduceerd ging worden.
Dus een zogezegde pré-order ...
Dat in overwegng genomen heb je niet zo lang moeten wachten denk ik
Comment