Oorspronkelijk geplaatst door doc29
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A5
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenstaat toch niet zo slecht
Op een nieuwe BMW 3 coupe zoals op de foto of op een A5 is dit super.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenstandaard (oerlelijke) 17 velgen met winterbanden
Het is toch altijd weer een verassing hoeveel comfortabeler en vinniger hij is met 17" velgjes.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
En velgen koop je voor jezelf, niet voor een ander
Persoonlijk, heb ik wel meer een voorkeur voor origineel, al naargelang het merk natuurlijk. (Ook BMW, heeft enorm mooie velgen).
... en iedereen vindt zn eigen velgen de mooiste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDie 19" lijken op die foto groter dan in het echt
Persoonlijk vind ik 19'' ideaal voor een A5. 20'' krijgt in sommige gevallen het 'karrewiel'-effect volgens mij. Vooral als je het S line exterieur-pakket niet hebt. Maar dat is terug persoonlijk hé (Bv. 19'' lijkt mij ook te groot voor een A3)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtennick je auto ziet er fantastisch uit, of je kan heeeel goed fotograferen)))))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenjimmie is jouw auto verlaagd? zo ja alleen de veren of ook de dempers en hoeveel mm?
is het verschil groot tussen 17 en 19 inchers?
met hydraulische demping.
Zou trouwens beetje onnozel zijn om eerst zoveel geld te geven aan die optie,om daarna de dempers
er vanonder te gooien.
Betreffende wat wil je het verschil' tussen 17"en 19"weten?
Hoogte?
Bijgevoegd,foto met 19" zonder spacers waardoor hij minder laag lijkt dan werkelijk.
PS:velgen zijn nog te koopBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doc29 Bekijk Berichtenik wil hem ook 30mm verlagen, zou mooi staan met 19inchers....
spacers achter 20mm, voor 10mm
nu de auto verlaagd is, merk je dat op de weg? tijdt ie beter in de bochten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenSpacers vooraan is af te raden.
Comment
Comment