Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Herspuiten (titanium look) en gebruiken als track-velg of wintervelg indien ik ooit eens beslis winterbanden te gebruiken

heb ze ook alle 4 laten spuiten en gebruik ze als wintervelgen
    Last edited by BARTVDS; 16/09/2010, 07:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
      Heeft er iemand foto's van een zwarte A5 met 19" 20 spaakvelgen (zoals die van Nick)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten

'k Draai m'n rechter buitenspiegel dan altijd rap richting de wielen, om langs de borduur te parkeren. Gaat tot nu toe altijd goed. Is trouwens ook een optie die je hebt bij de geheugenfunctie van je zetels... dan draaien de buitenspiegels in de gewenste positie dra je de versnelling in achteruit plaatst (optie heb ik helaas niet, 't lukt zo ook wel).
        Je kan het naar beneden draaien van de rechterspiegel,zodra je in achteruit staat,activeren
        met de VCDS maar dacht dat je spiegels automatisch moeten kunnen inklappen bij het afsluiten van je wagen.
        Het is al eventjes geleden dat ik die functie geactiveerd heb maar,wat ik zeker weet is dat
        zetels met geheugenfunctie niet noodzakelijk zijn,want die heb ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
          Je kan het naar beneden draaien van de rechterspiegel,zodra je in achteruit staat,activeren
          met de VCDS maar dacht dat je spiegels automatisch moeten kunnen inklappen bij het afsluiten van je wagen.
          Het is al eventjes geleden dat ik die functie geactiveerd heb maar,wat ik zeker weet is dat
          zetels met geheugenfunctie niet noodzakelijk zijn,want die heb ik niet.
          Ja idd, 'k had dat ook eens gelezen op A5OC.com... dus heb ik 't terloops aan de garage gevraagd... die keken helaas alsof ik van een andere planeet kwam. 'k Kreeg een kopie uit het instructieboekje overhandigd waarin staat dat je die geheugenoptie moet hebben. Afin, dan proberen duidelijk te maken dat het met VAGCOM wel kan, maar dat gebruikten ze niet... end of story. Straf dat zo'n functionaliteit aanwezig is, maar gewoonweg niet geactiveerd is eh. Wat steekt er nog allemaal in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
            heb ze ook alle 4 laten spuiten en gebruik ze als wintervelgen
            19" wintervelgen... respect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten

Merci Nick, ben nog aan het twijfelen. Die 20" 7 dubbelspaak velgen genieten toch nog mijn voorkeur maar 20" is toch wel veel.

Ik kom nu van 18" op een A3 s-line.

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
              2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• 20" is ideaal op een A5 ^^

Comment

20" is ideaal op een A5 ^^
                  Met S-line exterieur... anders zijn het karrenwielen vind ik.

Comment

• Natuurlijk, S line exterieur is de eerste optie die je moet aanvinken !!

Comment

Natuurlijk, S line exterieur is de eerste optie die je moet aanvinken !!

Mja, 'k kon geen 20" inch velgen betalen.

Comment

• Ik had het wel gekund, maar op een A3 is dat geen zicht

Comment

Natuurlijk, S line exterieur is de eerste optie die je moet aanvinken !!

S-Line addict.
                          2000 € voor twee andere bumpers en twee side-skirts is er way over in mijn ogen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                            Mja, 'k kon geen 20" inch velgen betalen.
                            Hoe?Het is maar400 € voor een bandje.
                            Als je flink gast gaan ze zeker 20.000 km mee.

Comment

Hoe?Het is maar400 € voor een bandje.
                              Als je flink gast gaan ze zeker 20.000 km mee.
                              als ik de belabberde toestand van vele bandjes op 20"-ers zie (meestal nog onregelmatig versleten op de randen...) begrijp ik onmiddelijk dat de vervanging ervan heel vaak uitgesteld wordt...
                              dan liever een kleinere maat, met steeds goede rubber erop (enfin, vind ik...)

Comment

S-Line addict.
                                2000 € voor twee andere bumpers en twee side-skirts is er way over in mijn ogen.
                                Als je elke optie eens goed bekijkt vragen ze veel te veel, dus ja

Ik begrijp het wel, zo creëren ze exclusiviteit. Zet dat aan € 900 en bijna iedereen neemt dat.
                                Last edited by caoimhin; 23/12/2009, 15:25.

Comment

20" is ideaal op een A5 ^^
                                  Kijk naar mijn foto's een paar pagina's hiervoor en kijk waarom ik 7 dubbele spaaks 20inches heb genomen

Comment

S-Line addict.
                                    als je dan weet wat ik betaald heb voor een achterbumper met diffusor, ben je wreed zot om 2K uit te geven!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                      Kijk naar mijn foto's een paar pagina's hiervoor en kijk waarom ik 7 dubbele spaaks 20inches heb genomen
                                      Bij Buslot in Dendermonde staat er nu een zwarte Coupé met die 19" RS6-velgen, vind ik anders ook supergeslaagd hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                        Bij Buslot in Dendermonde staat er nu een zwarte Coupé met die 19" RS6-velgen, vind ik anders ook supergeslaagd hoor.
                                        het is vooral die 7 dubbele spaken die de max zijn. of dit nu 19inch is (aftermarkt only) of 20inch (audi original) maakt niet uit...

ps:
                                        7 dubbele spaken met banden (after market ) 19inch kosten rond de 900€ met banden...
                                        7 dubbele spaken met banden (original - zonder Sline) 20inch kosten rond de 5000€ met banden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
                                          het is vooral die 7 dubbele spaken die de max zijn. of dit nu 19inch is (aftermarkt only) of 20inch (audi original) maakt niet uit...

ps:
                                          7 dubbele spaken met banden (after market ) 19inch kosten rond de 900€ met banden...
                                          7 dubbele spaken met banden (original - zonder Sline) 20inch kosten rond de 5000€ met banden...
                                          Fak, ge kunt gaan denken hoeveel ze verdienen hé, daar in Ingolstadt, op zo'n mooie velg

Comment

Working...
                                          X