Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
    Van zodra de temperatuur onder 7° graden Celsius zakt totdat de temperatuur boven 7° Celsius stijgt.
    ik zou graag even vergelijkende testen willen zien (droog/nat)
    - zomer vs winter rond de 10° (de gemiddelde temperatuur in Vlaanderen van november tot maart)
    x in remafstand
    x in uitwijkingsmanoeuver (elan...)
    x bij toenemende snelheid in cirkel
    - dan hetzelfde bij 0° (droog/nat)

Bij sneeuw of ijzel hoeft de test niet, ik ken het antwoord

dit om te evalueren wat wij echt aan winterbanden hebben als wij niet gaan skiën

Comment

• Daarnet een gele A5 gezien. Niet echt mijn ding

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
        Daarnet een gele A5 gezien. Niet echt mijn ding
        Haha, nee zeker niet op een A5!
        Ik heb ooit eens een proefrit gedaan met een Porsche 968CS in het geel... veel beziens, dat wel!

Comment

• mijn vrouw is vandaag onze A5 gaan ophalen ,comfortabler dan verwacht met die 20 ers en s line.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
            mijn vrouw is vandaag onze A5 gaan ophalen ,comfortabler dan verwacht met die 20 ers en s line.
            wat ik al altijd zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk Berichten
              Haha, nee zeker niet op een A5!
              Ik heb ooit eens een proefrit gedaan met een Porsche 968CS in het geel... veel beziens, dat wel!
              en op een RS4 b5 ?
              <----------
              1991 Audi S2 coupe
              2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Laat mij de volgende zijn die weer het slachtoffer geworden is van het egoïsme van bepaalde personen op deze wereld.
                Vanmiddag ben ik naar de winkel geweest en bij het terug naar buiten komen werd ik getrakteerd op een 'leuke' verrassing.
                Een of andere plezante vond het nodig om ff in mijn flank te rijden om dan, zonder zich bekend te maken, daarna doodleuk door te rijden !!!!
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door duc748 Bekijk Berichten
                  Laat mij de volgende zijn die weer het slachtoffer geworden is van het egoïsme van bepaalde personen op deze wereld.
                  Vanmiddag ben ik naar de winkel geweest en bij het terug naar buiten komen werd ik getrakteerd op een 'leuke' verrassing.
                  Een of andere plezante vond het nodig om ff in mijn flank te rijden om dan, zonder zich bekend te maken, daarna doodleuk door te rijden !!!!
                  Balen zeg!!! Modderfokkers!

Comment

• duc dit doet pijn!!!!!!!!

Comment

Laat mij de volgende zijn die weer het slachtoffer geworden is van het egoïsme van bepaalde personen op deze wereld.
                      Een triestige sukkel die niet kan rijden of er gewoon zelf niet mee inzit, een kras meer of minder, en er maar van uitgaat dat dat voor alle andere mensen ook zo is. Op mijn vriendin haar auto is het van 't zelfde. Balen is dat.

Comment

Das niet leuk, hopelijk heb je een goeie omnium!
                        Maar lijkt me eerder van een trekhaak te zijn zo laag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                          Das niet leuk, hopelijk heb je een goeie omnium!
                          Maar lijkt me eerder van een trekhaak te zijn zo laag

spijtig genoeg valt de omnium tegen en zal het uit eigen zak moeten komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                            mijn vrouw is vandaag onze A5 gaan ophalen ,comfortabler dan verwacht met die 20 ers en s line.
                            20inch met S-line rijdt zeer leuke (combinatie sport en comfort is zeer goed)

Comment

spijtig genoeg valt de omnium tegen en zal het uit eigen zak moeten komen.
                              balen man !
                              Sintruin till I die

Comment

• LPG

Heren,

technisch vraagje..Weet iemand of je op de TFSI motoren een LPG installatie kan koppelen?

Gr

Comment

De mentaliteit van tegenwoordig!!! Maar mocht ik zoiets zien gebeuren, dan zou ik er mij toch mee bemoeien. Schandalig !!!
                                  Goeie raad : zo vlug mogelijk laten herstellen, elke dag dat je daarop moet toekijken is een rotdag.
                                  BMW M2 Coupé
                                  Audi S5
                                  Nobody is Perfect!

Comment

Ja,dat is tegenwoordig zo wat de mentaliteit spijtig genoeg.
                                    Kan ook zijn dat de bestuurder het niet heeft gevoeld (aanhangwagentje,bestelwagen)
                                    Met de torenhoge verzekeringspremies is het ergens wel te verstaan maar absoluut niet goed te keuren.
                                    Kan het van een winkelkarretje zijn?

Comment

• Torenhoge verzekeringspremies???

Ik rijd ondertussen 27 jaar met de wagen, en als ik dit bekijk is een verzekeringspremie niet duurder dan pakweg 25 jaar geleden, maar dan wel voor een wagen met een gelijkaardig vermogen.
                                      Niet vergeten dat alle wagens nu bijna het dubbele hebben aan vermogen, en zeker het dubbele kosten in nieuwwaarde.

Maar alé, dit was efkes off-topic.
                                      Graag nu terug verder keuvelen over de technische kanten en de schoonheid van een Audi...

Greetz,

Stelo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        Ja,dat is tegenwoordig zo wat de mentaliteit spijtig genoeg.
                                        Kan ook zijn dat de bestuurder het niet heeft gevoeld (aanhangwagentje,bestelwagen)
                                        Met de torenhoge verzekeringspremies is het ergens wel te verstaan maar absoluut niet goed te keuren.
                                        Kan het van een winkelkarretje zijn?
                                        Winkelkarretje lijkt me niet mogelijk aangezien de lak van de andere wagen begint ter hoogte van het midden van mijn deur en door loopt tot het achterwiel.
                                        Mij ga je niet wijsmaken dat je zoiets niet voelt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten
                                          Torenhoge verzekeringspremies???

Ik rijd ondertussen 27 jaar met de wagen, en als ik dit bekijk is een verzekeringspremie niet duurder dan pakweg 25 jaar geleden, maar dan wel voor een wagen met een gelijkaardig vermogen.
                                          Niet vergeten dat alle wagens nu bijna het dubbele hebben aan vermogen, en zeker het dubbele kosten in nieuwwaarde.

Maar alé, dit was efkes off-topic.
                                          Graag nu terug verder keuvelen over de technische kanten en de schoonheid van een Audi...

Greetz,

Stelo
                                          We hebben ook een accidentje gehad (in ons recht hoor!) en de achterbumper was geschaafd...

kostprijs = 1075€
                                          en mijn full omnium verzekering kost mij maar 1500€/jaar.

Dus tis al bijna terug betaald...dus ik zie niet in waarom je voor zo'n wagen géén full omnium verzekering neemt...

Comment

Working...
                                          X