Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
    Ik heb precies €297 (btw incl.) betaald bij D'Ieteren Mail te Brussel voor mijn 2.0 Tfsi.

(Olie + oliefilter & volledig nazicht aan 30.000km)

wa een verschillen, zou niet mogen
    ik heb op 3 plaatsen gebeld en allen rond de €350 voor de 2.7
    Sintruin till I die

Comment

• ter infó:
      Now we introduce the third generation of PPC - PPC 3 BSR Tuning System! The new PPC 3 is thoroughly worked out with a color screen and a slim appearance. The user interface is improved with menus that are pedagogic and also supporting different languages. During the programming you will see explaining text messages to make the handling easy. There is also a progress bar counting both time and percentage to show how the programming is proceeding.

The hardware of the new PPC 3 is more powerful, providing a possibility for faster communication with many car models. Data transfer between PPC 3 and BSR’s server via the Internet is now faster, and is handled by the new program PPC Sync 3. With this program you can download the latest tuning software for your car, which is very useful if you, for example, take the car in for service and the workshop updates your stock software.
      New Audi A4 and A5 2008-->
      1.8TFSI 160/170Hp (with PPC 3: 215Hp/330Nm)
      2.0TFSI 180/211Hp (with PPC 3: 257Hp/382Nm)
      2.0TDI 143/170Hp (with PPC 3: 191Hp/431Nm)
      2.7TDI 190Hp (with PPC 3: 240Hp/504Nm)
      3.0TDI 240Hp (with PPC 3: 285Hp/574Nm)

Comment

• ik heb zelf zeer goede ervaring met BSR.
        ik heb mijn Volvo S60 hiermee getuned , zeer makkelijk en zeer snel.

Comment

• Wat vinden jullie de mooiste getunede A5-en? Daarmee bedoel ik de carroseriekits.

Comment

• S line exterieur / S5 exterieur. Daar houdt het op.

Comment

• Het positieve aan een accidentje is dat ik nu achteraan een diffusor kan laten steken aan een spotprijsje

Comment

• Ik vind die diffusor lelijk
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Goed filmpje 211 pk voorwielaandrijving acceleratie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
                    Wat vinden jullie de mooiste getunede A5-en? Daarmee bedoel ik de carroseriekits.
                    De meest subtiele bodykits vind ik nog de mooiste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
                      Ik heb onlangs een update laten uitvoeren.
                      De software(tuning) moest opnieuw worden geinstalleerd.
                      Ze nemen bij het tunen altijd een backup.
                      No problem dus....
                      Als ze die backup terug installeren, ben je de officiele update van je motorsturing weer kwijt.
                      Dus ze zouden niet die backup mogen installeren, maar opnieuw een tuning uitvoeren op de laatst officieel geinstalleerde software.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                        Als ze die backup terug installeren, ben je de officiele update van je motorsturing weer kwijt.
                        Dus ze zouden niet die backup mogen installeren, maar opnieuw een tuning uitvoeren op de laatst officieel geinstalleerde software.
                        als een offilciële dealer de vroegere tuning (behalve die van ABT, natuurlijk...) opnieuw installeren, delen ze de verantwoordelijkheid van de "transformatie". Het zou mij verbazen dat ze dat doen...
                        Ik denk eerder dat een nieuw bezoek naar de tuner zich opdringt; niet zo erg daar dat geval bij de meeste tuners voorzien is, maar zo blijven wij ook bezig !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                          Ik vind die diffusor lelijk
                          Achteraan vind ik dit toch wel mooi hoor, vooraan vind ik de "standaard" bumper knapper...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
                            Tsja, klopt ook natuurlijk. ABT heeft bv. specifieke motortuningpakketten, afgestemd op motortype en stuurdoos (softwareversie).

Comment

• Net een leuke discussie met m'n garage gehad. Ik maak een afspraak voor m'n onderhoud en meld dat ik graag zou hebben dat ze m'n remklauwen terug roestvrij maken. Ik vind namelijk dat dit niet kan op zo'n auto, en ik erger me daar elke dag aan. Lijkt me logisch dat ze dat even kosteloos regelen voor mij. Niet dus. Je kan die klauwen matzilver laten spuiten, maar dat kost uiteraard geld. En dat weiger ik te betalen. Ik kan er niet aan doen dat ze enerzijds open velgen aanprijzen (de mijne zijn Y-velgen), en anderzijds daardoor m'n verroeste klauwen zichtbaar worden. De rest van de discussie ga ik jullie besparen, maar ik heb uiteindelijk m'n gelijk gehaald, binnen 2 weken zou dit probleem van de baan moeten zijn. Ik heb ondertussen gemerkt dat ook BMW en Mercedes last hebben van dit fenomeen, maar m'n vorige Audi's hadden dit niet. Dus, heb ik een slecht exemplaar of hebben jullie hier allemaal last van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                Net een leuke discussie met m'n garage gehad. Ik maak een afspraak voor m'n onderhoud en meld dat ik graag zou hebben dat ze m'n remklauwen terug roestvrij maken. Ik vind namelijk dat dit niet kan op zo'n auto, en ik erger me daar elke dag aan. Lijkt me logisch dat ze dat even kosteloos regelen voor mij. Niet dus. Je kan die klauwen matzilver laten spuiten, maar dat kost uiteraard geld. En dat weiger ik te betalen. Ik kan er niet aan doen dat ze enerzijds open velgen aanprijzen (de mijne zijn Y-velgen), en anderzijds daardoor m'n verroeste klauwen zichtbaar worden. De rest van de discussie ga ik jullie besparen, maar ik heb uiteindelijk m'n gelijk gehaald, binnen 2 weken zou dit probleem van de baan moeten zijn. Ik heb ondertussen gemerkt dat ook BMW en Mercedes last hebben van dit fenomeen, maar m'n vorige Audi's hadden dit niet. Dus, heb ik een slecht exemplaar of hebben jullie hier allemaal last van?
                                juist daarom verkies ik eerder "gesloten" velgentekeningen die de mechaniek verbergen (samen met het vuil aan de binnenkant van de velg)

Comment

• Nieuw dashboard Audi A4, dus waarschijnlijk ook Audi A5

Het lijkt erop dat Audi bezig is om de klokkenwinkel van de A4 een kleine facelift te geven. Er zijn namelijk een aantal foto’s opgedoken waarbij het instrumentarium duidelijk anders is dan bij de exemplaren die we al kennen. Ik ben geen diehard Audi fanboy, dus misschien zie ik iets over het hoofd. Wat denk […]

Hier enkele foto's:

Zou dit echt zijn??

Grtz.
                                  Nick
                                  Last edited by ; 03/11/2009, 23:41.

Comment

Nieuw dashboard Audi A4, dus waarschijnlijk ook Audi A5

Het lijkt erop dat Audi bezig is om de klokkenwinkel van de A4 een kleine facelift te geven. Er zijn namelijk een aantal foto’s opgedoken waarbij het instrumentarium duidelijk anders is dan bij de exemplaren die we al kennen. Ik ben geen diehard Audi fanboy, dus misschien zie ik iets over het hoofd. Wat denk […]

Hier enkele foto's:

Zou dit echt zijn??

Grtz.
                                    Nick
                                    niet mis, het verbetert de leesbaarheid, en dat mocht wel !
                                    nu nog die lelijke alu verwijderen, en het is in orde

Comment

• Wat dat dashboard betreft, 't is overduidelijk gebaseerd op een A4/A5... het heeft toch ook die afmetingen. Maar de wijzerplaten liggen nogal plat vind ik. De kijkhoek op de wijzerplaten doet mij vermoeden dat het eerder van een SUV moet zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
                                        Net een leuke discussie met m'n garage gehad. Ik maak een afspraak voor m'n onderhoud en meld dat ik graag zou hebben dat ze m'n remklauwen terug roestvrij maken. Ik vind namelijk dat dit niet kan op zo'n auto, en ik erger me daar elke dag aan. Lijkt me logisch dat ze dat even kosteloos regelen voor mij. Niet dus. Je kan die klauwen matzilver laten spuiten, maar dat kost uiteraard geld. En dat weiger ik te betalen. Ik kan er niet aan doen dat ze enerzijds open velgen aanprijzen (de mijne zijn Y-velgen), en anderzijds daardoor m'n verroeste klauwen zichtbaar worden. De rest van de discussie ga ik jullie besparen, maar ik heb uiteindelijk m'n gelijk gehaald, binnen 2 weken zou dit probleem van de baan moeten zijn. Ik heb ondertussen gemerkt dat ook BMW en Mercedes last hebben van dit fenomeen, maar m'n vorige Audi's hadden dit niet. Dus, heb ik een slecht exemplaar of hebben jullie hier allemaal last van?
                                        Het helpt als ge uw wagen niet in de carwash wast.. Ik ben 1 keer naar de self carwash geweest en mijn remschijven waren ook verroest.. Sindsdien altijd terug thuis gewassen met goede producten en mijn remschijven zien er terug perfect uit..

Comment

Nieuw dashboard Audi A4, dus waarschijnlijk ook Audi A5

Hier enkele foto's:

Zou dit echt zijn??

Grtz.
                                          Nick
                                          Dit is de toekomstige audi A8 .

Comment

Working...
                                          X