Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door H.Nick Bekijk Berichten
    Vandaag bericht had van D'Ieteren dat mijn led-achterlichten binnen zijn .
    Ze worden volgende week donderdag geplaatst. Hopelijk zonder veel problemen.

Hier een voorbeeld foto van een monza-grijze A5 met led-achterlichten:

Mooi!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Net nieuwe winterbandekes gekocht... 18" michelin 245/40/18
      met s5 velgen...

Prijs: +-2000 € incl btw

Goede prijs of niet?
      Niet slecht...maar wat denk je hiervan:
      ik heb 4 originele audi velgen gekocht 6 spaak 17" met 4 splinternieuwe Pirelli winterbanden
      225\50\17 voor de mooie prijs van 420€ voor de 4 !! > op kapaza
      de verkoper wou per see 19" hebben......ik heb hem groot gelijk gegeven !!
      de velgen alleen kosten +300€ het stuk in de garage zonder band....
      conclusie: elke dag word er een ezel geboren..ge moet hem alleen maar kunnen vinden...

Comment

• Gisteren m'n auto binnen gedaan voor eerste onderhoud. Toen ik hem 's avonds ging ophalen, vertelden ze me dat ze een software update gedaan hadden. Shit dacht ik, dan kan ik weer naar Heinz om m'n motorsturing te laten aanpassen. Gelukkig was dat niet nodig, auto rijdt even vlotjes als ervoor. Maar, er is duidelijk een stevige MMi update gebeurd waardoor een aantal problemen zijn opgelost. Zo is het belvolume en het gespreksvolume nu apart te regelen, is het bandendruk controlesysteem uitgebreid zodat je individueel kan zien welke band drukverlies heeft en werkt de connectie met m'n iPhone eindelijk zoals het hoort (ik had regelmatig dat als ik een gesprek aannam via de MMI, er helemaal niets gebeurde, hij bleef gewoon rustig doorrinkelen). Ik ben dus een gelukkig mens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
          Gisteren m'n auto binnen gedaan voor eerste onderhoud. Toen ik hem 's avonds ging ophalen, vertelden ze me dat ze een software update gedaan hadden. Shit dacht ik, dan kan ik weer naar Heinz om m'n motorsturing te laten aanpassen. Gelukkig was dat niet nodig, auto rijdt even vlotjes als ervoor. Maar, er is duidelijk een stevige MMi update gebeurd waardoor een aantal problemen zijn opgelost. Zo is het belvolume en het gespreksvolume nu apart te regelen, is het bandendruk controlesysteem uitgebreid zodat je individueel kan zien welke band drukverlies heeft en werkt de connectie met m'n iPhone eindelijk zoals het hoort (ik had regelmatig dat als ik een gesprek aannam via de MMI, er helemaal niets gebeurde, hij bleef gewoon rustig doorrinkelen). Ik ben dus een gelukkig mens.
          Hoe werkt dat bandendruk systeem nu eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DirkC Bekijk Berichten
            Gisteren m'n auto binnen gedaan voor eerste onderhoud. Toen ik hem 's avonds ging ophalen, vertelden ze me dat ze een software update gedaan hadden. Shit dacht ik, dan kan ik weer naar Heinz om m'n motorsturing te laten aanpassen. Gelukkig was dat niet nodig, auto rijdt even vlotjes als ervoor. Maar, er is duidelijk een stevige MMi update gebeurd waardoor een aantal problemen zijn opgelost. Zo is het belvolume en het gespreksvolume nu apart te regelen, is het bandendruk controlesysteem uitgebreid zodat je individueel kan zien welke band drukverlies heeft en werkt de connectie met m'n iPhone eindelijk zoals het hoort (ik had regelmatig dat als ik een gesprek aannam via de MMI, er helemaal niets gebeurde, hij bleef gewoon rustig doorrinkelen). Ik ben dus een gelukkig mens.
            Ik meende mij te herinneren dat ik die optie ook had aangevinkt. Maar ik kan nergens in mijn menu mijn bandenspanning terug vinden? Goed verstopt? Of gewoon slechte bestelbon doorgegeven?

Comment

Idd, ik heb gekozen voor origineel Audi (zonder Kufatec dus)
              Het zal natuurlijk wel duurder zijn, maar had geen zin om €729 te betalen voor Kufatec en niet 100% zeker zijn dat het werkt.

Nu kosten ze €666 excl. BTW, zonder plaatsing.
              Dus ik schat +- €900 (incl. BTW) Dit is voor de 4 lichtblokken + BCM2 module en plaatsing.

Foto's volgen
              Dus eigenlijk kosten de originele ledlichten 805 EUR BTW incl. dat is maar 75 EUR meer dan de Kufatecs. Dan weet ik het ook wel. Ik plaats die lampen dan wel zelf. Zal straks is bij mn dealer binnespringen..

Comment

Idd, ik heb gekozen voor origineel Audi (zonder Kufatec dus)
                Het zal natuurlijk wel duurder zijn, maar had geen zin om €729 te betalen voor Kufatec en niet 100% zeker zijn dat het werkt.

Nu kosten ze €666 excl. BTW, zonder plaatsing.
                Dus ik schat +- €900 (incl. BTW) Dit is voor de 4 lichtblokken + BCM2 module en plaatsing.

Foto's volgen
                4 lichtblokken? Toch enkel 2 achteraan?

Of bedoel je 2 in het kofferdeksel en de 2 ernaast?

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                  Ik meende mij te herinneren dat ik die optie ook had aangevinkt. Maar ik kan nergens in mijn menu mijn bandenspanning terug vinden? Goed verstopt? Of gewoon slechte bestelbon doorgegeven?
                  Zit ergens onder Car - Setup dacht ik.
                  Ze meten dat gewoon via de ESP, er zit geen speciale sensor gemonteerd
                  Als ik wissel van winter naar zomerwielen en omgekeerd dan moet ik die ook elke keer opnieuw instellen.
                  Als ge uw bandenspanning eens goed zet moet ge die normaal ook ff opnieuw instellen.
                  So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Klein vraagje.

Is een regensensor standaard op een A5?

Als je in de car configurator een A5 samenstelt staat er steeds bij de standaarduitrusting (functionele uitrusting) dat de ruitenwissers tevens met een regensensor werken.

Last edited by dbaser; 11/01/2010, 09:29.
                    2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                    2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                      Klein vraagje.

Is een regensensor standaar op een A5?

Als je in de car configurator een A5 samenstelt staat er steeds bij de standaarduitrusting (functionele uitrusting) dat de de ruitenwissers tevens met een regensensor werken.

Kwam in mijn tijd met de dimmende binnenspiegels dus denk niet dat het standaard is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Christopher_86 Bekijk Berichten
                        Dus eigenlijk kosten de originele ledlichten 805 EUR BTW incl. dat is maar 75 EUR meer dan de Kufatecs. Dan weet ik het ook wel. Ik plaats die lampen dan wel zelf. Zal straks is bij mn dealer binnespringen..
                        Die lichtblokken zou ik ook wel zelf kunnen plaatsen, het staat trouwens in de handleiding hoe je dat kan doen, maar wat te doen met die BCM2- module (http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4510938)

Volgens dit forum wordt een gebied in de BCM2-module bewerkt die niet toegankelijk is, door voor ons gekende Vagcom, maar enkel kan bewerkt worden door de dealers zelf.
                        Last edited by ; 08/01/2010, 18:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbaser Bekijk Berichten
                          4 lichtblokken? Toch enkel 2 achteraan?

Of bedoel je 2 in het kofferdeksel en de 2 ernaast?

Idd, dat bedoelen ze

Comment

• welke van deze 2 velgen zou het mooist staan onder een zwarte A5?
                            BBS CH black 19 inch
                            BBS CH-R black 20inch
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichten
                              welke van deze 2 velgen zou het mooist staan onder een zwarte A5?
                              BBS CH black 19 inch
                              BBS CH-R black 20inch
                              Géén van beiden:

zeer hoog sjonnie gehalte én te Amerikaans

Comment

BBS CH black 19 inch
                                BBS CH-R black 20inch
                                Geen van beide, vind ik. Ga voor de CK velg in zilver. Zwart/zwart is zo Hasselhoff achtig.

Comment

BBS CH black 19 inch
                                  BBS CH-R black 20inch
                                  Welke velgen liggen er nu onder?

Comment

• standaard (oerlelijke) 17 velgen met winterbanden

Comment

• 20" CH-R. Niets johhny aan.

Comment

• BBS velgen Sjonnie??? nooit aan gedacht
                                        sjonnies kunnen dat niet eens betalen))))

Comment

• staat toch niet zo slecht
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X