Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
    (...)Tuurlijk wil ik imponeren!
    Steek ik dit onder stoelen of banken, NEEEEN....(...)
    Is dit nu serieus of is dat sarcasme? Want ik jan het onderscheid niet meer maken.
    Als het serieus is dan moet ik je aanraden om andere methodes toe te passen want, zoals gezegd, het werkelijke effect is het tegenovergestelde van het beoogde effect.

Oorspronkelijk geplaatst door NicoT Bekijk Berichten
    Dit topic is dan ook om ervaringen met de A5 te delen met anderen,
    net als foto's van je nieuwe uitlaat, de verlaging die je net hebt, of de velgen van 20duim...noem maar op...IMPONEREN

Als dit al niet meer kan, dan blijf ik liever kind tot mijn 90ste.

Foto's van ieders A5 worden denk ik door iedereen geapprecieerd. Als het daarentegen herleid wordt tot posts als "mijn uitlaat is langer dan de jouwe, ziehier de foto" (hetgeen nu zeker niet het geval is) dan mag je er ook van uitgaan dat veel bezoekers van dit forum zich een beeld over jou vormen dat misschien niet geheel overeenstemmend met de realiteit is.
    Dus ik vind dat er toch een groot onderscheid is tussen uw puberfilmpje en de andere 99.99% posts over dit topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
      Is dit nu serieus of is dat sarcasme? Want ik jan het onderscheid niet meer maken.
      Als het serieus is dan moet ik je aanraden om andere methodes toe te passen want, zoals gezegd, het werkelijke effect is het tegenovergestelde van het beoogde effect.

Foto's van ieders A5 worden denk ik door iedereen geapprecieerd. Als het daarentegen herleid wordt tot posts als "mijn uitlaat is langer dan de jouwe, ziehier de foto" (hetgeen nu zeker niet het geval is) dan mag je er ook van uitgaan dat veel bezoekers van dit forum zich een beeld over jou vormen dat misschien niet geheel overeenstemmend met de realiteit is.
      Dus ik vind dat er toch een groot onderscheid is tussen uw puberfilmpje en de andere 99.99% posts over dit topic.
      Vertrek naar het Seniorennet. Daar is nog genoeg lebensraum voor jou!

Comment

Awel hier moet ik toch mijn steentje aan bijdragen.
        Ik heb ook geen gps...moet ik nu bang zijn dat ik de weg niet vindt, niks meer zal krijgen voor mijn A5? Of moet ik nu mijn ruiten rondom laten tinten voor 99% zodoende niemand kan zien dat ik geen knopjes heb op mijn middenconsole?....

LOL@THAT
        Het grote nadeel van GPS toestellen is dat ze technologisch enorm snel verouderen. Over 5 jaar is het huidige ingebouwde GPS toestel van de A5 minderwaardig aan de losse GPS toestellen die je voor 99 EUR in de Aldi koopt. M.a.w. wie over 5 jaar een 2de handse A5 koopt en een GPS nodig heeft zal er toch nog een aparte (moeten) bijkopen. Ingebouwde GPS biedt dan ook geen enkele meerwaarde bij wederverkoop (imho).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
          Vertrek naar het Seniorennet. Daar is nog genoeg lebensraum voor jou!
          Wat zijn we weer vriendelijk vandaag. Hier is ook nog genoeg 'lebensraum' want zoals ik al zei is 99.99% van de posts wel interessant. En dan nu terug on topic.

Comment

en een GPS nodig heeft
            tja, dat is nu de kwestie...
            wie heeft eigenlijk echt dagdagelijks een GPS nodig ?
            buiten de mensen die een reisende funktie, niemand
            (tenzij zij niet weten dat Aarlen niet aan de kust ligt)
            toch een tof ding, die GPS, minstens uit het technologisch oogpunt...

(dit is pas echt sarcasme...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
              tja, dat is nu de kwestie...
              wie heeft eigenlijk echt dagdagelijks een GPS nodig ?
              buiten de mensen die een reisende funktie, niemand
              (tenzij zij niet weten dat Aarlen niet aan de kust ligt)
              toch een tof ding, die GPS, minstens uit het technologisch oogpunt...

(dit is pas echt sarcasme...)
              Wel, ik heb zeer zelden een GPS nodig, maar ALS ik heb nodig heb (pakweg 1 a 2 keer per maand), heb ik hem ook echt hard nodig . Vandaar ook dat ik de overhead van een losse GPS, (zuignap op de ruit plakken en draad insteken) zeer beperkt vind. Bekijk eens bijvoorbeeld het nieuwe Navigon toestel (http://www.navigon.com/portal/be/pro...igon_8410.html), dat vind ik nu al beter dan wat de meeste automerken zelf aanbieden als GPS. En het kost nog geen 500 EUR. Voor mij is de keuze snel gemaakt. Wanneer je je auto verkoopt dan koop je wat dan het beste losse GPS toestel is en je doet em gratis aan de koper van je A5.
              Ik ken iemand die een 4 jaar oude A4 kocht met ingebouwde GPS in, je wilt niet weten hoe lachwekkend verouderd dat ding naar huidige normen is. Heeft niet eens een kleurenscherm! Zal haar zo een Navigon voor onder de kerstboom cadeau doen.

Comment

Wel, ik heb zeer zelden een GPS nodig, maar ALS ik heb nodig heb (pakweg 1 a 2 keer per maand), heb ik hem ook echt hard nodig . Vandaar ook dat ik de overhead van een losse GPS, (zuignap op de ruit plakken en draad insteken) zeer beperkt vind. Bekijk eens bijvoorbeeld het nieuwe Navigon toestel (http://www.navigon.com/portal/be/pro...igon_8410.html), dat vind ik nu al beter dan wat de meeste automerken zelf aanbieden als GPS. En het kost nog geen 500 EUR. Voor mij is de keuze snel gemaakt. Wanneer je je auto verkoopt dan koop je wat dan het beste losse GPS toestel is en je doet em gratis aan de koper van je A5.
                Ik ken iemand die een 4 jaar oude A4 kocht met ingebouwde GPS in, je wilt niet weten hoe lachwekkend verouderd dat ding naar huidige normen is. Heeft niet eens een kleurenscherm! Zal haar zo een Navigon voor onder de kerstboom cadeau doen.
                ik volg je 100%
                de Garmin in mijn Saab (en soms op mijn fiets...) voldoet aan al mijn wensen
                maar de Q5 waarop ik viel was uitgerust met de navigatie, en ik had er zin in (in de Q5...)
                de Blaupunkt TravelPilot die ik vroeger in mijn A4 had deed net hetzelfde, zij het minder stijlvol, maar even doeltreffend. Enig verschil is de spraakherkenning, niet absoluut nodig maar het werkt (enfin, als ik even wil spelen...)

Comment

• Ik heb dat ook niet nodig, maar ik kijk graag naar een film terwijl ik rij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                    Ik heb dat ook niet nodig, maar ik kijk graag naar een film terwijl ik rij.
                    De ene kijkt naar films terwijl ie rijdt, de andere neemt filmpjes op terwijl ie rijdt, hilarisch!
                    Sorry, kon het niet laten, terug on topic: die Navigon kan (uiteraard) ook films afspelen, je kunt er mee TV kijken en heeft ook spraakherkenning, daar is niks bijzonders aan.

Comment

De ene kijkt naar films terwijl ie rijdt, de andere neemt filmpjes op terwijl ie rijdt, hilarisch!
                      Sorry, kon het niet laten, terug on topic: die Navigon kan (uiteraard) ook films afspelen, je kunt er mee TV kijken en heeft ook spraakherkenning, daar is niks bijzonders aan.
                      Ik wil nog een laatste keer terug komen op dat filmke.. Is daar eigenlijk iets onveilig aan? Want in mijn ogen wordt er rustig gereden. Of is dat maar een gedacht?

Comment

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
                        dees wordt echt goed!
                        Blijven posten die handel

Tuurlijk wil ik imponeren!
                        Steek ik dit onder stoelen of banken, NEEEEN....

Dit topic is dan ook om ervaringen met de A5 te delen met anderen,
                        net als foto's van je nieuwe uitlaat, de verlaging die je net hebt, of de velgen van 20duim...noem maar op...IMPONEREN

Als dit al niet meer kan, dan blijf ik liever kind tot mijn 90ste.

Een waarschuwing.is hier op zijn plaats denk ik voor het posten van dit materiaal ook al is er niet echt veel gevaarlijks aan op eerste zicht.
                        Deze stijl van praten hoort hier niet sorry, je moet toch weten dat deze filmkes aanzetten tot is....
                        Last edited by E90N; 16/12/2009, 17:31.
                        Sintruin till I die

Comment

• Ik hoop dat het allemaal maar om te lachen is... ?

'k Zie niks verkeerds aan dat filmpje, behalve dat de Porsche vergeten was om z'n gaspedaal in te trappen.

Comment

• Juist ja. Ik vraag me ook af wat ik wettelijk verkeerd doe?

Hij die kan aantonen aan de hand van dit filmpje dat ik iets verkeerd doe...werpe de eerste comment

Ik reed btw 120km/u é
                            gebruik netjes mijn richtingaanwijzers...
                            en hield niet zelf de gsm vast...

ZULKE filmpjes horen niet thuis op een autoforum...euuuhhmmm.
                            Over welke filmjes heb je het dan precies...een filmpje van een auto die een andere auto voorbijrijdt is geen autoforumvoer?...
                            LOL

Comment

• tis erg zeg...
                              ieder zijn manier om keer te lachen he....

en stopt me zeveren !

Comment

• Laatst gewijzigd door E90N; 48 minuten geleden om 16:31.

Comment

Juist ja. Ik vraag me ook af wat ik wettelijk verkeerd doe?
                                  Het gaat em hier vooral om uw attitude die niet hoort op een forum !

Ikke heb toch veel meer pk's en kijk es ...

AL heb je 1000pk's in uw A5, post dit in een tjoening forum maar niet hier

Comment

Laatst gewijzigd door E90N; 48 minuten geleden om 16:31.
                                    Heb het iets aangepast omdat ik niet wil dat we eeuwig om die post blijven doorbomen.
                                    Ik heb mijn gedacht erover gezegd en voor de rest kan er hier weer over belangrijke zaken gesproken worden.
                                    Sintruin till I die

Comment

• ik heb een vraag over de zetelverwarming in de A5

Bij mij mag je die volle bak (op 6) aanzetten, komt wel warm maar niet zoals bij mn A3 daar kont ge uw gat aan verbranden als hij op 6 stond.

Is dat bij jullie ook zo?

Comment

• NicoT, een mooie film
                                        mensen die hier niet tegen kunnen, moeten er niet naar kijken

de tuning is gelukt vandaag, wat een POWER dat ding trekt dooor, is niet normaal
                                        gezien de drukte in de stad en het weer, heb ik niet 100% door kunnen trekken......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                                          ik heb een vraag over de zetelverwarming in de A5

Bij mij mag je die volle bak (op 6) aanzetten, komt wel warm maar niet zoals bij mn A3 daar kont ge uw gat aan verbranden als hij op 6 stond.

Is dat bij jullie ook zo?
                                          Ik kan die van mij max op 5 zetten, anders begint het voor mij te heet te worden (zeker tijdens "langere" ritten)
                                          Op 6 is het echt te heet voor mij.

Probeer eens op de passagiers-zetel ... misschien is die heeter?

De opwarming is ook redelijk snel, na een minuut voel ik het al goed. Ik heb ooit nog een golf cabrio gehad, die zetels werden pas warm als ik al op m'n bestemming was
                                          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Working...
                                          X