Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
    Heb je de ander luidsprekers (midden + hoge tonen) ook vervangen? Ongeacht de stijl van muziek de je beluistert, die subwoofer neemt nog geen 10% van de totale geluidsdruk voor zijn rekening.
    Neen,de andere heb ik niet vervangen.
    Had vooral last van resonantie en hoe moet ik het zeggen,na elke bas een tweede dreun maar dan vals.
    Denk dat het vooral de plastic behuizing is die verantwoordelijk was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
      Steekt die standaard woofer die jij er hebt uigehaald ook in de koffer bij het B&O systeem? Of heb jij het B&O systeem? Want ik vind die muziek installatie eigenlijk helemaal niet slecht klinken. Ook niet bij zware bassen...
      Daar heb ik geen flauw idee van,maar denk het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
        Daar heb ik geen flauw idee van,maar denk het niet.
        Bij de B&O is de sub iets zwaarder (iets grotere magneet), maar nog steeds niet om over naar huis te schrijven. Eigenlijk is de sub gewoon dezelfde als de luidsprekers in de deuren bij de B&O. Ik heb deze vervangen door een iets grotere en zwaardere en het resultaat is best te pruimen . De bassen klinken nu veel voller en warmer. Ik heb ook de hoedenplank gedynamat, wat ook wel meehelpt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predtech Bekijk Berichten
          Bij de B&O is de sub iets zwaarder (iets grotere magneet), maar nog steeds niet om over naar huis te schrijven. Eigenlijk is de sub gewoon dezelfde als de luidsprekers in de deuren bij de B&O. Ik heb deze vervangen door een iets grotere en zwaardere en het resultaat is best te pruimen . De bassen klinken nu veel voller en warmer. Ik heb ook de hoedenplank gedynamat, wat ook wel meehelpt.
          een hoedenplank is toch geen ideale plaats voor een woofer
          was er geen plaats genoeg onderaan in de koffer of in de achtervelugels ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
            een hoedenplank is toch geen ideale plaats voor een woofer
            was er geen plaats genoeg onderaan in de koffer of in de achtervelugels ?
            Klopt, maar ik wou niet terug beginnen met een hele verbouwing van mijn koffer... Had een basskist geplaatst in de koffer van mijn vorige A3, en de bas die daaruit kwam was heel lekker, maar ik had nu gewoon geen zin om terug te beginnen met een kistje met apparte versterker e.d., vandaar de hoedenplank-oplossing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
              Van half januari tot half oktober is ook 10 maand
              morgen de grote dag normaal gezien, ga meteen foto's gaan nemen
              10-11 maand wachten voor een gewone 2-deurs gezinsauto is wel erg lang. Er zijn toch voldoende alernatieven op de markt bij Peugeot, Renault , Toyota enz die kwalitatief evenwaardig zijn en bovendien sneller leverbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                10-11 maand wachten voor een gewone 2-deurs gezinsauto is wel erg lang. Er zijn toch voldoende alernatieven op de markt bij Peugeot, Renault , Toyota enz die kwalitatief evenwaardig zijn en bovendien sneller leverbaar.

Da meent ge toch ni?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
                  Zeker !

Kijk naar een Yaris, een C2 of een 308.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten

Da meent ge toch ni?
                    Dat doet 'ie in andere threads ook altijd.

Effe een intermezzo. M'n A5 is een geweldige auto. Ik rij nu meer dan 2 jaar met deze auto en ik vind 'em beter dan ooit. De juiste zitpositie gevonden (verschil tussen goed zitten en spot-on); het stuurgevoel gewoon geraakt; schakelpunten ken je blindelings; prestaties zijn zeer goed; quattro...

Comment

• Kim Clijsters en haare vriend rijden met een zwarte a5 3.0 tdi .
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Dat vind ik best jammer, zoveel centen en dan een tractor kopen

Comment

• Wanneer leggen jullie de winterbanden op ???
                          Kent er iemand de maten voor de 17" ?
                          dacht 225-45-17 ?? of 225-50-17

welk merk ??
                          hoeveel profiel zit op een "nieuwe", op't net heb ik er gevonden met 8-9mm profiel
                          Last edited by E90N; 25/10/2009, 19:12.
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skirmi Bekijk Berichten
                            Dankzij een klein overtuigingsduwtje van Dragonfly ook n A5 besteld, dus wordt het tijd dat ik me ook eens op dit forum smijt

Iemand ervaring met "chippen" van de 2.7TDI met multitronic .... ?
                            Yep, koop een 3.0tdi , anders eraf blijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                              Dat doet 'ie in andere threads ook altijd.

Effe een intermezzo. M'n A5 is een geweldige auto. Ik rij nu meer dan 2 jaar met deze auto en ik vind 'em beter dan ooit. De juiste zitpositie gevonden (verschil tussen goed zitten en spot-on); het stuurgevoel gewoon geraakt; schakelpunten ken je blindelings; prestaties zijn zeer goed; quattro...
                              volleeeeeeeeeeedig akkoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thomas G Bekijk Berichten
                                De mijne staat in Brussel! Kwestie van dagen nu.
                                EINDELIJK!!
                                Amaai t zal tijd worden... veel geduld gehad! net als ik

Comment

• Enkele shots van mijn A5:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vince4Audi Bekijk Berichten
                                    Enkele shots van mijn A5:

Knap met da sportpakket erop !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                      Knap met da sportpakket erop !!!
                                      Waar zie jij een sportpakket ???
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                        Waar zie jij een sportpakket ???
                                        Idd ben verkeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Wanneer leggen jullie de winterbanden op ???
                                          Kent er iemand de maten voor de 17" ?
                                          dacht 225-45-17 ?? of 225-50-17

welk merk ??
                                          hoeveel profiel zit op een "nieuwe", op't net heb ik er gevonden met 8-9mm profiel
                                          Ik normaal ergens half november,hangt een beetje af van het weer en de temperatuur.
                                          Voor een 17" is het normaal gezien een hoogte 50 maar denk niet dat een 45 een probleem geeft.
                                          Op de autokeuring bvb.heb je een marge van 2%.
                                          Dacht dat nieuwe een profiel hadden van om en bij de 9mm.
                                          Ik heb nu Nokian's liggen en ben hier heel tevreden van,zien wat het geeft als ze een jaartje gestald zijn
                                          geweest en half versleten zijn.
                                          Anders eens kijken op autobandentest.com.

Comment

Working...
                                          X