Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
    WoKe :

mooie poep...

Comment

• hupla, na 1.5 mnd is er vandaag een madam gewoon knalweg in de poep gereden van de audi

Wel in ons recht maar toch weer dat rondgeloop en gezever...
      Misschien eens kijken hoe we een s-line diffusor achteraan kunnen bijsteken (hihihihihi)
      Iemand een idee wat dat kost bij audi-garage?

Last edited by ; 27/10/2009, 20:30.

Comment

• Vandaag nog iets gezien aan de motorkap die niet fijn overgaat naar de bumper...
        Ik weet niet of dit normaal is maar wat is jullie gedacht:

foto's:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
          Knap met da sportpakket erop !!!
          Geen sportpakket... gewoon de 20" velgskes opgestoken.

Heb wel de S5 spiegelkappen besteld, gewoonweg omdat ik ze prachtig vind samen met het alu frame van de voorruit!

't Is wel niet de bedoeling dat ik probeer een afgekookte S5 ineen te steken natuurlijk!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
            Vandaag nog iets gezien aan de motorkap die niet fijn overgaat naar de bumper...

foto's:

Redbull,

Moest je mij zeggen dat dit een tweedehands was, dan zou ik zeggen dat hij vooraan een ongelukske heeft gehad en slecht hersteld is.

Als het een nieuwe is, kan het zijn dat ze iets moeten doen hebben aan de motorkap en zou ik onmiddellijk naar de garage gaan en het aankaarten! Normaal zullen ze gewoon de motorkap moeten regelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
              Vandaag nog iets gezien aan de motorkap die niet fijn overgaat naar de bumper...

foto's:

Is bij mij ook zo maar wel niet zo veel.
              Jij hebt,als ik mij niet vergis,een andere grille laten plaatsen en hebben ze de bumper toch iets
              te ver naar achter gezet.
              Had dit ook toen we een grotere intercooler hebben gestoken maar heb dit achteraf bijgeregeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vince4Audi Bekijk Berichten
                Redbull,

Moest je mij zeggen dat dit een tweedehands was, dan zou ik zeggen dat hij vooraan een ongelukske heeft gehad en slecht hersteld is.

Als het een nieuwe is, kan het zijn dat ze iets moeten doen hebben aan de motorkap en zou ik onmiddellijk naar de garage gaan en het aankaarten! Normaal zullen ze gewoon de motorkap moeten regelen.
                Vrees dat uw kar dan ook al een ongelukske zal gehad hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                  Is bij mij ook zo maar wel niet zo veel.
                  Bij mij ook , maar idd niet zo erg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                    Bij mij ook , maar idd niet zo erg.
                    bij die van mij ook, maar ook niet zo erg
                    Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Shadowlook, is dit nu al te verkrijgen op een A5 ofniet ?

Iemand foto's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                        Vrees dat uw kar dan ook al een ongelukske zal gehad hebben.
                        Als de dealer zo een resultaat afleverd na het plaatsen van een nieuwe grille, heb ik toch mijn twijfels! Dat is als hij zo niet is afgeleverd als hij gekocht is!

Zelf heb ik dit probleem niet op de wagen, gelukkig maar...

Comment

• led lichten...

heeft er iemand van jullie achteraan al de led lichten gestoken ?
                          (achteraf )

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vdk01 Bekijk Berichten
                            heeft er iemand van jullie achteraan al de led lichten gestoken ?
                            (achteraf )

Grtz
                            Beste en wellicht enigste optie is via Kufatec.

Ik zal dit binnenkort ook zelf doen

Grtz.
                            Nick

Comment

• ben vandaag mn wintervelgen gaan ophalen bij de spuiter. Ze zijn donkerder dan origineel.
                              Last edited by BARTVDS; 16/09/2010, 07:59.

Comment

• zelf doen ??
                                dat zie ik mij nog niet tot een goed einde brengen...

ma hoorde toen ze nog niet lang uit waren, dat er regelmatig problemen waren met de installatie (nl foutmeldingen op boordcomputer) ?

zouden deze opgelost zijn ?

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                  ben vandaag mn wintervelgen gaan ophalen bij de spuiter. Ze zijn donkerder dan origineel.
                                  Op een foto ben je nooit zeker, maar voor mij zien ze er origineel uit van kleur...

EDIT, enkel die achterste velg ziet er donkerder uit. Zal misschien door de flash komen dat die andere velgen een standaardkleur lijken te hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thibaut Bekijk Berichten
                                    650€ incl btw
                                    afzetters

inspectie zonder olieverversing was al voor 76€ incl btw, dus om er gewoon naar te kijken denken wij dan

olie verversen was voor 7.5l -> 177euro incl btw. normaal gezien hebben deze garages toch grote vaten olie staan? HIER HEBBEN ZE 15 BUSJES VAN 0.5L GEBRUIKT.

rembloken was 170 euro inclbtw . plaatsing ervan was 32€ voor het uit- en inbouwen van de remblokken vooraan. en nog eens 18€ voor het uit- en inbouwen van de velgen !!! (een vervangwagen voor heel de dag kost even veel als het uit- en inbouwen van je velgen)
                                    Thibaut, even dit terug naar voren gehaald:
                                    Gisteren mijn beurt van 30k laten doen bij andere dealer omdat ik D niet vertrouw na uw verhaal
                                    Kostprijs: €350 all inn
                                    Vroeg dat van die remblokjes die bij jullie vervangen waren...
                                    Bij de mijne was er nog RUIM voldoende op.
                                    Komt erop neer dat ofwel uwe dealer u in het zak gezet heeft ofwel remt uwe pa
                                    fenomeneel bruusk en veel.

Er moest dus een update gebeuren en daarmee ben ik mijn VAG instellingen kwijt
                                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

Er moest dus een update gebeuren en daarmee ben ik mijn VAG instellingen kwijt
                                      Vrijschakeling videobeeld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
                                        Beste en wellicht enigste optie is via Kufatec.

Ik zal dit binnenkort ook zelf doen

Grtz.
                                        Nick

ik zou da wel door een ander laten doen, want ben bang da er fouten zouden aangegeven worden...

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                          Vrijschakeling videobeeld?
                                          Da was ik van plan nog te laten doen, neen andere zaken
                                          zoals biep geluid, LED's constant aan samen met achterlichten enz...
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X